Borba sa vetrenjačama. Baci pogled šta sam pisao ranije, iz istog razloga sam obnovio obnovljenu UO (nasankan kao mladi majmun), ali mi radi sada sve kako sam dogovorio sa agentom prodaje.SBB mi je uskratio gledanje F1, uz napomenu da je to uradio emiter (Arena, jer su prenos prebacili na Arena Premium 4). Međutim, ja sam F1 gledao još dok je bila na Sport Klubu. Imam Digital EON Full paket i traže da pređem na Premium. Koje su moje mogućnosti, mogu li da im otkažem ugovor bez penala?
Imaš mogućnost da sa prodajom ispregovaraš još jedan EON box promo, odnosno free 24 meseca. Tek treći naplaćuju rentu.Imam pitanje za Eon. Vec imam 1 box za tv ali mi treba za jos jedan. Interesuje me koji stick ili box preporucujete za instaliranje Eon app?
Nisam stekao takav utisak. Msm da svi žele lovu i korisnike, ali je ovo sa SBB-om nova situacija za sve..U prevodu niko ne zeli da ima korisnike... ako sam dobro razumeo?
Aha. Cvrc. Dodatni box se placa 350 din. mesecno + 6000 din. za prikljucnu taksu jer koristim Eon vam mreze. 😂😂😂 Sacuvaj me boze.Imaš mogućnost da sa prodajom ispregovaraš još jedan EON box promo, odnosno free 24 meseca. Tek treći naplaćuju rentu.
Meni ponudili ugradnju Wifi Mesh i da ne plaćam mesečno korišćenje.Aha. Cvrc. Dodatni box se placa 350 din. mesecno + 6000 din. za prikljucnu taksu jer koristim Eon vam mreze. 😂😂😂 Sacuvaj me boze.
Net tv premium + ne kosta 5700 din nego 5398 din.Istekla UO pre par dana. Podneo zahtev za raskid, još uvek niko ne zove... Neverovatno mi je da ne mogu da pređem na niži paket bez potpisivanja nove UO a EON Premium uz koji sam imao 20% popusta je sada Net Tv Premium+ i košta 5700 mesečno i to mi je baš dranje.
Mene su zvali u roku od 2 dana (pre 10-ak dana je to bilo), nakon što sam podneo zahtev za raskid ugovora, dobio 6 meseci po dinar, osnovni paket. Pokušao sam da u mts-u dobijem 24 meseca po 50%, ali nisam uspeo, pa sam prihvatio SBB ponudu.Istekla UO pre par dana. Podneo zahtev za raskid, još uvek niko ne zove... Neverovatno mi je da ne mogu da pređem na niži paket bez potpisivanja nove UO a EON Premium uz koji sam imao 20% popusta je sada Net Tv Premium+ i košta 5700 mesečno i to mi je baš dranje.
Da, zato me i čudi jer SBB retko gde ima optiku, ako je i ima. Ne znam nikog na optici a da je SBB, pošto je pisano u temi za SBB.@Djagi Huawei je za optičku mrežu, Ubee je za coax (i umesto njega sad češće uvaljuju onaj SDMC krš od uređaja).
Zvali danas. Ponudili prvih 6 meseci 50% popusta, ostalih 18 puna cena i to samo za onaj jači paket Net Tv Premium + koji košta 5.400 u toku UO. Odbio sam.Istekla UO pre par dana. Podneo zahtev za raskid, još uvek niko ne zove... Neverovatno mi je da ne mogu da pređem na niži paket bez potpisivanja nove UO a EON Premium uz koji sam imao 20% popusta je sada Net Tv Premium+ i košta 5700 mesečno i to mi je baš dranje.
Jel vam radi opcija dodavanja na EON Smart aplikaciju, ja obrisao danas sa Samsung tv-a i htio da prebacim na Fire Stick, i kad upišem kod piše neispravan kod! A imam opciju dodaj TV?
Jel vam radi opcija dodavanja na EON Smart aplikaciju
👍🏻Mislim da je tema omašena.
Ja sam sve to prošao raskid besplatni meseci nisu rasli nudili jedino još i yettel mobilnu pretplatu 50% cene, nisu mi dopustili da pređe na manji paket ako hoću popust i ta ponuda samo važi uz premim+.Zvao razne agente ni jedan sem 3 meseca nije ništa nudio više ni uz neku promenu korisnika. Pri vraćanju opreme ponudili dodatni mesec i uz manji paket sa 3 usluge i cinestar premier kanale,vratio opremu i završio sa njima. Sad da li je tako samo u manjm mestima gde imaju samo oni i mts i oni koji zavise od mts optike ne znam da li je tako i u Begradu gde ima još neko tipa orion nešto drugačije i da li su nešto spremniji za dogovor.Istekao ugovor (EON Light) podignuta cena, rekoh da vidim šta se nudi. Nude mi "Net TV basic +" 3 meseca za 1 din, ja tražim "Net tv basic" (bez telefona) kaže ne može, pretio da ću da vratim opremu, ženska me samo uputi kako da uradim, ne mogu da verujem koliko ih nije briga.
Da li ima smisla predati zahtev za prekid usluge (nema ugovorne obaveze) i vraćanje opreme, jer kaže da je žalbeni period 30 dana, pa da očekujem da me u međuvremenu pozovu i bolje pregovaramo?
Ja sam sve to prošao raskid besplatni meseci nisu rasli nudili jedino još i yettel mobilnu pretplatu 50% cene, nisu mi dopustili da pređe na manji paket ako hoću popust i ta ponuda samo važi uz premim+.Zvao razne agente ni jedan sem 3 meseca nije ništa nudio više ni uz neku promenu korisnika. Pri vraćanju opreme ponudili dodatni mesec i uz manji paket sa 3 usluge i cinestar premier kanale,vratio opremu i završio sa njima. Sad da li je tako samo u manjm mestima gde imaju samo oni i mts i oni koji zavise od mts optike ne znam da li je tako i u Begradu gde ima još neko tipa orion nešto drugačije i da li su nešto spremniji za dogovor.
Tako je, jedino što je pitanje broja tih kupaca.Ko god da je u u biznisu ili bio, zna da svaka roba/usluga ima svog kupca, pa prema tome postoji cenovna paleta od-do, da svako moze da priusti nesto.
vlasnik SBB-a i Yettel-a je omašio. takoreći isti paketi kod oba provajdera, razlikuju se po pitanju uređaja i aplikacijaI upravo je SBB tu žestoko omašio, što će im se obiti o glavu tokom vremena,
Tačno, ukinuli su i paket Trio Mini koji je bio cenovno dobar za nezahtevne korisnike interneta poput penzionera.Ne kapiram te likove iz menadzmenta koji rade te pakete. To sto oni zive u svom svetu pa mogu da plate i 100 evra za najjeftiniji paket (izmisljeni sa moje strane), to ne znaci da svi to mogu. Da su napravili 3 ili 4 paketa, pa ajde.
Ko god da je u u biznisu ili bio, zna da svaka roba/usluga ima svog kupca, pa prema tome postoji cenovna paleta od-do, da svako moze da priusti nesto. Ne moze svako da kupi OLED, ali zato moze da kupi TV od 40000 dinara iste dijagonale. Time odbijaju buduce i postojece korisnike.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari