Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2025) [nije tema za EON box/aplikacije, Total TV/EON sat]

Postoji EON TV APP i za Vida sistem tj. Hisense tv.
nisam video, pogledaću
...
Pa ne razumem baš, da li ikako mogu u isto vreme dva boxa da se koriste? jedan što se dobio on SBB a drugi kupljen MI.
Da li app za TV može da se instalira na MI box?
Prilično mi je jasno da bi vlasnik mogao da koristi box a ja app za tv ako tv podržava
 
U prevodu, na 3 uredjaja mozes istovremeno, sa tim da su svi razlicite vrste...realno su ga ukomplikovali ovi iz SBB-a
 
Čekajte, ja sada imam coax...jedan EON box i dva D3 mini, šta se tu dogadja, mislim za ta druga dva uredjaja (ako prelazim na novi paket)?
Meni je istekao ugovor, moram da razmišljam šta dalje...
Kod brata je optika, uvedena pre par meseci, sa tri EON boxa (bez doplate). Šta bi bilo kod njega, kada bi obnavljao ugovor? Morao bi da vrati ta dva uredjaja ili da ih doplaćuje?
 
Bzvz, mislio sam da ima neka sređena app za ove potrebe.

Nemam pojma šta da radim, za neki dan mi ističe eon premium imam 2 eon box-a i D3 mini, ako uđem u novi ugovor - 1 eon box ću morati da plaćam (ili ima dogovora?). Zvali me, ali ne završismo razgovor - prekide se, jurio call centar, kažu otvorili nalog ali niko nije zvao od juče. Baš su levi

Ako ne produžim ugovor, koja je cena bez ugovorne obaveze? Onda se plaća drugi eon box?
 
@pajser.china nađi odgovarajući stari cenovnik na sajtu. plaća se puna cena paketa, za početak. a možeš mejl da pošalješ SBB-u, beše info sbb rs
 
Javila mi se pametna teta na call centru - ne mogu da verujem da sam dobio sve odgovore (doduše iz trećeg pokušaja)

Doplata za eon premijum je 300 din bez ugovorne obaveze

Zadržavam drugi eon box besplatno (2x je rekla svi postojeću opremu) bez obzira da li produžavan ugovor ili ulazim u novi
 
Još malo i gotovo. Bilo je lepo dok je trajalo.
2 Eon box- a bez rente
1 smart slot
8/5 slotova za mob, tablet ili pc
Eon full OTT od samog početka
Bivši korisnik D3i usluge
Mene to ceka od novembra. Od prvog dana sam korisnik d3 usluge sa dva d3i boxa.Imam isto sto i ti plus hit paket po ceni Light.
 
Javila mi se pametna teta na call centru - ne mogu da verujem da sam dobio sve odgovore (doduše iz trećeg pokušaja)

Doplata za eon premijum je 300 din bez ugovorne obaveze

Zadržavam drugi eon box besplatno (2x je rekla svi postojeću opremu) bez obzira da li produžavan ugovor ili ulazim u novi
A da li možeš da produžiš ugovornu obavezu na 24 meseca na stari paket (EON)? Ili ipak ne, mora novi NetTV Premium + umesto starog EON Premiuma.
Ukoliko se odlučiš da budeš van ugovorne obaveze, plaćaš 300 din više nego do sada, ali zadržavaš svoj EON premium do daljeg, bez smanjenja internet brzine, bez smanjenja broja uređaja i aplikacija ali i bez novih kanala?
 
Sad sam pogledao, trenutno plaćam 300din više, od kada mi je istekao ugovor, sredinom marta. Za mart su baš pedantno računali, iznos je bio 5.473,31din (Eon Premium)
Posle 5.599,00din
 
Možda imaš stariju vezuju VIDAA OS ili ti je region na TV podešen na neku drugu državu (trebalo bi da bude Srbija)
 
tema za Hisense je u podforumu "kućna multimedija"
tema za EON aplikacije su u podforumu "online servisi"

ovo nije tema za EON, kao što i piše u njenom naslovu
 
Ima li sanse da se iscenka umesto samo na jednom da se u istom trenutku gleda na 2 uredjaja u aplikaciji bas su smanjili extra
 
@pajser.china nađi odgovarajući stari cenovnik na sajtu. plaća se puna cena paketa, za početak. a možeš mejl da pošalješ SBB-u, beše info sbb rs
I napisah ljubazan mail sa 11 pitanja... (novi ugovor, stari ugovor, raskid - šta ostaje, šta se plaća, benefiti, rokovi...). I pozvaše me posle 10 min na mobilni ali nisam hteo da se javim jer želim da imam zapisan odgovor. Ja mogu da želim, ali eto, oni ga ne napisaše - izgleda samo usmeno... Ako slučajno odgovore, podeliću ovde...
 
I napisah ljubazan mail sa 11 pitanja... (novi ugovor, stari ugovor, raskid - šta ostaje, šta se plaća, benefiti, rokovi...). I pozvaše me posle 10 min na mobilni ali nisam hteo da se javim jer želim da imam zapisan odgovor. Ja mogu da želim, ali eto, oni ga ne napisaše - izgleda samo usmeno... Ako slučajno odgovore, podeliću ovde...
Tako je i supernova radila, nista nisu pisali preko maila u vezi kompenzacije za ono sto su uradili sa povecanjem cena, ali zato kad te pozovu - nude sve i svasta, sta god pozelis to i dobijes haha
 
Ima li sanse da se iscenka umesto samo na jednom da se u istom trenutku gleda na 2 uredjaja u aplikaciji bas su smanjili extra
Ovo sam ja imao, ali sasvim slučajno. Kad sam potpisao ugovor i došao dečko da poveže sve, još uvek mi je TV bio u kutiji pa sam mu rekao da mi ostavi Eon Box i da ću da završim sve sam. Pošto sam uzeo Android TV, odlučio sam da ću da koristim smart tv app, pa Eon Box nisam ni aktivirao u narednih nekoliko meseci. Sve dok ga nisam aktivirao, u SBB aplikaciji sam imao 2 slota za smart tv app. Jedan zauzet mojim TV-om, drugi slobodan koji sam aktivirao na Mi TV Sticku i nosio sa sobom kad negde odem. Onda kad sam prvi put aktivirao Eon Box, broj slotova za smart tv app se spustio na 1, a ovaj jedan otišao u kategoriju za Eon Box 😄
 
Tako je i supernova radila, nista nisu pisali preko maila u vezi kompenzacije za ono sto su uradili sa povecanjem cena, ali zato kad te pozovu - nude sve i svasta, sta god pozelis to i dobijes haha
Zato što ako ti napišu mailom, to moraju da ispoštuju od reči do reči, jer ih dobijaš na sudu.
Ovako, rekla kazala.
Svi su semenkari...zato što nam je i država semenkarnica.
 
A ako uključiš call recording? Pretpostavljam da bi se žalili ako objaviš kao dokaz jer je to zvanično ilegala, jel tako?
 
A ako uključiš call recording? Pretpostavljam da bi se žalili ako objaviš kao dokaz jer je to zvanično ilegala, jel tako?
Kao sto i oni obaveste kada ih okrenes da se razgovori snimaju , tako i ti imas pravo da ih obavestis u startu da snimas razgovor medjutim u tom slucaju mislim da ako ti dodje do suda taj tvoj snimak ne vredi pet para , neka me neko ispravi ako gresim
 
postoji tema za pravna pitanja
 
Nazad
Vrh Dno