Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Pre neki dan proverio. Ne radi beskontaktno podizanje novca na bankomatima i dalje, za karticu od 2020 god, a možda i za mlađe.
 
To je ozbiljan propust, ne znam kako do sada nije rešeno.
 
Bilo bi dobro da se javi neko sa foruma, ko je klijent Mobi banke, pa da nam kaže da li mu radi beskontakno podizanje sa bankomata i kada je kartica izdata. Mozda dobro rade kartice iz 2021. ili 2022. godine.
 
Meni je izdata 2021. godine i ne radi mi beskontaktno podizanje novca na bankomatu. Sa prethodno izdatom karticom sam mogao.
 
I onda se ljudi pitaju kad će Apple Pay ili GPay u Mobi banci...

Oni godinama nisu u stanju da srede PayPass funkcionalnost na bankomatima, koja je pritom radila u prošlosti, kako li će tek onda implementirati nešto novo.
 
Postoji precizan info na stranici sa često postavljanim pitanjima: https://www.mobibanka.rs/sr/stanovnistvo/podrska/cesta-pitanja/bankomati

Da li mogu obavljati beskontaktne transakcije (Paypass) na bankomatima?

Na bankomatima Mobi Banke moguće je koristiti Paypass samo za isplatu sredstava Mastercard karticom, ukoliko je ista izdata do 09.10.2019 godine. Bankomati Mobi Banke ne podržavaju ovu opciju kod kartica izdatih nakon navedenog datuma, usled izmenjene tehnologije u čipu kartice.

 
  • Like
Reagovanja: mnt
I šta ćemo sad? Naše Master kartice 20., 21. i 22. godište "ne moraju biti zdrave"??? I neće ni biti?
 
Tako izgleda. Mislim da smo odavno apsolvirali da Mobi banka odavno više nije pogodna da bude primarna banka i da treba lagano tražiti alternative, ja je koristim samo za štednju i to je to
 
Meni je sasvim ok pored inteze jer baratam sa kesom dosta. Imam onaj sjajan spoj preko yetela placam odrzavanje 200 dinara, dva bankomata blizu, bez provizije na placanja, bez provizije na placanja u inostranstvu karticom, ok kurs u menjacnici, podizanje i uplatu evra na bankomatu... Sve je stvar licnih potreba sta kome odgovara.
 
U Yettel podrsci su rekli da se ukida sjajni spoj svakom ko obnovi ugovornu obavezu ili ode iz Yettela i promeni operatera. Meni ističe za mesec dana i to je još jedan razlog zbog cega verovatno neću ostati u Yettelu. Ukida se dodatni 1 GB, ukida se najpovoljniji kurs za kupovinu do 3000 € mesecno i naravno, duplira se cena održavanja progresiv+ paketa.

Da bi se to, koliko-toliko kompenzovalo, Yettel bi trebao da pruži mnogo bolju ponudu (čak i bolju od 50% popusta), za obnovu UO bez sjajnog spoja.
 
U Yettel podrsci su rekli da se ukida sjajni spoj svakom ko obnovi ugovornu obavezu ili ode iz Yettela i promeni operatera. Meni ističe za mesec dana i to je još jedan razlog zbog cega verovatno neću ostati u Yettelu. Ukida se dodatni 1 GB, ukida se najpovoljniji kurs za kupovinu do 3000 € mesecno i naravno, duplira se cena održavanja progresiv+ paketa.

Da bi se to, koliko-toliko kompenzovalo, Yettel bi trebao da pruži mnogo bolju ponudu (čak i bolju od 50% popusta), za obnovu UO bez sjajnog spoja.
Јел има неко обавештење о овом увећању за progresiv+?
 
Nema uvećanja. Samo se održavanje računa vraća na cenu po tarifniku. A to je duplo više u odnosu na sjajan spoj.
 
Neko je u yetel temi pisao da mu je ostao sjajan spoj nakon obnove ugovora ako se dobro secam...
 
A onda jutros ova poruka kad hocu da izvrsim placanje
 

Prilozi

  • Screenshot_20220728-084041_Mobi Banka.jpg
    Screenshot_20220728-084041_Mobi Banka.jpg
    58.4 KB · Pregleda: 72
Neko je u yetel temi pisao da mu je ostao sjajan spoj nakon obnove ugovora ako se dobro secam...
To je moguće bilo samo onda dok je trajala promocija. Sada u ponudi proizvoda banke u aplikaciji PRE LOGOVANJA, uopšte nema ponude "sjajan spoj". Ta ponuda se pojavljuje kao aktivna tj "koristite taj proizvod" samo kod onih koji još uvek imaju sjajan spoj i to samo onda kada se uloguju u aplikaciju. Čim se prekine ugovorna obaveza ili zameni drugom, prestaje i ta promocija, koja više nigde u ponudama Mobi banke ne postoji. A ne postoji ni u Yettelu.
 
Nisam ništa koristio od usluga ali aplikacija je jako usporila.
 
takodje. mobile app ne radi, u webapp uspevam da se ulogujem al ni traga od plate
 
Prošle godine je sredinom avgusta bio onaj outage od 3 dana gde ljudima ništa nije radilo, ove godine su izgleda malo poranili. Avgust im je izgleda uklet mesec, garant 90% on-call ITa (ako ga uopšte imaju) tada uzima dane odmora, ne znam šta drugo može da bude
 
Ja pustio platu danas i vidim ne stize. Definitivno se saltam na drugu banku.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno