Dautovic
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 12.05.2012
- Poruke
- 446
- Poena
- 195
Ауто који заскужује пажњy људи коју траже полован а поуздан аутомобил и који се у пракси показао одлично је и Hyundai Ioniq Electric - classic 2016 - 2019 Gen 1 са 28kWh батеријом. Нема неких великих бољки које резултују великим кваровима који коштају пуно новца да се поправе. Слабљење батерије са годинама је исто јако мало, постоје и аути који су прешли 300-400К километара са оригиналним мотором и батеријом.
Позитивне стране:
Лоше стране:
Дуго сам пратио један у Норвешкој и у Немачкој који су били на taxy-y. Прешли су тада пре пар година преко 300000Км. За људе који разматрају неки полован, BMW i3, Zoe, E-golf, Leaf i сличне дефинитвно да убаце и овог класика на листу. Многи знају Bjørn Nyland-a, норвежанина азијатског порекла, он је одушњевљен овим аутом, тестирао га је пуно пута и има неколико видеа на његовом YT каналу.
П.С. Био сам власник овог аута новог и возио скоро 8 година и никакав проблем нисам имао. У норвешкој се половни крећу око 9-12К еура.
”154000км. 2017 модел, још увек добар домет. Замењен само један АБС сензор. Повремено засветли лампица ”провери елекрични систем” али сервис није пронашао никакв квар.”

Позитивне стране:
- Изузетно брзо DC пуњење (28kWh са ефектом и до 67kW чини да се ауто напуи од неких 10-20% до 90% за 15ак минута)
- због релативно малог капацитета батерије на кућном пуњачу 7kW AC type2 у пракси се напуни за цирка 3 сата. (од типа 15-20% до 100%)
- Има јако солидну опрему за 2016 годину са техничким пакетом опреме - мртви угао, LCAS, грејање волана и седишта, вентилирајућа седишта, AndoridAuto/ Apple Car Play, хауба и гепек од алуминијума, адаптивни темпомат са start-stop функцијом, бежично пуњење телефона, за ту класу јако добрo infinity озвучење, итд.
- Пуно више места за јадну породицу од конкурената у истој генерацији и ценовној класи
- Има апликација BlueLink за телефон али мислим само аута произведена 2018-19. Дефинитнивно нешто да се провери пре куповине.
Лоше стране:
- За данашње време мала батерија - Ауто је иузетно аеродинамичан и има јако ниску потрошњу и од 28kWh батерије je извукао максимум, али домет лети је неких реалних 240-250км а зими 170-190км цирка.
- Огледала знају да зарибају па неће да се савијају када се ауто закључа, актуатор порта за пуњење који закључава кабл зна да се поквари(није скупо да се среди), задња светла - зна пластика да попуца(има тога и на скупим аутима), деси се да се испразни 12V батерија па ауто неће да стартује због нпр електричне браве у вратима која услед квара срче струју у стању мировања(може се десити и на дизелу)
- нема куку, нема могућност кровног носача
- Нема "frunk" - јако корисна и добра ствар на многим електичним аутима (може да се угради неки мини)
Дуго сам пратио један у Норвешкој и у Немачкој који су били на taxy-y. Прешли су тада пре пар година преко 300000Км. За људе који разматрају неки полован, BMW i3, Zoe, E-golf, Leaf i сличне дефинитвно да убаце и овог класика на листу. Многи знају Bjørn Nyland-a, норвежанина азијатског порекла, он је одушњевљен овим аутом, тестирао га је пуно пута и има неколико видеа на његовом YT каналу.
П.С. Био сам власник овог аута новог и возио скоро 8 година и никакав проблем нисам имао. У норвешкој се половни крећу око 9-12К еура.
”154000км. 2017 модел, још увек добар домет. Замењен само један АБС сензор. Повремено засветли лампица ”провери елекрични систем” али сервис није пронашао никакв квар.”

Poslednja izmena: