Šta je novo?

problem sa instalacijom skenera canoscan lide 20

gogi100

Slavan
Učlanjen(a)
Poena
imam ovaj skener i zelim ga instalirati na XP Pro ali sam zagubio instalcioni cd sa drajverima.Sa Canonovog sajta sam skinuo
software CanoScan Toolbox (4.1.3.1),ScanGear CS (7.0.3.0) i Deldrv.exe (1.2.3.6) probao sam sa svakim od njih pokretavsi exe fajlove, instaliraju samo software za ovaj skener ali od drajvera ni traga ni glasa.U device manager stoji samo zuta ikonica sa uzvicnikom za Canoscan i nista vise,kad pokusam update drajvera vrti vrti ali nista ne pronalazi.Iam li neko drajver za ovaj skener (.inf),ili ima neku ideju sta da radim?
Hvala

možda je problem što si pokrenuo deldrv.exe koji ti je verovatno obrisao drajver ;)

Evo ti šta kaže help (inače drajver ti je u ScanGear CS (7.0.3.0)):

Problems with Hardware Installation

Symptom 5:
Found New Hardware Wizard or Add New Hardware Wizard appears when scanner connected to a Windows system

Cause: Scanner connected without first installing the software from the CanoScan Setup Utility CD-ROM.
Solution: Click the [Cancel] button in the Found New Hardware Wizard or Add New Hardware Wizard to close it. Install the software from the CanoScan Setup Utility CD-ROM.

Symptom 6: Scanner won't work

Cause: Scanner not identified.
Solution 1: Restart the computer.
Solution 2: Confirm that the scanner is identified.

Check to see if [Other devices] category appears in the [Device Manager].
1. Right click [My Computer] and select [Properties].
2. Select the [Device Manager] tab or click the [Device Manager] button in the [Hardware] tab.
3. If the [Other devices] category appears, the scanner is not identified.
4. Disconnect the scanner from the computer.
5. Uninstall the scanner driver (ScanGear CS) using the CanoScan Setup Utility CD-ROM and restart the computer.
6. Reinstall the scanner driver and restart the computer. (See Quick Start Guide)

problem sam resio tako sto sam skinuo sa canonovog sajta software za brisanje drajvera pa sam pokrenuo ponovo ScanGear CS (7.0.3.0) i sve je proradilo

Nazad
Vrh Dno