Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2025) [nije tema za EON box/aplikacije, Total TV/EON sat]

Otkačinjem ih i ja prvom prilikom, takođe. Nije to više isti SBB, 5400 minus par meseci po dinar, ne pada mi na pamet toliko da im plaćam da bi gledao nešto što sam do pre koji mesec imao u paketu.
 
Zvali danas. Ponudili prvih 6 meseci 50% popusta, ostalih 18 puna cena i to samo za onaj jači paket Net Tv Premium + koji košta 5.400 u toku UO. Odbio sam.

Na pitanje o optici na sbb-u, dobio sam odgovor da šatro još nije odrađeno potpuno spajanje kompanija, pa zato yettel tvrdi da ima tehničkih mogućnosti na mojoj adresi, a sbb još uvek ne nego samo preko koaksa.

Лично мислим и да јесте циљ да се СББ потпуно утопи у бренд Јетел и да више ни непостоји, можда чак и до Нове године...

Ja sam dobio info od osoba koja je solidno visoko u hijerarhiji, neću sad da pišem koga gde šta, ali od 01.01 SBB postaje SBB Yettel a Yettel je Yettel SBB (tako sam ga razumeo) barem u početku kako bi mogli da razlikuju infrastrukture.

Na pitanje da li yettel sada može na sbb infrastrukturu za sada zvanično ne, ali će proveriti i javiti mi (ovo sam pitao zbog komšije koji čeka mts infrastruktura da se sredi pošto je na yettel).

Isto sam dobio info da će svi poskupeti i da će manje više sve cene biti uskoro iste jer jelte imaće 2, 3 glavna provajdera.

A za Huawei me ne deluje loše, WIFI 6 je tako da mi komp radi na punom protoku bez kabla (ali će verovatno stići kabl jer mi sa samo izgubi net na njemu dok recimo na telefonu i drugom kompu u istoj mreži sve lepo funkcioniše). Nešto je do kompa, ali iskreno me mrzi sada da se zezam još oko toga, a imam kabl lepo sproveden samo da uzmem neki kraći i da ga utaknem.
 
Momak sa kojim sam se dogovorio oko poslednjeg produžetka ugovora više nije na toj poziciji u SBB-u, pa ako neko ima info o agentima koji se time sada bave, bio bih zahvalan da mi pošalje kontakt u PP, jer sam sa njima od nastanka kompanije i ne bih voleo da prekidam.
 
Imamo li zbog ovoga pravo na raskid
15.09.2025 16.09

Obaveštenje o promeni u programskoj šemi​



Obaveštavamo vas da od 15. oktobra TV kanal Motorvision+ više neće biti deo naše programske šeme.
Svi ljubitelji sportskog sadržaja mogu i dalje da uživaju u bogatom izboru sportskih sadržaja na Arena Sport kanalima u okviru naše ponude.
 

U skladu sa članom 131 Zakona o elektronskim komunikacijama, svaka suštinska promena programskog sadržaja daje korisnicima pravo na raskid ugovora bez plaćanja penala, ukoliko novonastale promene ne prihvataju.
Rok za podnošenje zahteva za raskid ugovora je najkasnije do 15. oktobra 2025. godine.
 
  • Like
Reagovanja: sh_
Lepo je sto to prilicno samouvereno pise na nekakvom Telesrbija portalu, sa sve navodjenjem roka za podnosenje zahteva za raskid, a da li je zapravo tako? Svakim ukidanjem kanala se na ovoj temi rasplamsa diskusija da li je kanal bio dovoljno vredan da znacajno promeni uslove ugovora ili pak ima adekvatnu zamenu i slicno. Mislim da nema ‘leba od raskida dok ne povecaju cene paketa i jasno ne napisu kao i uvek da korisnici ‘’mogu da iskoriste svoja prava predvidjena zakonom’’. Ako neko uspe da raskine zbog promene programske seme, verujem da bi znacilo svima da podeli iskustvo, do tada su sve uzaludna tumacenja i borba sa vetrenjacama
 
Lepo je sto to prilicno samouvereno pise na nekakvom Telesrbija portalu, sa sve navodjenjem roka za podnosenje zahteva za raskid, a da li je zapravo tako? Svakim ukidanjem kanala se na ovoj temi rasplamsa diskusija da li je kanal bio dovoljno vredan da znacajno promeni uslove ugovora ili pak ima adekvatnu zamenu i slicno. Mislim da nema ‘leba od raskida dok ne povecaju cene paketa i jasno ne napisu kao i uvek da korisnici ‘’mogu da iskoriste svoja prava predvidjena zakonom’’. Ako neko uspe da raskine zbog promene programske seme, verujem da bi znacilo svima da podeli iskustvo, do tada su sve uzaludna tumacenja i borba sa vetrenjacama
Ne razumem zasto ne moze da bude to raskid za ugovor? Po cemu je Animal Planet veci razlog za raskid (bilo kod MTS-a) od ovog kanala ?
Naravno, ako nisi imao paket sa tim kanalom, nema ni za sta da se zalis
 
Сада у уговорима имаш списак канала и означени су они за које гарантују да ће да трају до краја уговора (бар је тако почео да ради телеком пре то нису имали).
 
