Šta je novo?

Ne dolaze mi 2FA SMS poruke od Google, Paypal, itd. [A1]

Nisam pametan.
Počeću da verujem DA JE DO SAMIH KARTICA. Baš ta kartica koja je iz A1 preneta u Globaltel *****ava. Naravno da fizički nije to ista GSM kartica, ali ko zna. Jedno vreme sam mislio da ima problema sa tim virtualnim GSM operaterima.
Jednostavno na jednom broju nikada nije prolazilo plaćanje na P.Palu i sve gde su potrebni 2FA servisi. Jedino prolazi plaćanje prema jednoj banci i to isključivo samo na Visa kartici, za ostale potrebe NIŠTA NIKADA.
 
Nešto do broja definitivno jeste, odnosno verujem da im iz ko zna kojih razloga sistem baguje kada je reč o određenim brojevima. Za Globaltel ne znam iz nekog bliskog iskustva, ali za A1 je definitivno tako. Tu sam čak više puta prisustvovao testu u potpuno istim uslovima (isti uređaj, ista bazna stanica i slično), ali na jednom broju sve radi, a na drugom ne.
 
Kako su podesili tako i radi. "Poslovna politika". Imaju svoje klijente koji su prezadovoljni uslugom i cenom...
 
meni ne stizu na yettelu, ili stignu, ali bas kasne. nekoliko puta mi blokirali paypal nalog zbog toga, a iz nekog razloga ne mogu da promenim primarni broj.
 
Nisam pametan.
Počeću da verujem DA JE DO SAMIH KARTICA. Baš ta kartica koja je iz A1 preneta u Globaltel *****ava. Naravno da fizički nije to ista GSM kartica, ali ko zna. Jedno vreme sam mislio da ima problema sa tim virtualnim GSM operaterima.
Jednostavno na jednom broju nikada nije prolazilo plaćanje na P.Palu i sve gde su potrebni 2FA servisi. Jedino prolazi plaćanje prema jednoj banci i to isključivo samo na Visa kartici, za ostale potrebe NIŠTA NIKADA.
Meni se desio taj problem, ali samo sa bankom Poštanska Štedionica. Problem je nastao prenosom broja na Yettel, sa A1. Kakve to ima veze ne znam ni sam, ali posle pisanja tehničkoj podršci je rešeno.

Možda je workaround da se promeni broj i vrati na taj? Očigledno tu ima nešto više od broja telefona.
 
BPŠ je karakteristična po tome što uz broj telefona traži i podatak o operateru, makar je tako bilo pre prelaska na novi sistem u februaru. Nije, dakle, dovoljno bilo ostaviti im samo broj telefona. Promenom operatera je broj faktički postajao nevalidan, jer je banka i dalje pokušavala da pošalje poruku preko servisa za starog operatera. Zato je promena i morala da se najavi. Ne znam kakvo je sad stanje iz prve ruke, ali budući da novo mobilno bankarstvo dozvoljava promenu broja telefona bez navođenja operatera, biće da su prevazišli taj problem.
 
jer je banka i dalje pokušavala da pošalje poruku preko servisa za starog operatera. Zato je promena i morala da se najavi. Ne znam kakvo je sad stanje iz prve ruke, ali budući da novo mobilno bankarstvo dozvoljava promenu broja telefona bez navođenja operatera, biće da su prevazišli taj problem.
Koja banka druze, citas li o cemu pisemo?

Poruke od paypala, google i slicne strane opcije placanja... ne idu od domace banke, vec preko servisa mobilnih operatera
 
Čitaš li ti na šta odgovaram, hahah. Nidža je napisao da je imao problem nakon promene operatera sa domaćom bankom Poštanskom štedionicom (BPŠ), pritom naglasivši da ne zna zašto se to desilo (jer je isljučivo sa njihovim porukama bila frka, a sve ostalo je srećom nastavilo da radi po starom), pa sam mu objasnio zašto.
 
Ja sam imao onda problem sa PayPal-om i MTS-om, 2-3 dana nije radilo, zalio sam se na sve strane pa i ne znam sta je resilo problem.

Ali mi sada PP kod stize na Whatsapp, ne na SMS. Ne znam kako to. (Efsending pise). Ne znam sta bi bilo da obrisem WA.
 
U da, sada vidim, ne stize mi za login evo. A radilo pre neki dan. A za placanje radi.
 
Pisao sam o tome, ali sa tim kodom ne može da se uloguje u nalog

On služi samo za plaćanje
Ipak ovo nije tacno, proverio sam sada. Evo i za login na PP stize KOD na Whatsapp. Meni samo tu i stize i za placanje i za login.
 
Moram da probam,
nije moglo... probao sam bezbroj puta
 
U pravu si izgleda da sada radi i logovanje
ja sam upravo kod dobio na viber i ako sam kod uvek do sada dobijao na whatsup

Neke promene su napravljene
 
Vrh Dno