»RSS Benchmark sajt

      Strana 603 od 636 PrvaPrva ... 103503553593599600601602603604605606607613 ... PoslednjaPoslednja
      Prikazani rezultati od 9.031 do 9.045 od ukupno 9539

      Tema: Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

      1. #9031
        Member Avatar korisnika tiha
        Na forumu od
        Dec 2001
        Poruka
        1.391
        Nije. Ponudili su da sačekam par dana a kada sam odbio tražili su račun za uplatu. Platili su sledeći dan.

      2. #9032
        Member Avatar korisnika The PunisheR
        Na forumu od
        Oct 2011
        Lokacija
        Valjevo
        Poruka
        6.631
      3. Moja mašina
        • CPU: AMD Phenom II X4 955 Black edition 3.7Ghz w/ Cooler Master Hyper 212 EVO
        • RAM: 2x2GB DDR3
        • VGA: ATI Radeon 6790 1GB DDR5
        • MON: Acer S240HLbid LED 24"
        • HDD: 1TB
        • OS: Windows 10
        • LAP: HP 635
        • INET: Bez interneta
        • Ostalo: OnePlus 7T Pro
      4. Citat Citiram korisnika: The PunisheR Pogledaj poruku
        Znači ja ne znam osobu koja nije imala problem sa begramom.. Majci odbili reklamaciju na telefon, kao pronađena oksidacija u telefonu od vode.. A telefon nije bio blizu vlažnosti..
        Samo se restartovao i davao no command error.. Da je voda pokvarila matičnu ne bi mogao da se puni niti bilo šta..
        Šta raditi? Ja platiti suludu cenu za popravku neću, a neću ni dopustiti da nas prave *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*ima.. Apsolutno sam siguran da je glupa izmišljena priča to o vodi..

        Sent from my HTC U11 using Tapatalk
        Da li bi neko mogao da mi kaze kako mogu da se zalim na ovu glupost? Da li mogu nekako i kome i kako da kazem da je ovo totalna *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*stina i da hocu da proverim kako to da telefon pocne da korodira od neke vode, a star je 2 meseca, i sve je bilo ok i samo je poceo da se restartuje, sto je ocigledno softverski problem.. A nije bio ni blizu vode.. Msm stvarno ne zelim da na glupost se izvuku, a ne znam kako i kome da se zalim da zelim proveru uredjaja ili kako god to ide, jer je to sto oni pricaju nemoguce..

      5. #9033
        Member Avatar korisnika Dakii
        Na forumu od
        Apr 2017
        Poruka
        1.148
        Koji je tel u pitanju, ako ga servisira Promobi posalji njima ili im odnesi ako ih imas u blizini.

        Послато са SM-N960F помоћу Тапатока

      6. #9034
        Member Avatar korisnika The PunisheR
        Na forumu od
        Oct 2011
        Lokacija
        Valjevo
        Poruka
        6.631
      7. Moja mašina
        • CPU: AMD Phenom II X4 955 Black edition 3.7Ghz w/ Cooler Master Hyper 212 EVO
        • RAM: 2x2GB DDR3
        • VGA: ATI Radeon 6790 1GB DDR5
        • MON: Acer S240HLbid LED 24"
        • HDD: 1TB
        • OS: Windows 10
        • LAP: HP 635
        • INET: Bez interneta
        • Ostalo: OnePlus 7T Pro
      8. Ma nisam iz beograda..
        HTC je upiranju.. Oni su zvanični za htc..

        Sent from my HTC U11 using Tapatalk

      9. #9035
        Member
        Na forumu od
        Dec 2014
        Poruka
        240
        Druze, pogledaj moje iskustvo sa begramom u htc 10 temi. Jednostavno ne isplati ti se da nesto pokusavas jer su te vec odbili, ja sam imao uvazenu reklamaciju pa sam naje*o... Sacuvaj svoje zivce, mala je to cena i da kupis nov mob.

        Sent from my EML-L29 using Tapatalk

      10. #9036
        Member Avatar korisnika vladat1
        Na forumu od
        Nov 2004
        Lokacija
        Srednje Pomoravlje
        Poruka
        4.768
      11. Moja mašina
        • CPU: I5 6500
        • MoBo: MSI B150M MORTAR
        • RAM: Kingston DDR4 16GB
        • VGA: GeForce GTX 1060 GAMING X 6G
        • MON: ASUS LED 23" VX239H
        • HDD: Samsung F4 2TB, SSD Kingston 128 GB
        • OPT: HL-DT-ST DVD-RAM GSA-H58N
        • Case: Cooler Master - HAF 912
        • SND: SMSL 8a + AR 98LS + A 8650
        • OS: Windows 10 Pro 64-bit
        • LAP: Toshiba Satellite® C650
        • TV: ASUS LED 23" VX239H
        • INET: DSL
        • Ostalo: Hisense H40B5600
      12. Citat Citiram korisnika: The PunisheR Pogledaj poruku
        hocu da proverim kako to da telefon pocne da korodira od neke vode, a star je 2 meseca,
        Kada sam imao isti problem, i pitao da mi objasne rekli su da, pošto je bilo leto, da se znojim dok razgovaram i da taj slani znoj ulazi u telefon i uništava ga. Posle sam uvek kupovao od Kidenceta i Fante. Nisam imao reklamacije ni posle 3 godione. Da li u našu zemmlju ulaze krševi ili je neto drugo u pitanj ne umem da objasnim. Kod Fante sam imao 3 reklamacije drugog tipa, ali je sve rešeno za 2-3 nedelje i to samo na "Halo halo pošalji".
        Goli Otok .... Kako to nudistički zvuči ...
        Pobeda je čista kao suza jer mrtva usta ne govore.

      13. #9037
        Member Avatar korisnika The PunisheR
        Na forumu od
        Oct 2011
        Lokacija
        Valjevo
        Poruka
        6.631
      14. Moja mašina
        • CPU: AMD Phenom II X4 955 Black edition 3.7Ghz w/ Cooler Master Hyper 212 EVO
        • RAM: 2x2GB DDR3
        • VGA: ATI Radeon 6790 1GB DDR5
        • MON: Acer S240HLbid LED 24"
        • HDD: 1TB
        • OS: Windows 10
        • LAP: HP 635
        • INET: Bez interneta
        • Ostalo: OnePlus 7T Pro
      15. Znam, al ovo je telefon od majke *mjau**mjau**mjau*.. Uzela preko mts-a uz paket..
        Msm znam da nema od toga ništa vrv, jer imaju tako retardirane izgovore, ono vređaju ti inteligenciju... Ne znam stvarno...

        Sent from my HTC U11 using Tapatalk

      16. #9038
        Member
        Na forumu od
        Dec 2013
        Lokacija
        НБГД
        Poruka
        792
      17. Moja mašina
        • CPU: Intel i7 4790k & Thermalright IFX-14 са 2xArctic F12 PWM
        • MoBo: Asus Maximus VI Formula
        • RAM: Patriot Viper 2x4GB Black Mamba 1866MHz
        • VGA: Asus 280x DirectCU II Top & Asus 7970 DirectCu II Top Crossfire
        • MON: Dell U2414H
        • HDD: SSD: Crucial M4 256GB & HDD: 2xWD Green 1TB
        • OPT: Рандом
        • Case: Cooler Master HAF X & Corsair AX750
        • SND: Creative X-Fi Titanium Fatal1ty Pro , LG LFD850, Sennheiser CX-150
        • OS: Windows 10
        • LAP: Microsoft Surface Pro 3
        • TV: Samsung LED LCD UE-40EH5000
        • INET: DSL
        • Ostalo: Huawey Nexus 6P
      18. Док неко не оде са бомбом у тај сервис неће се ништа променити

        Sent from my HTC U12+ using Tapatalk

      19. #9039
        Member Avatar korisnika The PunisheR
        Na forumu od
        Oct 2011
        Lokacija
        Valjevo
        Poruka
        6.631
      20. Moja mašina
        • CPU: AMD Phenom II X4 955 Black edition 3.7Ghz w/ Cooler Master Hyper 212 EVO
        • RAM: 2x2GB DDR3
        • VGA: ATI Radeon 6790 1GB DDR5
        • MON: Acer S240HLbid LED 24"
        • HDD: 1TB
        • OS: Windows 10
        • LAP: HP 635
        • INET: Bez interneta
        • Ostalo: OnePlus 7T Pro
      21. To sam i ja rekao, bukvalno mi dođe da to uradim.. Rešim i sebe i sve koji ne daj bože budu morali da imaju posla sa njima muka...

