Šta je novo?

Orion Telekom (nije tema za Orion TV aplikaciju)

Mene zvali pre neki dan i nudili mi da potpišem novi ugovor na godinu ili dve po aktuelnoj ceni a sadašnji ugovor mi ističe tek maja naredne godine. A za poskupljenje nisam ni znao, tek malopre vidoh poskupljenje kad plaćah račun. Ja im rekoh da neću produžavati ugovor jer je internet ADS 10 mb/s užasno loš i da čekam maj za raskid, ili da mi povećaju brzinu, reče da će proslediti dalje. A sad vidim da se može raskinuti već sada.
Sada plaćam orionu 1425 i telefonsku liniju 690 što je ukupno 2115 sa poskupljenjem biće 2415. Dali se nešto bolje može naći za taj novac?
Ne znam da li yetel i dalje nudi 50% za nove korisnike, zimus su me oni zvali i to nudili, moraću da proverim.
 
Mene zvali pre neki dan i nudili mi da potpišem novi ugovor na godinu ili dve po aktuelnoj ceni a sadašnji ugovor mi ističe tek maja naredne godine. A za poskupljenje nisam ni znao, tek malopre vidoh poskupljenje kad plaćah račun. Ja im rekoh da neću produžavati ugovor jer je internet ADS 10 mb/s užasno loš i da čekam maj za raskid, ili da mi povećaju brzinu, reče da će proslediti dalje. A sad vidim da se može raskinuti već sada.
Sada plaćam orionu 1425 i telefonsku liniju 690 što je ukupno 2115 sa poskupljenjem biće 2415. Dali se nešto bolje može naći za taj novac?
Ne znam da li yetel i dalje nudi 50% za nove korisnike, zimus su me oni zvali i to nudili, moraću da proverim.
Ako nemaš optiku, kablovsku i samo ti je adsl mogućnost, probaj sa A1 kućnim netom(neograničen), imaš zasebnu temu za A1 provajdera...
 
A koja je procedura kod raskida ugovora sa orionom, ovde u Leskovcu nema nikakvo njihovo predstavništvo, sve bi moralo telefonom.
 
^ Mozes i putem mejla ukoliko imas licnu kartu za elektronskim serifikatom. Ja sam tako raskinuo ugovor i u Orionu i u A1.
Nadjes na njihovom sajtu obrazac za raskid ugovora (ili im trazis da ti dostave putem mejla), skines, popunis podatke, potpises elektronski i vratis im mejl :)
 
Raskidam sigurno, malopre su me ponovo zvali i rekli da povećanje brzine nije moguće. Nude bežični internet 20 mbs valjda reče 1700 din. što mi je skuplje od A1 kućnogg neta. I pitah za raskid i treban je nazvati i ona će moj zahtev proslediti kolegama.
 
Neka ti to dostave u pisanoj formi jer nije po propisu da te telefonom obaveštavaju jer nisi telefonom ni potpisao uo za uslugu. Ako si se pozvao na član 131 ZEK otkazni rok ne postoji, to je pokušaj da ti uzmu pare još za neki mesec. Zašto bi platio 5 dana u septembru za uslugu koju si otkazao?
 
Ima logike da ti naplate za avgust jer je on po staroj ceni. Za septembar nemaju pravo ni dan da ti naplate jer po ugovoru nisi pristao na novu cenu
 
Poslao sam im meil da hooću raskid, uzvratiše nakon par sati da će me kontaktirati služba za brigu o korisnocima, sad će mi nuditi staru cenu i za na dalje ali sigurno ništa neću prihvatiti. Povećanje brzine mi ne mogu dati jer nema tehničkih uslova a itekako je previše plaćati 2400 za realnih 5-7 mbs. Kakav god da je A1 kućni net za 1500 je sigurno boljii od ovog.
 
Pisao sam ovde o slabim brzinama uploada... Biće da je problem do Windowsa ili laptopa, ne mogu da pokopčam.

WEykNBf.png


Kao što vidite, brzina jedva nekad pređe 100 mbita u uploadu. Kad odem na speedtest, ide i do 400, nekad i više.

Šta da probam u windowsu? Gasio sam Defender, Firewall, ubacio najnovije drajvere za ethernet, ne vredi...
 
@nidzesi tvoj problem se sastoji od sledećih komponenti:
  • Imaš minijaturni packet loss (samo za velike pakete) i na nivou 1 promil ili manje.
  • koristiš windows (bilo 10 ili 11) koji koristi CUBIC congestion control algoritam za TCP
  • taj algoritam i na najmanji gibitak paketa agresivno smanjuje TCP window, samim tim i brzinu prenosa

Jedini način je da se skloni taj kolko god minimalni packet loss i/ili malo nestabilnog wifi drajvera (mediatek na windowsu), ali to zavisi od provajdera ili da promeniš TCP congestion algoritam na BBR.

Možda ovako, nikad nisam to radio na windowsu:
 
Ja imam samo Online Orion za tv i meni odgovara jer je jedan televizor u dvorištu i ne moram da razvlačim kablove.
 
