Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2025) [nije tema za EON box/aplikacije, Total TV/EON sat]

Hvala, jesi 12 meseci izboksovao preko nekog agenta ili je to standardna ponuda?
Bila je standardna ponuda. Ja sam pozvao telefonom da pitam da li imam neke pogodnosti pri obnovi Ugovora (koji je već bio istekao pre više meseci) sa novim paketima .
 
Kome znači info - nakon podnetog zahteva raskida, nude ostanak prvih 10 meseci po 1 din ( coax - nov trio premium paket )
Hvala, meni ističe ugovor za manje od mesec dana. Zvao sam da pitam kakve uslove nude za ostanak, otkačili su me iz kol centra uz komentar da će me zvati kolege. Nije me niko zvao još uvek, definitivno deluje kao da ih baš briga da li će i ko će da ostane kod njih.
 
Neće te ni zvati dok lično u poslovnici ne podneseš zahtev raskida unutar 30 dana otkaznog roka
 
Danas sam dobila e-račun, stavili mi mesečno održavanje 1690,20 din. Jel to bilo neko poskupljenje pošto sam do sada plaćala 1545 din. Iskreno, jedva čekam sa ih se rešim, još par dana i ističe mi ugovor.
 
Danas sam dobila e-račun, stavili mi mesečno održavanje 1690,20 din. Jel to bilo neko poskupljenje pošto sam do sada plaćala 1545 din. Iskreno, jedva čekam sa ih se rešim, još par dana i ističe mi ugovor.
Meni se nije menjalo 1645 prosli, isto 1645 sada, a taman sam se obradovao kada sam procitao post pa pozurio da otvorim racun :ROFLMAO:
 
Da li neko možda ima i dalje onaj D3 v2 box, koji ima premotavanje? Istekao mi je ugovor u subotu i od tad uopšte nemam opcije za premotavanje, samo live mogu da gledam. Jel do mene ili su globalno isključili tu opciju?
 
Meni se nije menjalo 1645 prosli, isto 1645 sada, a taman sam se obradovao kada sam procitao post pa pozurio da otvorim racun :ROFLMAO:
Zvala sam da proverim, pošto mi je istekao ugovor 16. oktobra a ja nisam ispoštovala otkazni rok od 30 dana, moraću da platim više. Cena je inače za 300 dinara veća nakon isteka ugovora. Još devet dana u novembru i ćao sbb posle 10 godina.
 
Da li neko možda ima i dalje onaj D3 v2 box, koji ima premotavanje? Istekao mi je ugovor u subotu i od tad uopšte nemam opcije za premotavanje, samo live mogu da gledam. Jel do mene ili su globalno isključili tu opciju?
Pozovi ih da ti resetuju sistem, meni se to isto dešavalo par puta.
 
@gliga23 Treba resetovati EPG iz menija podešavanje. Ako to ne pomogne onda reset izvlačenjem strujnog kabla iz zida i ponovnim ujključivanjem nakon minut-dva. Nekad je trebalo i 3 puta to ponoviti da se pojavi plava linija. Ako ni to ne pomogne, onda zvati podršku da to oni urade daljinski.
Imao sam taj stb sigurno 13 godina dok sam bio na SBB paketu. Sada sam kod njih na OTT Eonu.
 
Hvala svima, ako još neko bude imao ovaj problem:
Nije mi pomoglo ni izvlačenje iz struje, ni reset EPG iz podešavanja, tek kad sam iz moj SBB aplikacije resetovao box proradilo je.
 
Moje iskustvo sa tim problemom je poteklo iz višegodišnjeg korišćenja tog uređaja. Za njega je uglavnom bilo potrebno više puta ponoviti istu stvar (restart) bilo na jedan ili na sve načine. Nekada mi višekratno restartovanje preko aplikacije nije radilo, ali je proradilo nakon isključivanja iz struje. Ili obrnuto. Kod mene izgleda rešenje nije bilo u načinu restarta već u broju istog 😉
 
Sta raditi sa SBB opremom EON box, Ubee ruter koja je isplaćena jer nije vraćena u roku posle raskida ugovora? Na KP prodati (vidim ima toga) otključati EON box ostaviti kao android box?
 
Koji je rok za vraćanje te opreme SBBu?
7 dana
Nisam bio tu neko vreme
Sad traže sa im platim za opremu, odneo neće da uzmu...
Poslaću mail tržišnoj inspekciji, videti šta kaže advokat, koji će mi ta oprema
Ne znam jel neko imao sličnu situaciju I kako je rešio sem da plati? Dobro nisu stavili 2 dana...
 
U roku od par dana, na wifi mrezu koja je kod mene, 2.4GHz, dva IoT uredjaja nece vise da se povezu. Oba uredjaja su provereno ispravna (jedan RPi i jedan NodeMCU), u postavkama rutera nema nista neuobicajeno.
Ostali uredjaji se povezuju i rade bez problema.
Softver u ta dva nepozeljna nije menjan zadnjih godina.

