Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Ne. Bira sta je povoljnije za njega. Razliku izmedju pune i promo cene srazmerno broju meseci koji je imao popust ili sve pretplate do kraja UO.
To može da nije uzeo telefon.
Pošto je uzeo, mora sve rate da otplati.

Do pre par godina je moglo da čim se otplati telefon može raskid ali je to ukinuto.
 
Pa može da plati punu cenu telefona i popust na tarifu, samo što je puna cena telefona 50 ili više posto iznad tržišne u drugim radnjama (meni je bila skoro duplo skuplja od cene sa oglasa), pa se uglavnom ne isplati. Ovo je bilo u A1, ali trebalo bi da je isto kod svih.
 
1000000063.jpg

Ovo piše u opštim uslovima ali nisam baš najbolje razumeo ovaj deo dole sa i/ili... ??
 
Pa ti kupiš telefon za dinar ali njegova puna maloprodajna cena u njihovom cenovniku je 100 hiljada dinara (a u normalnim prodavnicama je 60 hiljada). Ti imaš dve opcije:
1 - zadržiš telefon za dinar, ali platiš sve pretplate do kraja ugovorne obaveze
2 - doplatiš 99999 dinara do njohove pune cene telefona i platiš sve druge pogodnosti koje si dobio jer si potpisao ugovor na dve godine (popust na pretplatu), za onoliko meseci koliko si koristio uslugu.
U prvom slučaju, plaćaš minute i gigabajte koje nećeš iskoristiti, a u drugom plaćaš nebuloznu cenu telefona
 
Imam dva postpejd broja u Yettel, jedan koristi sestra. Oba ugovora se vode na mene. Jedan ugovor ističe u septembru a za drugi broj tek u maju sledeće godine. Da li mogu da u septembru podnesem zahtev za prenos kod drugog operatera tog broja koji ističe. Budući da sam čitao da se to može tretirati kao serija vezanih brojeva. Da li je neko imao takvo iskustvo?
 
Sa kim saradjuje Yettel u CG sto ss tice roaminga? Kads predjem granicu, bese treba ukljucim roaming i cini mi da neko rece da je bolje manuelno odabrati provajdera?
 
Može bilo koja mreža, probaj sve tri pa koja ti najbolje radi nju izaberi. Inostrane kartice imaju najmanji prioritet na mreži pa ne očekuj neke brzine. Na primer lokalna kartica mi je izvlačila 400mbps na telekom.me mreži, a Yettel kartica samo 50mbps.
 
@veljkoka Yettel SRB sarađuje primarno sa One CG, ali će ti i ostala dva CG operatera raditi.
Ja sam se sa službenim yettel simom nakačio na One 5G i izvlačio mi je do 500-600 Mb/s na nekim lokacijama
 
Iskustvo pokusaja prenosa broja u Yettel:

Prosetam danas do Yettelove poslovnice sa namerom da podnesem zahtev za prenos broja. Ugovorna obaveza sa Mts-om istekla juce (20.08.) i nemam nameru da zapocinjem novu agoniju sa njima. Dodjem na red i kazem sta zelim, naglasim da zelim da prebacim broj na prepaid, da su svi prispeli racuni izmireni i ugovorna obaveza istekla juce. Krece ubedjivanje kako je postpaid bolji, kako je prepaid neisplativ i krece da mi pokazuje benefite njihovih postpaid tarifa (specijalno za mene), pritom me pita koliko trosim itd. Tarife koje mi cita i istovremeno pokazuje su iste one kao na sajtu, pa je pitam kakvi su to personalizovani benefiti kad sam to sam video na sajtu... Pritom joj govorim da znam za opciju boljih benefita, nezvancnih ponuda za postpaid u aplikaciji koje se pojave nakon par dana provedenih na prepaidu (citam ovaj forum + nekoliko poznanika je uradilo i dobilo isto). Da je u redu da oni u poslovnici nemaju opciju da to nude, ali znam da moze, dok mi ona odgovara kako to nije tacno, da to dobijaju ljudi koji mnogo trose na dopune, a pritom su na pripaidu minimum godinu dana. Da bi skratio nepotrebno ubedjivanje kazem joj da zelim prenos na prepaid, a ako tako nije, za svoj novac cu videti posle sta cu. Krece da radi za kompom par minuta, da bi u jednom momentu rekla kako je prenos vec odbijen (tada dobijam i sms) jer treba da prodje 24 casa od isteka ugovora (prvi put cujem za ovo, pritom u Mts aplikaciji uveliko pise da obnovim ugovor). Naglasava da dodjem sutra ponovo, da sutra takvih problema nece biti sigurno i da razmislim o postpaidu... Razumem da oni ne rade samo za platu nego i imaju neke targete vezano za broj ugovora, ali nema potrebe za time ako 3 puta kazem ne i naglasim sta hocu. Radio sam u prodaji 7 godina i jako dobro znam kad je dosta ubedjivanja i kao prodavac i kao kupac - izgubljenih pola sata vremena na nista. Sutra idem ponovo (ali u drugu poslovnicu), pa ako opet bude isto, kao opcija moze da bude i A1.
 