@nidzesi tvoj problem se sastoji od sledećih komponenti:
  • Imaš minijaturni packet loss (samo za velike pakete) i na nivou 1 promil ili manje.
  • koristiš windows (bilo 10 ili 11) koji koristi CUBIC congestion control algoritam za TCP
  • taj algoritam i na najmanji gibitak paketa agresivno smanjuje TCP window, samim tim i brzinu prenosa

Jedini način je da se skloni taj kolko god minimalni packet loss i/ili malo nestabilnog wifi drajvera (mediatek na windowsu), ali to zavisi od provajdera ili da promeniš TCP congestion algoritam na BBR.

Možda ovako, nikad nisam to radio na windowsu:
Ne radi se o WIFI, već o ethernetu. Vezan sam kablom direktno na ruter. Preko wifi-ja na telefonu ide dosta brže.
 
Android standardno koristi BBR. Probaj da enejbluješ BBR na windowsu.
 
Nisam uspeo da nađem kako. Komande koje si mi poslao ne rade na Win10, verovatno samo na Win11...

Interesantno mi je da dok traje speedtest ne obara brzinu:

07c33482-c047-4f89-9242-f1011cce9ed7.png
 
Na koji ste mejl slali prigovore za poskupljenje?
 
Takodje dogovorih sa Orionom da me ovo poskupljenje zaobidje...Bio sam voljan da raskinem, ali jednostavno su u trenutnim uslovima najpovoljnija ponuda.
 
Ja im poslao meil u četvrtak za raskid i još se ne javljaju, želim što pre da se ratosiljam njihovog adsl interneta.
 
Poslali su mi onaj formural oko raskida, odštampao, popunio slikao i poslao im.
I šta sad dalje, danas se ne javljaju.
I postoji otkazni rok od 30 dana, čemu to? Samo da iskukaju još jedan mesec pretplate.
 
Otkazni rok je standardan kod svih operatera (koliko ja znam). Sad čekaš 30-ti dan, isključe ti signal, spakuješ opremu i vratiš im.
 
Otkazni rok od 30 dana važi kada raskidaš ugovor nakon isteka minimalnog trajanja. Ako raskidaš zbog povećanja cene, ne mogu da te prisile na tih 30 dana. Zamisli da podignu cenu na milion dinara dnevno počev od 1. oktobra i objave vest o tome 31. avgusta u 23:59.
 
Poslali su mi onaj formural oko raskida, odštampao, popunio slikao i poslao im.
I šta sad dalje, danas se ne javljaju.
I postoji otkazni rok od 30 dana, čemu to? Samo da iskukaju još jedan mesec pretplate.
Proveri za svaki slučaj da li popunjeni zahtev treba da bude elektronski potpisan. Ja sam se prepucavao oko toga sa SBB-om i prvo što su mi rekli je da ako hoću imejlom da pošaljem zahtev, mora da bude elektronski potpisan.
 
^ mora, pisao sam ja vec o tome par postova iznad :D
I da, otkazni rok u ovom slucaju ne postoji kao sto je napisano jer raskidas zbog njih tj zbog dizanja cene
 
Proveri za svaki slučaj da li popunjeni zahtev treba da bude elektronski potpisan. Ja sam se prepucavao oko toga sa SBB-om i prvo što su mi rekli je da ako hoću imejlom da pošaljem zahtev, mora da bude elektronski potpisan.
To mi ništa nisu rekli za elektronski potpis, samo da čitko popunim obrazac, slikam i pošaljem.
 
^ Trazice, polako... Ako postuju zakon :D
Samo pazi na period odgovaranja, da te ne zavlace pa da onda istekne 30 dana...
I da ne bude onda da to sto si slikao okace macku o rep jer nije zvanicno tj nije potpisano elektronski
 
A šta da radi onaj ko nema el. potpis a u blizini i nema njihovo predstavništvo. Kako će taj korisnik raskinuti ugovor?
Šaljem im ubrzo ponovo meil da vidim dokle je stigao proces.
Ej ala ga komplikuju kada im odlazi korisnik, a kada želiš da im postaneš korisnik završi se za minut.
 
A šta da radi onaj ko nema el. potpis a u blizini i nema njihovo predstavništvo. Kako će taj korisnik raskinuti ugovor?
Šaljem im ubrzo ponovo meil da vidim dokle je stigao proces.
Ej ala ga komplikuju kada im odlazi korisnik, a kada želiš da im postaneš korisnik završi se za minut.
Kako ko... Meni izgubili ugovor, pa dodali stavku na računu da doplatim jer nemam ugovor...
 
A šta da radi onaj ko nema el. potpis a u blizini i nema njihovo predstavništvo. Kako će taj korisnik raskinuti ugovor?
Šaljem im ubrzo ponovo meil da vidim dokle je stigao proces.
Ej ala ga komplikuju kada im odlazi korisnik, a kada želiš da im postaneš korisnik završi se za minut.
malo tebe mrzi da se cimas, sedni u kola i odes zavrsis licno za pet minuta, inace mozes i sve da downloudujes isprintas ispotpisujes i posaljes preporuceno postom za dan dva bi vec isto zavrsio. A za buduce ugovore zavrsi elektonski potpis u najblizem mupu, sve ces posle moci od kuce da zavrsis.
 
Potpis imam, a naj bliža poslovnica mi je u Nišu ako ih i ima tamo, to mi je udaljeno 45 km.
Javili su mi da je zahtev evidentiran i da je stupio otkazni rok od mesec dana. Valjda je to to, nakon toga im sigurno trebam vratiti ruter.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno