Šta je novo?

koliki vam je račun za struju?

  • Začetnik teme Deleted member 30833
  • Datum pokretanja
Da li ste ispratili vest da je promenjen racun uplate i da vise ne ide preko uprave trezora vec preko alta banke koja je navodno zna se u cijem vlasnistvu i provizija ide naravno njima.
 
Prosli mesec mi je stigao duplo veci racun. Zalio sam se na [email protected] medjutim stigao je odgovor da je zalba odbijena. Evo sad je ponovo stigao uvecani racun? Sta mi je ciniti ? Da li vredi da probam sam da saljem stanje preko aplikacije ? Da napomenem da imam 2 brojila i na oba duplo veci iznos racuna.
 
Ako možeš da šaljem sam nema razloga da ne radiš tako. Stavi reminder svakog prvog u mesecu preko google calendara i ne razmišljaj.Screenshot_20250716_073037_com_google_android_calendar_AllInOneCalendarActivity.jpg
 
Једном месечно заливаш кактус?
 
Pa kaktus je brate, i to jednom mesečno je više nego što mu pustinjska braća dobijaju za godinu dana :)
 
To nije tačno 99%, gde može bojler ako se koristi da potroši samo 7 kWh (najčešća snaga grejača kod bojlera je 2 kW) :)
Kod mene je ovakva potrošnja bojlera od 1. jula, ali se koristi zbog vrućina baš dosta...

Screenshot-20250716-130702.jpg
 
Poslednja izmena:
Apsolutno je tačno, jer se ni ne koristi u meri u kojoj se koristi kad je hladnije vreme zato što potrebe za toplom vodom ni nema. Kada se napuni čuva toplu vodu nekoliko dana.

Koji je bojler i koja aplikacija?

Stari magnohrom od 60l, aplikacija je Tuya.

Screenshot_20250716_132509_com_tuya_smart_ThingRCTSmartPanelActivity.jpg

Inače svih 20kW potrošeno je noću kada je jeftina struja.
 
Da li ste ispratili vest da je promenjen racun uplate i da vise ne ide preko uprave trezora vec preko alta banke koja je navodno zna se u cijem vlasnistvu i provizija ide naravno njima.
Kod nas i dalje isti iz Poštanske 200-75405-11 mi je za prozjumer a za običan 200-75407-05.
 
Upravo mi je stigao račun na mail, zbirni, za dva brojila. Oba brojila bez potrošnje (koriste se zimi), račun na kraju izašao 1144,73dinara. Skinem screen shot QR koda, platim i krajičkom oka shvatim da je QR kod 1070,19 dinara.

Nije bilo pretplate prošlog meseca, nije bilo kamate, a i da jeste, QR kod se radi na poziciju "Ukupno za uplatu".

Saću da doplatim 74,54 dinara, ali voleo bih da znam zašto se ovo desilo. Ako sam ja nešto pogrešio, da ne ponovim...
 
Skinem screen shot QR koda, platim i krajičkom oka shvatim da je QR kod 1070,19 dinara.
to se redovno desava na racunima za vodu QR kod daje krajnju cenu bez popusta, pa ja rucno unesem iznos za uplatu.

To je kvaran nacin da se uzme neki dinar u napred.

edit;

sad vidim da si napisao da je tebi qr kod dao manji iznos.
 
I meni je ponovo došao račun bez potrošnje iako sam im prošlomesečnom reklamacijom koju su uvažili za istu stvar rekao da je reč o pametnom brojilu sa antenom i da bi oni trebalo da očitavaju daljinski za sve stanare a ne selektivno - ali izgleda da je tu u priči jedino brojilo pametno.
 
to se redovno desava na racunima za vodu QR kod daje krajnju cenu bez popusta, pa ja rucno unesem iznos za uplatu.

To je kvaran nacin da se uzme neki dinar u napred.

edit;

sad vidim da si napisao da je tebi qr kod dao manji iznos.
Da, manji je iznos na QR, a da to sada nisam slučajno primetio, ne bih primetio ni da su od ovog meseca počeli da mi naplaćuju dve TV pretplate za jedan račun na kome su dva brojila.
Video sam da je nešto skuplje, ali nisam ulazio u detalje. Sada gledajući stavke, da vidim kako je ovih 74,54 din ispalo manje, vidim dve TV pretplate po 349.

Tako da ću u tom objektu sada za tri brojila plaćati tri naknade za javni medijski servis. Ima neka fora da se oslobodim izjavom overenom kod beležnika, pa to važi godinu dana i onda na godinu dana nova izjava. Sada bolje da prestanem da pišem, da sam sebe ne bih banovao na 30 dana.
 
Ako sam ja nešto pogrešio, da ne ponovim...
Nema u suštini šta da bude greška do tebe, a do koga je, moralo bi da se istraži. Na primer, možda postoji neki bag u mobilnom bankarstvu kojim plaćaš. Da li si proverio tačan sadržaj QR koda? Iznos je u njemu jasno vidljiv. Druga opcija, možda nešto nije u redu sa obračunom. Da li si to možda proveravao? U smislu, sve vrednosti i računica (tarife, akciza, itd.) treba da se uklapaju. Ako je sve to okej, onda su oni pogrešno generisali QR kod, ali ne bih imao objašnjenje kako se to desilo. Svašta je moguće, pogotovu što si ranije pominjao da imaš neku specifičnu situaciju, pa ti je i ED broj (bio) u neobičnom formatu. U međuvremenu si dodao i ovo za duplu naknadu za javni medijski servis, što dodatno ide u prilog tome da je obračun čudan.
 
Da, to su dva brojila, jedna merna grupa i jedno jednotarifno, koja se nalaze na istom računu, pa je ED broj vezan za račun, i za oba brojila piše isti ED broj, zato potrošnju prijavljujem preko čitačkog hoda, koji je jedinstven za oba brojila.

