Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Zato i kazem, mozda je veme za gasenje, ne samo ove teme, nego celog mobtel/Telenor/Yettel poforuma.
Ovu temu niko od njih vise i ne cita, ovo je cist bot/biznis deal.
Ali da niko ne odgovori ikada, ova tema je odavno napustena, i dusu dala za gasenje.

Zapravo, ne jos uvek, zelim da cujem krajem jula neki BS story...
Pa posle toga, cupaj kablove, gasi...
"Zatvaraj radnju majstor Pero, biće gusto, sklanjaj se."
 
Poslednja izmena:
Izvinjavam se svim clanovima foruma mozda sam dosadan ali eto ovo se tice svih nas , niko ovde nema para na pretek tj ne dolazi do para kroz fiziolosku potrebu. Trudicu se do utorka a i posle utorka da se ne oglasavam. Popicu nesto za smirenje kad vidim nove cene. Jos se i rimuje
 
Ja generalno nemam problema sa poskupljenjem, barem ne ako je na pravovremen i transparentan način najavljeno. Ne pričam sad za ovaj eventualni slučaj, nego inače za relaciju pružalac usluga-ugovor-korisnik.

Pravovremenost bi trebalo strogo da se poštuje, i da sve eventualne promene usluge i/ili cene budu najavljene sa detaljnim specifikacijama kako bi korisnik mogao isto tako blagovremeno da isplanira svoju poziciju. To prvo.

Druga stvar je jedna vrsta neravnopravnog položaja u slučaju da se steknu uslovi za raskid ugovora, odnosno da se promeni usluga na način koji omogućava korisniku da bez penala prekine ugovornu obavezu. Mi kada potpisujemo ugovor, očekujemo dvogodišnji period obećane i neometane usluge. Ukoliko nastanu promene i steknu se okolnosti kojima mi nismo zadovoljni i možemo da raskinemo ugovor, to znači da mi kao korisnici moramo da uložimo vreme i trud u toj tranziciji u potrazi za novim provajderom, i praktično je taj očekivani dvogodišnji period neometane usluge narušen. Mi kada ranije raskidamo UO, plaćamo penale, pa mislim da bi zakonski moralo da definiše i sankcija za pružaoce usulga u ovakvom slučaju.

No, znamo gde živimo. Ali ako već nije utegnuta zaštita potrošača, pružaoci usluga to mogu da nadomeste svojom predusretljivosti i pristupačnošću korisnicima, za šta očigledno slabo mare ili nemaju znanja o bitnosti tih faktora. A šta je najgore, uopšte ne postoji konkuretnost u tom smislu, svi su te standarde sveli na mediokritet i nama kao korisnicima ostaje samo da ih rotiramo.
Ali opet se čini da nisu svesni koliko bi značilo podizanje lestvice u tom maniru prema korisnicima i koliko bi mogli korisnika da privole na taj način bolje nego ikakvom reklamom, promocijom ili akcijom.
 
Palim TV jutros kad ono ju novi update. Interfejs sam po sebi klizi, ništa ne secka. Jedina zamerka je malkice sporije menjanje kanala preko chup i chdw dugmića. Naravno slikao sam vam i par slikica da vidite na šta sada liči!

Da li se novi update nalazi ovde u podešavanjima? Hvala unapred na odgovoru! 🙋
 

Prilozi

  • IMG_20250727_201751_edit_41601854194024.jpg
    IMG_20250727_201751_edit_41601854194024.jpg
    236.6 KB · Pregleda: 63
Podesavanje uredjaja, tu je opcija za update ali mislim da ga jos uvek nema, bar kod mene.
 
Update aplikacije stiže automatski, kada yettel odluči da ga pošalje. A to rade u ciklusima. Ne proverava se u sistemskim podešavanjima.
 
Excited Stephen Colbert GIF by The Late Show With Stephen Colbert
 
Potpuno si u pravu. Očekivao sam da do sada neko iz Jetela poseti forum i kaže "Ljudi, novine su te i te, uvodimo to i to, paketi se dele na taj i taj, stari korisnici dobijaju to i to dok novima dajemo ovo i ono po toj i toj ceni..."
Niko i ništa, pustili su nas ovde da razmenjujemo insajderske informacije, da nagađamo, neretko da se malo pokačimo, da objašnjavamo...od njih ni traga ni glasa. Žešći neprofesionalizam, čak i Telekom kada postoji problem ili nedoumica se iscima i objasni, a ovi jok. Čak su i listu kanala skinuli par sati nakon postavljanja.
Bio sam se nameračio da begam, al me obrlatiše pričom da do juna uvode N1 i Novu i ja kao najveća somina produžim ugovor. Da sam otišao u SBB kao što sam nameravao, ne bi se ovo desilo
Zdravo, cenimo vaše interesovanje i pažnju koju posvećujete našim uslugama. Testna stranica bila je privremeno dostupna tokom tehničkog testiranja.
Zvanična najava novih paketa i TV kanala sledi uskoro. Svi detalji biće dostupni na našem sajtu i putem naših zvaničnih kanala.
Pratite nas, jer uskoro lansiramo novu, modernizovanu platformu, sa još boljim i raznovrsnijim sadržajem! ~Jelena
 