Iskreno od Ikona preko SBBa baš me briga. Idem gde je jeftinije ,a dobijam isto. Da se nađemo priče kako je SBB super ,keš su postali odavno. Od uređaja pa na dalje. SBB pre 10 godina i sad su kao nebo i zemlja. Da li ih je kupio Dzidzi ili Midžić mene kao krajnjeg korisnika interesuje samo cena paketa. Pomodarstva ne plaćam. Ko može nek izvoli. A1 mi jeftiniji,idem u A1. Nemam Novu i NE pa dobro gledaocu filmove na Netflixu još opuštenije.
 
Znaci na osnovu ovoga moze se traziti raskid ugovora bez placanja penala ili ne ????
 
Znaci na osnovu ovoga moze se traziti raskid ugovora bez placanja penala ili ne ????
Ona kaze da moze i da im vec dolaze ljudi sa zahtevima za raskid.
"U skladu sa članom 131 Zakona o elektronskim komunikacijama, svaka suštinska promena programskog sadržaja daje korisnicima pravo na raskid ugovora bez plaćanja penala, ukoliko novonastale promene ne prihvataju. Rok za podnošenje zahteva za raskid ugovora je najkasnije do 15. oktobra 2025. godine."
 
Dobio sam potvrdu od drugarice koja radi u SBB-u da je ovo dovoljan povod za raskid starih ugovora. Kaze dolaze ljudi i masovno se zale...

Interesantna i providna strategija, po svaku cenu korisnicima oduzeti "stare" pakete, novi su jos gori. A novih korisnika ce u svakom slucaju biti, jer pretplatnici samo cirkulisu tamo-ovamo.
 
Baš bih voleo da se ovde javi neko ko je zaista prevremeno raskinuo ugovor na osnovu ukidanja tog kanala. Ja sam pokušao to da izvedem kada su ukinuli SK 4K, ali bezuspešno. Pisao sam molbe/žalbe, ukazivao na baš taj član zakona, pretio Efektivom i Tržišnom inspekcijom, ali uzalud. Oni se samo drže svoje priče da to nije osnov, tako kaže njihova pravna služba i praktično na kraju jedino ostaje pokretanje tužbe preko advokata, ali to se apsolutno ne isplati pošto bi troškovi tog postupka poništili uštedu koja se ostvaruje prevremenim raskidom.
 
Da li je neko skoro imao situaciju sa SBBom, konkretno u Nisu, da danima ne dolaze da rese kvar?

Poslala sam brdo mejlova i poziva, sve je kao urgentno, ali nista se ne desava.
 
Baš bih voleo da se ovde javi neko ko je zaista prevremeno raskinuo ugovor na osnovu ukidanja tog kanala. Ja sam pokušao to da izvedem kada su ukinuli SK 4K, ali bezuspešno. Pisao sam molbe/žalbe, ukazivao na baš taj član zakona, pretio Efektivom i Tržišnom inspekcijom, ali uzalud. Oni se samo drže svoje priče da to nije osnov, tako kaže njihova pravna služba i praktično na kraju jedino ostaje pokretanje tužbe preko advokata, ali to se apsolutno ne isplati pošto bi troškovi tog postupka poništili uštedu koja se ostvaruje prevremenim raskidom.
sk4k i aljazira se razlikuju pošto su oni sami prestali distribuciju za našu zemlju,tu oni ne mogu da utiču na dalje emitovanje,pa tu taj član zakona ne važi bar je tada ko je pisao efektivi i zaštiniku potrošača dobio taj odgovor. Isti odgovor im je i za lokalne kanale dok npr kad su ukinuli AXN kanale tu su oni prekinuli distribuciju istih zato što se nisu dogovorili oko cene a taj kanal imaš npr i dalje kod mts-a onda imaš pravo na raskid. Sad nisu na veli da distributer prekida emitovanje motorvision+ kanala u našoj zemlji, ali opet taj kanal nema ni kod jednog drugog operatera u Srbiji trebalo bi saznati kako ovi zaštitnici onda tumače situaciju oko ukidanja istog.
 