Da li je jos neko primetio da se ovo desava, i da li je moguce da je do nekog loseg update-a od strane SBB? Da znam gde da trazim resenje.
 
Meni juce rekose 7 dana nakon isteka ugovora
Oni bukvalno kao da se trude da što više zbune korisnike kako ne bi znali šta treba da rade :( Ovako sročeno, korisnik može da pomisli da mora da vrati opremu u roku od 7 dana nakon što mu istekne UO (pošto ugovor ne ističe dok se ne raskine), a želi da raskine ugovor. U stvari je rok za vraćanje 7 dana nakon što istekne otkazni rok od 30 dana, nakon što se podnese zahtev za raskid ugovora, tj. nakon podnošenja zahteva teče otkazni rok od 30 dana, a nakon toga oprema mora da se vrati u roku od 7 dana. Jedini slučaj u kojem ovo ne važi je kada se raskid ugovora obavlja odmah, bez otkaznog roka, kada npr. SBB poskupi usluge korisnicima pod UO.
 
Kada sam odjavljivao ugovor, otkazni rok najviše 30 dana, reko' evo vam oprema, kaže ne, donećete kada istekne ugovor.
Ne pada mi napamet da dolazim opet i čekam, ja vama opremu ostavljam, a vi kako hoćete. Ali moraćete da dođete po revers.

Kada mi je dala onaj zahtev za raskid ugovora, ja dole rukom napišem da sam vratio opremu, fotografišem i dam joj dokument. Dam joj kesu sa opremom i ona mučenica nije znala gde da je stavi, jer nema kutiju za "nasilno vraćen opremu". Gurnula kesu u neki ormarić sa dokumentima. Naravno da nisam išao po revers. Evo prošlo skoro 3 godine, nisu mi tražili da nešto platim.

BTW nakon tog datuma su mi naplatili još nekih 10ak dana, ne sećam se tačno. Praktično me nisu prebacili u sledeći kakendarski mesec.
 
Praktično me nisu prebacili u sledeći kakendarski mesec.
Lepo si ih doveo pred svršen čin, mada je svašta tu moglo da se zakomplikuje. Ne mogu, inače, zvanično da ti prihvate unapred vraćenu opremu jer bi onda ispalo da su prestali da ti pružaju uslugu, u kom slučaju nemaju pravo na otkazni rok. Primenjuje se princip da ne mogu da naplaćuju uslugu koju ne pružaju, a jasno je da bez opreme nema ni usluge. Verovatno su zato i požurili da te "otkače" u tekućem mesecu.

Nigde van Giga gradova ne možeš lepo uzeti samo net
Na šta tačno misliš? SBB ne nudi samo internet pakete, niti je to ranije bio slučaj. Možda su negde nasledili neki stari paket od provajdera kog su kupili, u to nisam sasvim upućen, ali makar za nas u GIGA gradovima uvek uz taj brend bili dostupni samo klasični EON paketi, oni su otprilike u tom kontekstu i nastali.
 
Lepo si ih doveo pred svršen čin, mada je svašta tu moglo da se zakomplikuje. Ne mogu, inače, zvanično da ti prihvate unapred vraćenu opremu jer bi onda ispalo da su prestali da ti pružaju uslugu, u kom slučaju nemaju pravo na otkazni rok. Primenjuje se princip da ne mogu da naplaćuju uslugu koju ne pružaju, a jasno je da bez opreme nema ni usluge. Verovatno su zato i požurili da te "otkače" u tekućem mesecu.


Na šta tačno misliš? SBB ne nudi samo internet pakete, niti je to ranije bio slučaj. Možda su negde nasledili neki stari paket od provajdera kog su kupili, u to nisam sasvim upućen, ali makar za nas u GIGA gradovima uvek uz taj brend bili dostupni samo klasični EON paketi, oni su otprilike u tom kontekstu i nastali.
Da izgleda da nemaju, nisam skontao da je to dodatak samo.
U BG, NS valjda neko nudi samo internet?
 

Prilozi

  • Screenshot_20251106_223508_Chrome.jpg
    Screenshot_20251106_223508_Chrome.jpg
    400.9 KB · Pregleda: 37
Lepo si ih doveo pred svršen čin, mada je svašta tu moglo da se zakomplikuje. Ne mogu, inače, zvanično da ti prihvate unapred vraćenu opremu jer bi onda ispalo da su prestali da ti pružaju uslugu, u kom slučaju nemaju pravo na otkazni rok. Primenjuje se princip da ne mogu da naplaćuju uslugu koju ne pružaju, a jasno je da bez opreme nema ni usluge. Verovatno su zato i požurili da te "otkače" u tekućem mesecu.

Mislim da ih realno zabole da li pružaju uslugu ili ne. Jedini razlog da se možda ubrza je bio zbog toga što je kesa sa opremom završila u ormariću koji nije za to, pa je neko iz poslovnice rekao daj sklanjajte ovo.
 
Istice mi ugovor sledeceg meseca pa me zanima da li ima neki agent da mi se javi da vidim kakve ponude ima?
 
Vrh Dno