MTS-ova aplikacija ti nudi tu opciju još i pre isteka ugovorne obaveze, ne znam koliko tačno, a ovde piše da je tri meseca, što mi se iskreno čini previše za današnje prilike. U svakom slučaju, to ti nije važno, pošto kažeš da je juče istekla, ali čisto naglašavam da ponuda u aplikaciji nije relevantna, jer se pojavljuje ranije. I meni je, inače, čudno to sa čekanjem 24 sata, jer znam ljude koji su iz MTS-a prenosili u A1 isti dan, ali ako ti je stigao SMS, prenos je stvarno odbijen.

Što se tiče glavnog utiska, jesu yettelovci poznati po agresivnoj prodaji, a tako je po mom iskustvu bilo i pre tipa 15 godina u Telenoru, kada sam potpisao prvi postpejd ugovor. Kad god dođem kod njih, godinama unazad pokušavaju nešto da mi uvale, da se tako izrazim. Ali makar mi je to jedina zamerka, dok drugih, srećom, nemam. Sa ostalim operaterima je suprotno, zaposleni su mi uvek bili super, ali zato je bilo problema sa uslugom...

Evo isto jedan primer za Yettel, zimus mi je radnica (stara, radi već godinama) iz lokalne poslovnice maltene otela telefon iz ruke da mi aktivira Safe Net, naravno, bez ikakve napomene da je besplatan samo prva tri meseca. Ja sam to ipak znao, pa sam ga deaktivirao svega nekoliko dana kasnije, pošto mi svakako ne treba, a valjda ni ne funkcioniše kad već imam podešen svoj privatni DNS. Znam da nisam jedini sa tim iskustvom, a čini mi se da je i ovde neko to pominjao.

Još nečeg se sad setih, makar u mojoj lokalnoj poslovnici se desi da "zaborave" da pomenu da je uz kupovinu uređaja obavezno osiguranje (ako je uopšte stvarno obavezno, ali oni tvrde da jeste), ili ne objasne da može da se deaktivira i slično. Smešno mi je bilo i to što su mi poslednji put bez pitanja dali kesu za jedan dinar (pride podeljenu na rate od po nekoliko para), ali za nju sam zaboravio da makar u šali pitam da li je obavezna.

I tako, ispade sad da sam ih popljuvao, ali nije to bila namera, prosto sam preneo utiske ovim povodom. 😂
 
… ma, ne gubite vreme sa njima - tražite prepaid ili razgovor sa šefom poslovnice! Znaš za šta si došao, neka uvaljuju drugima i rešena stvar… prepaid i dalje daje mogućnost da za dva-tri dana dobiješ ponudu za 50% u aplikaciji…
 
najbolja situacija kad odma iz prve radnica ni ne pokusa da uvali nista, trazio prenos kod njih iz a1 i normalno rekoh prepaid i zena kaze sto ne postpaid i kazem preko app 50% za 2 3 dana i nema vise one zezancije nikakve odmah mi je rekla moze da mi aktivira cim se broj prenese preko centrale ako sam je dobro razumeo, ostao u a1 sa neo neo 50% ali plan b je bio yettel total 40 50%, vrlo prijatno iskustvo i za divno cudo koliko su se drali ljudi pre mene na te radnice jadne ostale su veoma profesionalne
 