Ovakav format računa dobijaju pravna lica, kada na istom računu imaju veći broj brojila. Videću da na isti račun dodam i treće brojilo, pa da ih ganjam da ostave samo jednu naknadu za RTS.
 
Meni je tako QR kod isto pogresio sumu, pise zaduzenje za taj mesec a bio sam u pretplati, u pitanju je lokalna komunalna, samo napisao tacnu cifru.
Za TV pretplatu bese placas samo jednu gde zivis a mozes da ne placas na drugim mestima?
 
Ako imaš manje od 350kWh (ili koja je već granica) godišnje utrošak po drugim brojilima.
 
Meni je tako QR kod isto pogresio sumu, pise zaduzenje za taj mesec a bio sam u pretplati, u pitanju je lokalna komunalna, samo napisao tacnu cifru.
Za TV pretplatu bese placas samo jednu gde zivis a mozes da ne placas na drugim mestima?

Poslednji put kad sam pitao, ako na adresi imaš više brojila, možeš da se oslobodiš TV pretplate, tako da ostane samo jedna. Ja sam do ovog meseca imao dve, bilo mi cimanje da idem to da rešim, a od ovog meseca tri TV pretplate, pa ću verovatno otići da overim tu izjavu, ako još uvek tako funkcioniše.
 
I meni je ponovo došao račun bez potrošnje iako sam im prošlomesečnom reklamacijom koju su uvažili za istu stvar rekao da je reč o pametnom brojilu sa antenom i da bi oni trebalo da očitavaju daljinski za sve stanare a ne selektivno - ali izgleda da je tu u priči jedino brojilo pametno.
Ne znam više ni šta da kažem. I sad će da mi zveknu sve to za sledeći mesec i onda ću da platim više, jer će više biti u plavoj tarifi. Ili ću možda da odem i u crvenu.
Točkovi nesposobni.
I kod mene je pametno brojilo koliko znam, nova zgrada.

Ovo je free money bukvalno, urade ovo na 100k domaćinstava, realno će 5% ljudi da se žali.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250723-010405.png
    Screenshot_20250723-010405.png
    127.3 KB · Pregleda: 74
Da, manji je iznos na QR, a da to sada nisam slučajno primetio, ne bih primetio ni da su od ovog meseca počeli da mi naplaćuju dve TV pretplate za jedan račun na kome su dva brojila.
Video sam da je nešto skuplje, ali nisam ulazio u detalje. Sada gledajući stavke, da vidim kako je ovih 74,54 din ispalo manje, vidim dve TV pretplate po 349.

Tako da ću u tom objektu sada za tri brojila plaćati tri naknade za javni medijski servis. Ima neka fora da se oslobodim izjavom overenom kod beležnika, pa to važi godinu dana i onda na godinu dana nova izjava. Sada bolje da prestanem da pišem, da sam sebe ne bih banovao na 30 dana.
Aj ako budes imao vise detalja oko oslobadjanja ove takse za rts, mi u kuci imamo 2 brojila i uredno placamo 2 takse
 
Ne znam više ni šta da kažem. I sad će da mi zveknu sve to za sledeći mesec i onda ću da platim više, jer će više biti u plavoj tarifi. Ili ću možda da odem i u crvenu.
Točkovi nesposobni.
I kod mene je pametno brojilo koliko znam, nova zgrada.

Ovo je free money bukvalno, urade ovo na 100k domaćinstava, realno će 5% ljudi da se žali.
Ma najgore od svega mi je to što ni sledeći mesec neće da očitaju neko bi verovatno ostavili za onaj sledeći, pa za onaj sledeći i tako redom...
A brojilo je sigurno pametno, sigurno je povezano i radi i sigurno očitavaju daljinski jer su komšijama čija su brojila u ormanu levo i desno od mog očitali daljinski i dostavili račun sa potrošnjom.
Plus gubim vreme na dopisivanje sa tantuzima...
 
Proveri ti tu informaciju... Koliko je meni poznato ne ide to baš tako. Jedino ako je došlo do promene pravilnika.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250723-180546.jpg
    Screenshot_20250723-180546.jpg
    192 KB · Pregleda: 54
Hmm, da, desilo se i meni ono sto sam se pribojavao i zasto sam postavio pitanje da li i dalje citaju brojila. Stigao mi je racun sa prakticno samo ovim taksama ili pretplatama, sta god, bez utroska. Kako ne bi otisao sledeci ili onaj tamo u crvenu zonu, jel mogu da napravim nalog i preko tog elektronskog portala da se zalim/posaljem stanje brojila ili da zovem pa na pricu i muku kao sa ostalim call centrima?
 
Sad ponovo gledam ovaj poslednji račun za jun i vidim da oni ne samo da početkom jula nisu očitali utrošak za jun već je u njemu ponovo i za maj stanje utroška nula tj. poslednje očitavanje je bilo početkom maja! A prošlog meseca sam im poslao prigovor sa fotografijama stanja brojila i oni su mi poslali odgovor da je prigovor opravdan i na kraju opet ne samo da rade po starom (bolje reći ne rade ništa) već nisu ni ispravili ni ono za šta su prihvatili da je njihova greška!
Oni definitivno prelaze igricu!
 
Da li je neko platio junski račun ali ne na novi žiro računa (A*** banci) već na stari EDB račun?
 
Ako je isti vlasnik objekta a samim tim i priključka imaš pravo da ne plaćaš dve takse.
+ Da godišnja potrošnja ne prelazi 300kwh.
Ne znam kako je u slučaju da su na istoj adresi, pretpostavljam da se tada ne plaća svakako .
 
Nazad
Vrh Dno