Šta je novo?

MTS optika prelazak na Yettel optiku Beograd

AlekAsken

Zapažen
Učlanjen(a)
07.02.2025
Poruke
6
Poena
2
Treba da obnovim ugovor sa MTS-om za optiku i fiksni ili mogu da predjem na Yettel za nerealni popust.Video sam da mnogi kazu da kvalitet uslege nije isti za Yettel, iako je istra infrastruktura.
MTS optika radi dobro i stabilno.
Da li se isplati prelaziti ?
 
Odavno sam na NATu, kao i svi koje znam(mts), niko nije imao tih problema. A i igre...vrlo vazno.

Ivo sa video nadzorom je vec ozbiljnije,ali ne vidim kako bi doslo do toga da ne radi video nadzor preko NAT?
 
Odavno sam na NATu, kao i svi koje znam(mts), niko nije imao tih problema. A i igre...vrlo vazno.

Ivo sa video nadzorom je vec ozbiljnije,ali ne vidim kako bi doslo do toga da ne radi video nadzor preko NAT?
Video nadzor radi, ali pristup od spolja ne.
Recimo da ti je ip 1.2.3.4 i zelis da pogledas kameru. Morao bi da otvoris odgovorajuci port i onda pristupas npr rtsp://user:[email protected]:port/stream.
Posto nemas direktan pristup svom ruteru, ovo nije moguce.
Ako imas vikendicu ili lokal i zelis kod kuce da namestis stalni monitor ili da povremeno pristupis, to nije moguce. Postoje nacini da se zaobidje.

Do duse, nisu samo kamere problem, bilo sta od servisa da hostujes kod sebe kuci, ne bi radilo. Plex server, chat server, mail, password manager, home cloud, pa cak i VPN.
 
Znam za hostovanje, napisao sam, ali za kamere koliko znam, imas softver koji prijavi kucnu mrezu na neki host,i ti onda preko nekog public servera pristupas kucnoj mrezi i kamerama
 
@vasijan To za kamere radi na taj način kao što si rekao, ali sve zavisi koji sistem kamera i da li se koristi njihov server ili pristupaš direktno resiveru, to jest kameri. Ove manje kamerice što imaju da se kupe po našim radnjama rade, jer koriste svoj server. Mislim konkretno na Xiaomi, jel sam ih dosta ugradio. Ali ako radiš sisteme kao što su resiveri gde ide više kamera, e tu može doći do problema sa kojima sam se susreo. Svakako je firmi koja pravi kamere jeftinije da nema svoj centralni server, to jes cloud, nego da ti direknto pristupaš. Neki brendovi traže da se ta usluga plati i onda nećeš imati problema. Svakako je najbolje da sve to zaobiđeš i uvek imaš direktan pristup kameri, jer ako iz nekog razloga server ne radi ili promeni neke parametre, ti spolja nećeš moći da priđeš dok je ponovo ne podesiš. Za forume i video igre je bilo slučajeva da nekoga banuju po IP adresi i nije pomagalo da ugasiš modem iz struje i sa novom IP adresom opet priđeš, jer je postojala NAT adresa koja je obuhvatala i još par korisnika koji su delili tvoju adresu. Ti to ne vidiš kao običan korisnik, pa ti možda zato deluje sve konfuzno. NAT je mnogo jeftiniji sistem od klasičnog i time se štede resursi IP adresa koje neki provajder plaća kao zakup i na kraju dodeljuje krajnjem korisniku.
 
A zato bi xiaomi recimo ili hikvision ili bilo ko treći imao sve snimke sa mojih kamera kod njega u cloudu? Zašto bi se iko složio sa time?
 
@poglavicas eto, lepo si naveo još jedan bitan razlog sigurnosti koji nekome neodgovara, pa će iz tog razloga opet želeti da plati statičku IP adresu. Svakako statička IP adresa ima mnogo prednosti za pristup bilo kojim spoljnim uređajima, a isto tako i mislim da je dosta stabilnija i da ima bolji ping ka nekim serverima. Barem je ranije tako bilo.
No, da ne dužimo i neskrećemo sa teme. Mislim da prelazak iz koje god mreže, a u ovom slučaju sa telekom na yettel nikako ne bih preporučio samo zato što yettel koristi NAT sigurno za više korisnika nego što je to telekom. Ja sam davno bio kod sbb i kada su se zakucali sa optikom i krenuli sa lošim uređajima, prešao sam kod telekoma i ne bih ništa za sada menjao. Bolje doplati malo više, paklo cigara i budi miran, nego da ideš na nešto što se većina ljudi žali koliko vidim... Lep pozdrav i živ bio.
 
Problem sa praćenjem kamera preko mobilne aplikacije XMeye.
Imam kućni video nadzor sa 4 WIfi kamere . Povezano je sa snimanjem i sa monitorom i sve radi. Do skoro sam mogao da se povežem preko aplikacije i da pratim kamere preko mobilnog telefona ali od skora neće da mi se poveže na mreže izbacuje mi da je sistem offline iako radi. Ponovo sam instalirao aplikaciju , sve odradio ali mi I dalje pokazuje da je offline20250430_082757.jpg20250430_083144.jpgScreenshot_20250430_083235_XMEye.jpg
 
Moj savet je da pređeš na proverene kamere, to jest sitem. Dahua, HikVision itd... Koštaju više nego ovo ali rade posao bez problema. Ovo što se tebi dešava, može da bude da su ugasili server i komunikacija između aplikacije i tvog uređaja više nije moguća na taj način. Probaj da povežeš drugi internet na DVR i probaj da vidiš ima li kamera na mreži. Ako to neće, onda probaj neku drugu alternativnu aplikaciju ili podešavanje na samom DVR uređaju ako postoji da se doda ručno server preko koga bi išla konekcija. Ako sve to ne bude uspelo, onda resetuj podešavanja na fabrička na DVR i nakon toga se pozdravi sa drugovima kinezima. :D Nadam se da sam ti pomogao, ali tu su ti opcije koje možeš da probaš sam, nije komplikovano ništa. Sve to ne bi radio i gubio vreme da si dao malo više para i kupio proverenu stvar. Na tehnici nema štednje ako hoćeš godine budućnosti. :D
 
Da li su i kamere od istog proizvođača?
I moja pretpostavka je da je server za DVR ugašen. Uz malo sreće, postojeće kamere možeš da povežeš na novi DVR.
 
Nazad
Vrh Dno