        Sent from my HTC U11 using Tapatalk

      22. #9040
        Member Avatar korisnika Dakii
        Na forumu od
        Apr 2017
        Poruka
        1.148
        Ja sam imao iskustva sa njima i uvek kazem ne dao bog da neko mora kod njih, stvarno me cudi kako oni uopste posluju kad su vise telefona unistili nego popravili.
        Nazalost Promobi nije ovlascen za HTC telefone sad sam pogledao, njih i kad nemas u blizini, nazoves i oni posalju kurirsku sluzbu kod tebe po tel i posle ti tako i vrate.
        Jedino da vidis sa nekom organizacijom za zastitu potrosaca da ovi pokusavaju da te prevare i poniste garanciju.
        Jesi poslao mail MTSu i zalio se na njihov servis

        Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
        Menjao Dakii : 18.10.2019. u 19:40

      23. #9041
        Member
        Na forumu od
        Jan 2002
        Lokacija
        Pančevo
        Poruka
        369
        Citat Citiram korisnika: vladat1 Pogledaj poruku
        Kada sam imao isti problem, i pitao da mi objasne rekli su da, pošto je bilo leto, da se znojim dok razgovaram i da taj slani znoj ulazi u telefon i uništava ga. Posle sam uvek kupovao od Kidenceta i Fante. Nisam imao reklamacije ni posle 3 godione. Da li u našu zemmlju ulaze krševi ili je neto drugo u pitanj ne umem da objasnim. Kod Fante sam imao 3 reklamacije drugog tipa, ali je sve rešeno za 2-3 nedelje i to samo na "Halo halo pošalji".
        Ne radi se o mobilnom ali je slična situacija, samo da znaš da je moguće.
        Krš je u pitanju, što je najgore to se i dešava ali samo zato što je krš u pitanju i zavisi do primerka koji je nekim čudom prošao QC. Ali moraju da poprave, taj deo ne mogu razumem.
        Da mi se nije desilo sa slušnim aparatom od sestrića, i ja bi mislio da me za.....ju za znoj (nosim ja jako dugo slušne, upadao sam čak u more sa njima, nikad korozija). Vrhunski proizvođač, nimalo naivna cifra, levi korodira ko blesav leti pošto se deca, zamisli, znoje dok jurcaju. Na desnom sve kako treba, ni k od korozije dve godine. Znači do kvara dolazi jer se dete jako znoji po levoj strani a ne što je taj aparat ima loše izvedeno zatvaranje, ugrađene defektne materijale...
        Izvini za off, ja sam digao ruke, nisu me slušali ni kada su mu uzimali, ne valja za pritisak u mojim godinama dobiće uskoro nove, a servis je sličnog tipa (autoprevoznik drži zastupništvo i servis).
        Piši HTC-u (kao što sam pisao amerima koje zabole za problem), sigurno imaju neko zastupništvo koje je nadležno.

      24. #9042
        Member Avatar korisnika vladat1
        Na forumu od
        Nov 2004
        Lokacija
        Srednje Pomoravlje
        Poruka
        4.768
      25. Moja mašina
        • CPU: I5 6500
        • MoBo: MSI B150M MORTAR
        • RAM: Kingston DDR4 16GB
        • VGA: GeForce GTX 1060 GAMING X 6G
        • MON: ASUS LED 23" VX239H
        • HDD: Samsung F4 2TB, SSD Kingston 128 GB
        • OPT: HL-DT-ST DVD-RAM GSA-H58N
        • Case: Cooler Master - HAF 912
        • SND: SMSL 8a + AR 98LS + A 8650
        • OS: Windows 10 Pro 64-bit
        • LAP: Toshiba Satellite® C650
        • TV: ASUS LED 23" VX239H
        • INET: DSL
        • Ostalo: Hisense H40B5600
      26. Citat Citiram korisnika: патриције Pogledaj poruku
        Док неко не оде са бомбом у тај сервис неће се ништа променити