sk4k i aljazira se razlikuju pošto su oni sami prestali distribuciju za našu zemlju,tu oni ne mogu da utiču na dalje emitovanje,pa tu taj član zakona ne važi bar je tada ko je pisao efektivi i zaštiniku potrošača dobio taj odgovor. Isti odgovor im je i za lokalne kanale dok npr kad su ukinuli AXN kanale tu su oni prekinuli distribuciju istih zato što se nisu dogovorili oko cene a taj kanal imaš npr i dalje kod mts-a onda imaš pravo na raskid. Sad nisu na veli da distributer prekida emitovanje motorvision+ kanala u našoj zemlji, ali opet taj kanal nema ni kod jednog drugog operatera u Srbiji trebalo bi saznati kako ovi zaštitnici onda tumače situaciju oko ukidanja istog.
Sta ima da se pita kako zastitnici tumace, prosto je - imas pravo na raskid do 15 oktobra ove godine, kao sto je gore napisano, mozes da spomenes u mailu da si bio zavisnik tog kanala, da si gledao svaki dan (ali i ne moras)

U skladu sa članom 131 Zakona o elektronskim komunikacijama, svaka suštinska promena programskog sadržaja daje korisnicima pravo na raskid ugovora bez plaćanja penala, ukoliko novonastale promene ne prihvataju. Rok za podnošenje zahteva za raskid ugovora je najkasnije do 15. oktobra 2025. godine

Samo ne znam zasto se SBB nije pozvao na to. Cak je Orion to napisao pri ukidanju N1 (znam da nije isto, jer nisu dali rok mesec dana), pa je cak i Supernova informisala korisnike o tome (za nepoverovati). Ovo je samo nemoralna (i mozda nezakonita) radnja SBB zbog nespominjanja prava korisnika
 
Baš zato i kažem, voleo bih da se javi neko ko je zaista uspeo prevremeno da raskine ugovor zbog ukidanja tog konkretnog kanala, a za sada se javio kolega @skele koji baš kaže da nije uspeo i da su ga otkačili, kao i mene za SK 4K.
U skladu sa članom 131 Zakona o elektronskim komunikacijama, svaka suštinska promena programskog sadržaja daje korisnicima pravo na raskid ugovora bez plaćanja penala, ukoliko novonastale promene ne prihvataju. Rok za podnošenje zahteva za raskid ugovora je najkasnije do 15. oktobra 2025. godine
Ovo nije napisao SBB, to je preneo kolega @zegi69 od svoje drugarice iz SBB-a, a drugarica kaže da već dolaze ljudi i podnose zahteve, ali ne kaže da li se ti zahtevi odobravaju :) SBB-ovo obaveštenje na sajtu je ovo:
1758138285631.png
Tu se nigde ne pominje član 131 i ZEK.

Još jednom, ja bih voleo da što više korisnika uspe da ih se oslobodi usled ove promene, ali mislim da je to uzalud, kao i kod ukidanja SK 4K. Ja sam ih se na kraju otarasio prevremeno na osnovu ukidanja onih besplatnih UG minuta za koje su eksplicitno poslali obaveštenje na računu da korisnici imaju prava u skladu sa članom 131 ZEK, a i to je bilo maksimalno natezanje, mesec dana mi je trebalo, molbe/žalbe, odlasci u poslovnice, pretnje Efektivom i Tržišnom inspekcijom, da bi tek na samom kraju odobrili.
 
  • Like
Reagovanja: Ola
Pa eto u tome im je poenta da te što više izmrcvare do samog kraja kada već moraju da prihvate ono na šta imaš pravo po zakonu.
Ti ćeš onda ovde pisati o tom mrcvarenju kroz koje si prošao i samim tim obeshrabriti deo korisnika koji ne bi da prolaze kroz isto.
Odraz njihove poslovne (ne)kulture.
 
Jeste, ali isto tako nece niko produziti ugovor kod njih posle. Mislim ok, ogrebace se za jos nekoliko meseci do isteka ugovora, ali cu im naneti vecu stetu posle sto cu ispricati svima iskustvo sa njima i odvratiti 50-100 potencijalnih korisnika. Nije bitno, i od tih 50-100 dva da odbijem u minusu su.
 
Baš zato i kažem, voleo bih da se javi neko ko je zaista uspeo prevremeno da raskine ugovor zbog ukidanja tog konkretnog kanala, a za sada se javio kolega @skele koji baš kaže da nije uspeo i da su ga otkačili, kao i mene za SK 4K.

Ovo nije napisao SBB, to je preneo kolega @zegi69 od svoje drugarice iz SBB-a, a drugarica kaže da već dolaze ljudi i podnose zahteve, ali ne kaže da li se ti zahtevi odobravaju :) SBB-ovo obaveštenje na sajtu je ovo:
Pogledajte prilog 505555
Tu se nigde ne pominje član 131 i ZEK.

