Vrhunac gluposti.
Prebacio sam broj iz Globaltela u MTS, a imao oko 1000din kredita uplacenog jos od pre, neiskoriscenog (nesto sam se pre X meseci zbunio i rekao mu da skida sa kredita, on skinuo sa kartice, sto je ok, jer sam planirao da ostajem na duze, i rodbina mi je u Globaltelu takodje, racunam oticice njima kredit).
Broj se prebaci (iz drugog puta, prvi put neuspesno iz nekih undiscloseovanih razloga njima poznati samo, morao dva put da pravim zahtev, pritom me je zena iz Globaltela zove da pita zasto odlazim iz mreze, a nije nasla za shodno da pomene ovo oko preostalog kredita), i ne mogu da udjem u aplikaciju (u to vreme i menjao fon, pa trebao da reauthujem, ali ne moze jer nisam u Globaltelu vise), i bukvalno me lockoutovali od sopstvenog kredita.
Ne budem lenj i pozovem korisnicki servis, ispricam situaciju, kazu nema problema, samo pustite mail sa JMBG i # LK kad napravite novi broj ili ako hocete vec postojeci neki, da prebacimo nekom korisniku nase mreze, ja ne budem lenj, posaljem (otvorim sebi nov broj za drugi telefon, platim uredno).
I evo sad stize ovaj biser, koji kompletno anulira sto mi je receno preko telefona.
Najcrnje od svega je sto jos imam mailove o uplati kredita, itd.
Da sam znao da ce app da pukne i lockoutuje me od sopstvenih 1000din, naravno da bih isao na sajt i koristio onu opciju za prenos kredita na drugi broj, ali mi je van pameti da ovako me leraju jedno na korisnickoj podrsci, uradim ono sto mi kazu, da bi mi rekli da ipak ne moze.
Da, znam da je u pitanju 1000din, i nije neka suma, ali je rec o sistemu internom i leranju preko telefona da se zezam i saljem mail da bi mi genericki odgovorili. Sto me niste lepo odbili na telefonu odmah kad vec nema tehnickih mogucnosti?
PS: Tacno mi se j*** za obavestenje o poverljivosti, u poverenju cu svakom da kazem da ste me slagali i uzeli 1000din da finansirate strogo poverljive aktivnosti, koje god one bile. Poyy.