… pri zadnjem prenosu, pre pola godine, iz A1… radnica je ponudila sama 50%, kada sam joj rekao da ću prepaid i čekati ponudu u aplikaciji… znaju oni šta i kako može, naravno… kako naletiš i u kom periodu, te prema tome i nude…
 
Ne znam da li ima posebna tema za Yettel TV, nisam uspeo da je nadjem ako ima. Imam SBB paket, i istekao mi je ugovor, pa planiram da predjem na Yettel Net TV Premium i da uzmem ovaj Samsung televizor od 65 inca, pa me zanima da li bi morao da se vuce novi kabl za internet? Imam vec od SBB-a, a koliko vidim oni su nesto sad spojili saradnju pa mozda ne bi morao poseban prikljucak. Zvao sam da pitam, ne znaju ni oni sami, kazu zvace kolege sutra sa ponudom i odgovorom. Ako bi morao da se vodi novi kabl ostacu samo na SBBu i preci na ovaj premium paket, koliko vidim ponuda im je slicna, ako ne i ista.

Edit: nasao sam forum 2 sekunde nakon sto sam objavio post ovde 😂
 
  • Like
Reagovanja: fiy
Jel jos vazi da daju 50% popust na pretplatu pri prelasku sa prepaid na postpaid?
 
I dalje vazi!
 

Prilozi

  • Screenshot_20250821-221314_Yettel.jpg
    Screenshot_20250821-221314_Yettel.jpg
    72.7 KB · Pregleda: 118
Mislim da su pisali u temi Yettel banka da cena od 50 posto na pretplatu ne ide uz tu opciju već cena tarife kao na sajtu.
Baci pogled na jedno zadnjih 30 strana na toj temi pisali su drugari baš o tim cenama.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250821_230045_com.microsoft.emmx.jpg
    Screenshot_20250821_230045_com.microsoft.emmx.jpg
    83.3 KB · Pregleda: 104
  • Screenshot_20250821_230038_com.microsoft.emmx.jpg
    Screenshot_20250821_230038_com.microsoft.emmx.jpg
    86.2 KB · Pregleda: 64
Kolilo im treba radnih dana da raskinu ugovor.Istekao.
Danas je peti radni dan,predat zahtev u poslovnici,broj i dalje altivan.
 
@sasha015 Yettel ima otkazni rok do 30 dana, nema pravila.
Dal si izabrao opciju raskida i prelaz na pripejd ili opciju raskida i gašenje broja ?
 
Rekao sam da gasim broj,ne treba mi više.
Ugovor je istekao.
Aha,ok,mislio sam da završavaju za par dana.
 
@sasha015 svakako verujem da će centrirati da ti ugase broj do kraja avgusta pa da ti finalni račun dođe početkom septembra
 
… zadnje poskupljenje i korigovanje paketa je učinilo svoje… slično se desilo MTSu pre neku godinu…
 
Sad sam pogledao cene, Yettel 20 sa 20GB neta (ne računam polovčnu uslugu prvih 12 meseci već svih 24 meseca, koristi se broj i 24 meseca a ne samo prvih 12 meseci) košta 3100 din. Samo 20GB i 3100 din. Čak i sa 50% popusta preskupo je.
 
… na žalost, uništili su ‘srednje’ pakete ukidanjem prenosa GB i umanjenjem broja aplikacija… uz veću cenu… ljudi su prirodno odreagovali, migriraju tamo gde im ponude više…
Sad sam pogledao cene, Yettel 20 sa 20GB neta (ne računam polovčnu uslugu prvih 12 meseci već svih 24 meseca, koristi se broj i 24 meseca a ne samo prvih 12 meseci) košta 3100 din. Samo 20GB i 3100 din. Čak i sa 50% popusta preskupo je.
… sa 50% popusta, imao si Total paket sa prenosom GB i dve aplikacije… za manje novca… pa se neko setio da može i skuplje za manje usluga, GB…
 
Slažem se, Total paketi su bili lepo izbalansirani i uslugom i cenom, bio sam baš zadovoljan. Gledam sad Yettel pakete koji daju manje a skuplji su.
I dalje polovična usluga koja me najviše nervirala "prvih 12 meseci" dajemo, drugih 12 meseci ko vas j.
 
Nazad
Vrh Dno