        Sent from my HTC U12+ using Tapatalk
        Ljudi, naselje ne rešava ništa. Samo može tebi da napravi problem. Oni dobijaju tender na cenu, ili na bratsku vezu i tako rade. Tu ništa ne može da se promeni. Najbitnije je da se ne gube živci. Znam da je primamljivo, posebno finansijski, da se kupuje na rate. Međutim kada se to već desi, a situacija je takva, onda je najbolje da probaš da popraviš sam. Detetu se razbio ekran na Xiaomi Note x4. Naručim sa Allija ekran za 15€, carina je prošla free, i mobil šop za ruku mi je naplatio 1.000,00 dinara. Inače jedan stvarno korektan BG servis mi je tražio 5.500,00 dinara + 500,00 dinara za poštarinu (oba pravca). Tako da probaš da nabaviš sam deo preko Ebay, Alli ili slično.
        Sada će neko da pita "pa zašto imamo garanciju"? Ja mogu da odgovorim odgovorom. Imamo i besplatno zdravstvo, pa ja za suprugu sveke godine moram da dam oko 140.000,00 na lečenje (bez uračunatog goriva i "poklona"), imamo i nezavisno sudstvo koje kad korektni policajci uhapse ovi puštaju, imamo i saobraćajce koji rešavaju godinama problem vezivanja pojasa, umesto nepropisnog parkiranja i bahate voženje, imamo ..... mi sve, ali stvarno nemamo ništa
        Goli Otok .... Kako to nudistički zvuči ...
        Pobeda je čista kao suza jer mrtva usta ne govore.

      27. #9043
        Member Avatar korisnika Dakii
        Na forumu od
        Apr 2017
        Poruka
        1.148
        Jesi probao da otvoris nekad jos neki telefon sem Xiomia koji je usput otvara samo sa srafcigerom.
        Pogledaj kako su sklopljenji HTC, Samsung .....kako da vrati sve nazad, da lepi Oho lepkom, nisu sadasnji telefoni kao oni pre pet godina gde ti sem srafcigera i plasticne kartice nista vise i ne treba.
        Da nece fenom za kosu da skida zadnji poklopac da popusti lepak. Koliko ljudi ne zna da barata alatom pa jos vise uniste.
        Dok imas garanciju nema sta ti da cackas oko telefona, u njegovom slucaju ostaje da vidi sa organizacijama za zastitu potrosaca i da ne odustaje.

        Послато са SM-N960F помоћу Тапатока

      28. #9044
        Member Avatar korisnika The PunisheR
        Na forumu od
        Oct 2011
        Lokacija
        Valjevo
        Poruka
        6.631
      29. Moja mašina
        • CPU: AMD Phenom II X4 955 Black edition 3.7Ghz w/ Cooler Master Hyper 212 EVO
        • RAM: 2x2GB DDR3
        • VGA: ATI Radeon 6790 1GB DDR5
        • MON: Acer S240HLbid LED 24"
        • HDD: 1TB
        • OS: Windows 10
        • LAP: HP 635
        • INET: Bez interneta
        • Ostalo: OnePlus 7T Pro
      30. Da li vredi pisati htc-u ili da odmah pišem zaštiti potrošača mail šta i kako i da pitam šta raditi?

        Sent from my HTC U11 using Tapatalk

      31. #9045
        Member
        Na forumu od
        Dec 2010
        Poruka
        2.829
        A šta ćeš da izgubiš ako se direktno obratiš službi za podršku HTC-u, šta? Ništs, samo možeš da dobiješ.

      Strana 603 od 636 PrvaPrva ... 103503553593599600601602603604605606607613 ... PoslednjaPoslednja

      Bookmarks

      Dozvoljeni tagovi

      • Ne možete pokrenuti nove teme
      • Ne možete odgovoriti u temi
      • Ne možete okačiti atačmente
      • Ne možete izmeniti svoje poruke
      •