Još jednom, ja bih voleo da što više korisnika uspe da ih se oslobodi usled ove promene, ali mislim da je to uzalud, kao i kod ukidanja SK 4K. Ja sam ih se na kraju otarasio prevremeno na osnovu ukidanja onih besplatnih UG minuta za koje su eksplicitno poslali obaveštenje na računu da korisnici imaju prava u skladu sa članom 131 ZEK, a i to je bilo maksimalno natezanje, mesec dana mi je trebalo, molbe/žalbe, odlasci u poslovnice, pretnje Efektivom i Tržišnom inspekcijom, da bi tek na samom kraju odobrili.
Deluje kao da je neko duzan da ti ovde na forumu pise kad mu uspe raskid ugovora bez penela. Sta vise, mislim da vecini ljudi nije u interesu da se pohvale (kad to uspeju) vec vise ovde dolazi do izrazaja kuknjava i to uglavnom onih clanova koji nisu ni probali da podnesu zalbu ili prigovor :)
 
Iskreno od Ikona preko SBBa baš me briga. Idem gde je jeftinije ,a dobijam isto. Da se nađemo priče kako je SBB super ,keš su postali odavno. Od uređaja pa na dalje. SBB pre 10 godina i sad su kao nebo i zemlja. Da li ih je kupio Dzidzi ili Midžić mene kao krajnjeg korisnika interesuje samo cena paketa. Pomodarstva ne plaćam. Ko može nek izvoli. A1 mi jeftiniji,idem u A1. Nemam Novu i NE pa dobro gledaocu filmove na Netflixu još opuštenije.

Na zalost nije to bas uvek tako. Bio par godina na SBB i pobegao od njih glavom bez obzira, presao na Supernovu optiku i skluplji paket. Ne zato sto mi se placa, nego zato sto je ta optika
kod mene barem znacajno stabilnija. Jednostavno radi. Sa SBB sam vecito imao problema, nista zivo nisam mogao da skinem sa neta, jer kad god opteretim mrezu skidanjem, konekcija puca, pa se vrati posle 5 minuta. Radi 1 minut, pa pukne na 5 i tako u krug. Zvao podrsku, menjali modeme/rutere, kablove od bandere do mene i naravno nista, jer im je kutija na banderi stalno puna "vode" a cvoriste uzasno i prenatrpano. Dakle nije sve u parama, koliko kosta, vec i koji kvalitet usluge dobijes za svoje novce :)
 
  • Like
Reagovanja: Ola
Deluje kao da je neko duzan da ti ovde na forumu pise kad mu uspe raskid ugovora bez penela.
Niko nije ništa dužan :)
Sta vise, mislim da vecini ljudi nije u interesu da se pohvale (kad to uspeju)
Zašto nekome ne bi bilo u interesu da se "pohvali" kada uspe da prevremeno raskine ugovor? Pa to je korisna informacija koja ostalim kolegama može da pomogne da to isto učine, a inače možda ne bi znali za tu mogućnost. Ujedno, baš to je jedna od glavnih stvari zašto volim Bench forum, razmena konkretnih informacija i iskustava koje nekome mogu da pomognu.
vec vise ovde dolazi do izrazaja kuknjava i to uglavnom onih clanova koji nisu ni probali da podnesu zalbu ili prigovor :)
A baš to je stvar koja mi se ne sviđa, a ima je u izobilju. Sasvim je u redu da se diskutuje i iznose različita mišljenja u vezi sa temama koje to omogućavaju, ali ovde je u pitanju konkretna stvar, SBB je ukinuo određeni kanal i javi se kolega koji pita da li na osnovu toga ima prava da raskine ugovor, a onda dobije nekoliko odgovora od kolega koji ne govore iz ličnog iskustva, već samo nagađaju ili prenose šta je neko rekao. Mislim da je tu bolje uzdržati se od nagađanja, već preneti konkretno iskustvo, ako postoji. Kolega koji je inicijalno pitao da li ima pravo na raskid se javio i rekao da su ga otkačili kada je probao da raskine ugovor zbog ukidanja tog kanala, a iz nekoliko odgovora pre njegovog bi se dalo zaključiti da je to samo pitanje odlaska u poslovnicu, podnošenja zahteva za raskid i završena priča :)
 
Zdravo, ljudi!
Zvali me danas jer mi uskoro istice ugovorna obaveza. Imam Eon Full, ponuda je da ostane sve isto, cena 4500. Dobijam samo neki kineski netfliks (wtf)
Prosli put su bili neki meseci gratis jer sam kao nov korisnik, a sad ne znam da li to mogu da trazim? Bar 6 bi bilo posteno, to je kao 25% popusta.
 
Nazad
Vrh Dno