- Učlanjen(a)
- 03.09.2000
- Poruke
- 12,498
- Poena
- 1,445
Kome da prijavim ovo? Slika od pre par dana i od jutros. Blatantne lazi o originalnim cenana i fantomski popusti. Ovo vec godinama traje i ustaljena je šema prodavaca. Po mom misljenju mora zakon pod hitno da se promeni, da se vidi transparentno iskazana najniza cena u poslednjih 30 dana (kao sto je u EU)
Da, zaista bi trebalo da postoji taj propis za najnižu cenu u poslednjih 30 dana. Bio sam ubeđen da je to već najavljeno/sprovedeno.
U mom poslu izbegavam bilo kakve "popust" oznake i varijante. Bukvalno ih primenjujemo za proizvode koji se više ne proizvode i neće ih više biti u ponudi.
Što nas dovodi do sledećeg problema, prosečni potrošač traži popust. Rekao bih da će mnogi radje platiti više za proizvod, ako je sa oznakom popust, nego da isti taj proizvod kupe po redovnoj, nižoj ceni.
Uhvatio sam i sebe da na izlasku iz Maksija (pokupio sam sve što mi je potrebno, krećem prema kasi), prolazim kroz red, gledam markice sa cenama i ako je crvena ispod nekog artikla koji koristim, primaknem se da proverim cenu. Žute cene ne konstatujem.
I na kraju, opet pogled van kutije, za ovaj TV gore, verovatno daleko od istine, ali eto moguć scenario, jer znam da meni software to omogućava i da sam imao sličnu situaciju, ali sam je rešio na drugi način: proizvod će poskupeti sa sledećom isporukom, na lageru je još x komada, stavi se da proizvod odlazi po staroj ceni, za tu količinu i za neki datum, šta se pre ispuni. Kada se proda ili prodje datum, cena se koriguje na ovu koja će biti u novoj nabavci. Na taj način se izbegava situacija da neki artikl iz nove nabavke bude prodat po nižoj ceni, pa da operater zove I kaže, žao nam je, taj proizvod više nije dostupan (po toj ceni). Što bi opet bilo okaraterisano kao prevara i kršenje prava kupaca.