Šta je novo?

Linux Ubuntu 6.06-VPN Konekcija-Kako???

  • Začetnik teme AzRael
  • Datum pokretanja
A

AzRael

Guest
Instralirao sam Ubuntu 6.06 :wall: , a kako sam pocetnik u koriscenju istog :wall: , molim za pomoc: :wall:


Komp (linux) --> Switch--> AP--> Wireless Internet.

Do Ap-a nemam nikakih problema, mogu da udjem u AP i vidim jacine signala Provajdera u blizini, ali :wall: nemogu :wall: da napravim VPN Konekciju ili kako se to vec zove u Linux-u.
PLS HELP inace :crash: :crash: :crash: (malo mi fali)!!!
 
Poslednja izmena:
Hmmmm mislim da nije u pitanju openvpn....
Naime neki nasi wireless provajderi koriste pppoe za wireless autentifikaciju i enkriptovanje saobracaja.

Prvo proveri kod provajdera sta koriste - ako je moja pretpostavka tacna i upotrebljavaju pppoe onda moras da instaliras i konfigurises RP-PPPoE (Roaring Penguin PPPoE). Korisna adresa - http://www.roaringpenguin.com

Evo kako to ide na Gentoo-u:
http://gentoo-wiki.com/HOWTO_Connect_using_PPPoE

Za ubuntu procackaj po guglu.

poz.
 
Posto je covek naveo da ima problema sa VPN-om, pretpostavljam da se normalno kaci na provajdera, ali da ne moze da uspostavi VPN link sa odredjenom mrezom (ili korisnikom) tamo negde sa druge strane posto je veza sa provajderom vec uspostavljena. E sad, to obicno znaci da ili router nije dobro konfigurisan da propusta VPN ili nije sam VPN softver dobro podesen (od sertifikata pa nadalje).
Vecina provajdera u svetu koristi pppoe, tako da ne verujem da postoji aktuelna linux distribucija koja ne stize sa vec isporucenom podrskom za pppoe.
 
Poslednja izmena:
U Srbiji se provajderi dovijaju na razlicite nacine kako da u sto vecoj meri izbegnu monopolizam telekoma a da u isto vreme pruze odredjenu sigurnost korisnicima .
Mutant wireless+vpn je srpska realnost ne verujem da se to koristi u 'zapadnim demokratijama' :)
 
Ne, moj komentar se nije odnosio na to sta domaci provajderi koriste, nego da li odredjeni paketi dolaze vec u okviru modernog distroa.