Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2025) [nije tema za EON box/aplikacije, Total TV/EON sat]

Da li neko ima neku informaciju da li ce se promeniti stara SBB politika uslovljavanja usluge Interneta sa IPTV/ CATV uslugom ili ce u buducnosti moci u okvriu Yettel/SBB operatera moci da se uzme Internet usluga zasebno kao sto je nekada davno moglo?
Ja sam danas zvao Yettel cc i pitao samo za uslugu neta, može. Ponuda ovog meseca je 1. god 50% 2. god full cena za M paket.
 
Ja sam danas zvao Yettel cc i pitao samo za uslugu neta, može. Ponuda ovog meseca je 1. god 50% 2. god full cena za M paket.
Meni su u yettelu rekli da nemaju tehnickih mogucnosti za moju adresu, a iz SBB ponovili istu pricu, da je njima osnovna usluga televizija i ne mogu da mi daju samo net bez catv/iptv televizije, koja me apsolutno ne zanima
 
koliko pamtim nisu bili. oduvek se plaća i kablovska, tj. održavanje
 
bilo je jako davno internet + famozno "odrzavanje mreze", a obzirom da je tada sve bilo na analognom signalu klijenti su dobijali "gratis" i televiziju
 
da li neko ima ideju koji daljinac moze da "gadja" d3 mini box? u nekoj selidbi i kutijama izgubljen je original......ima li sanse da odem do njih da dobijem nov?
 
Za nove korisnike , nova zgrada je u pitanju koliko se maksimalno moze izvuci meseci po dinar sada ? Moze i neki od akvizitera za teritoriju grada Cacka da odgovori
 
Meni su danas prilikom podnosenja zahteva za prekid ugovora ponudili 3 meseca po 1rsd i receno mi je da to ponuda koju trenutno nude novim korisnicima.
 
Do 31.3. je bilo jedna prica, nudio kod nas u ulazu promoter 12m po 1din.
Od 1.4. je sve druga prica.
Kako god, pokusajte naci promotera, oni imaju najbolju ponudu i kad se najavi odlazak sa sbb.
Zavisi pomalo i od lokacije, od mogucnosti za izbor, broja drugih optičkih i koaksialnih operatera po ulazima, u ulici, znaju svi gde ko ima alternative i kakve.
Kod mene 3 opticka pruzaoca usluga i jedan koaksialni... ;)
 
Nisam u toku, može li da se traži raskid ugovora bez penala zbog ove migracije? Ja sam mislio da sam u fazonu, ne gledam tv, ali kada vidim kurir, informer, nije mi dobro iskreno, uznemirava me samo menjanje kanala.
 
Ja sam pre par meseci tražio novi daljinac za EON box, dali mi onaj za D3, sve isto radi. Nisu ni tražili stari.
 
Do 31.3. je bilo jedna prica, nudio kod nas u ulazu promoter 12m po 1din.
Od 1.4. je sve druga prica.
Kako god, pokusajte naci promotera, oni imaju najbolju ponudu i kad se najavi odlazak sa sbb.
Zavisi pomalo i od lokacije, od mogucnosti za izbor, broja drugih optičkih i koaksialnih operatera po ulazima, u ulici, znaju svi gde ko ima alternative i kakve.
Kod mene 3 opticka pruzaoca usluga i jedan koaksialni... ;)
Meni su poslali montere 31 bas kao zbog toga sto od aprila ne vazi 12 meseci,ja sam mislio da blefiraju jer sam hteo da oduzim do 15 aprila zbog supernove, na kraju su me ujutru samo zvali i dosli🤣
 
Znači stigao ti je martovski račun tri pare (1/31 ≈ 0,03), to je minimum minumuma. Bila bi fora da si još karticom platio. 😂
 
E, da, kad to pomenu, podsetio si me da bih imao jedno pitanje u vezi s tim. Koliko sam upućen, zvanično su ukinuli taj popust za nove korisnike. Ali šta se dešava sa starim, ostaje im ta pogodnost do kraja ugovorne obaveze ili ipak ne? Zašto pitam, pa znam jedan slučaj gde je februarski račun za EON Light Duo stigao sa iznosom 3499 (to očigledno uključuje popust), dok je martovski stigao sa iznosom 3599 (to je trenutna puna cena). Postoji specifična okolnost da je korisnik u martu promenio mejl adresu za prijem elektronskog računa. Da li je to razlog što mu je ukinuta ta pogodnost (u smislu, računaju kao da je otkazao elektronsku dostavu, čime je izgubio benefit, pa je opet prijavio) ili su možda sad baš svima ukinuli to?
 
E, da, kad to pomenu, podsetio si me da bih imao jedno pitanje u vezi s tim. Koliko sam upućen, zvanično su ukinuli taj popust za nove korisnike. Ali šta se dešava sa starim, ostaje im ta pogodnost do kraja ugovorne obaveze ili ipak ne? Zašto pitam, pa znam jedan slučaj gde je februarski račun za EON Light Duo stigao sa iznosom 3499 (to očigledno uključuje popust), dok je martovski stigao sa iznosom 3599 (to je trenutna puna cena). Postoji specifična okolnost da je korisnik u martu promenio mejl adresu za prijem elektronskog računa. Da li je to razlog što mu je ukinuta ta pogodnost (u smislu, računaju kao da je otkazao elektronsku dostavu, čime je izgubio benefit, pa je opet prijavio) ili su možda sad baš svima ukinuli to?
I to ukinuli hahah pa majku mu za 100 dinara se brukaju ccc 😂
 
Nazad
Vrh Dno