Zdravo, cenimo vaše interesovanje i pažnju koju posvećujete našim uslugama. Testna stranica bila je privremeno dostupna tokom tehničkog testiranja.
Zvanična najava novih paketa i TV kanala sledi uskoro. Svi detalji biće dostupni na našem sajtu i putem naših zvaničnih kanala.
Pratite nas, jer uskoro lansiramo novu, modernizovanu platformu, sa još boljim i raznovrsnijim sadržajem! ~Jelena
Ovaj nacin template odgovara je mozda iritantniji nego da ste cutali kao do sada..
 
linkovi vise ne rade, jel neko sačuvao liste?
Zdravo, cenimo vaše interesovanje i pažnju koju posvećujete našim uslugama. Testna stranica bila je privremeno dostupna tokom tehničkog testiranja.
Zvanična najava novih paketa i TV kanala sledi uskoro. Svi detalji biće dostupni na našem sajtu i putem naših zvaničnih kanala.
Pratite nas, jer uskoro lansiramo novu, modernizovanu platformu, sa još boljim i raznovrsnijim sadržajem! ~Jelena
 
Zdravo, cenimo vaše interesovanje i pažnju koju posvećujete našim uslugama. Testna stranica bila je privremeno dostupna tokom tehničkog testiranja.
Zvanična najava novih paketa i TV kanala sledi uskoro. Svi detalji biće dostupni na našem sajtu i putem naših zvaničnih kanala.
Pratite nas, jer uskoro lansiramo novu, modernizovanu platformu, sa još boljim i raznovrsnijim sadržajem! ~Jelena
Znaci Vas direktor slagao za 29.07 bravo sram Vas bilo
 
Zdravo, cenimo vaše interesovanje i pažnju koju posvećujete našim uslugama. Testna stranica bila je privremeno dostupna tokom tehničkog testiranja.
Zvanična najava novih paketa i TV kanala sledi uskoro. Svi detalji biće dostupni na našem sajtu i putem naših zvaničnih kanala.
Pratite nas, jer uskoro lansiramo novu, modernizovanu platformu, sa još boljim i raznovrsnijim sadržajem! ~Jelena
Šta uskoro, 29. je sutra. Kako vas nije sramota da nam dajete botovske odgovore?
Zamislite da ne platim račun dva meseca, pozovete me da pitate kada i dogovorimo se da platim 29., dođe 28. i vi pitate kako ide a ja vam napišem "Cenim vaše interesovanje, platiću uskoro".
 
Zdravo, cenimo vaše interesovanje i pažnju koju posvećujete našim uslugama. Testna stranica bila je privremeno dostupna tokom tehničkog testiranja.
Zvanična najava novih paketa i TV kanala sledi uskoro. Svi detalji biće dostupni na našem sajtu i putem naših zvaničnih kanala.
Pratite nas, jer uskoro lansiramo novu, modernizovanu platformu, sa još boljim i raznovrsnijim sadržajem! ~Jelena
Da li ce biti izjednacena ponuda tv kanala Yettela i Sbb i da li ce Sbb korisnici pored Voyo dobiti i Skyshowtime
 
Zdravo, cenimo vaše interesovanje i pažnju koju posvećujete našim uslugama. Testna stranica bila je privremeno dostupna tokom tehničkog testiranja.
Zvanična najava novih paketa i TV kanala sledi uskoro. Svi detalji biće dostupni na našem sajtu i putem naših zvaničnih kanala.
Pratite nas, jer uskoro lansiramo novu, modernizovanu platformu, sa još boljim i raznovrsnijim sadržajem! ~Jelena

~Jelena, ~Jelena, šta nam radiš :ROFLMAO:
 
DA li ce Cartoonito dobiti Srpski audio i preci da se emituje u HD.
Mislim na Sbb kablovsku
 
@Yettel Srbija, mislim da bi zaista bilo korektno da odgovorite korisnicima da li ćete ispuniti obećanje da 29. jula uvedete kanale United Grupe u ponudu. Tim pre što je taj datum sutra. Nemate više šta da ćutite i da odlažete, dan dolazi, pa dolazi.
Svesni ste da po zakonu mnogi korisnici koji su prešli kod vas shodno ovim najavama sada imaju prava na jednostrani raskid ugovora ukoliko dođe do novog odlaganja.
 
Ljudovi, mislim da ovo ne vodi nikuda. Mi se ovde istresamo na neke šalterske službenike koji jedva znaju kad im je plata. I da nešto znaju, nisu ovlašćeni da progovore. Pa neće oni ovde nama da daju neke ozbiljnije predstavnike. AKo i kad objave, to je to
 
A za koga rade ti šalterski službenici? I zašto su na ovom forumu?
 
Nazad
Vrh Dno