Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Ostali bi i važili bi do njihovog isteka.
 
Mesec dana sam u globaltelu i za sad sam zadovoljan. Preneo sam broj iz yettela.
Za ovih mesec dana, jedno veče nije radio net (2G, 3G, 4G). Proradio ujutru.

Danas nisam dobio sms od drugara.

Za net i ajd nekako ali ovo gutanje sms poruka je krajnje neozbiljno.. Vidim po ranijim postovima da ovaj problem traje već par godina...
 
Danas nisam dobio sms od drugara.

Za net i ajd nekako ali ovo gutanje sms poruka je krajnje neozbiljno.. Vidim po ranijim postovima da ovaj problem traje već par godina...
..i ko zna koliko još sms poruka nisi i nećeš dobiti. Taj problem traje od samog početka i dugo sam učestvovao u rešavanju tog problema kao inicijator, ali su mi se smučili i batalio sam.. teško da će oni to rešiti.
 
Ја никад и нисам добио СМС од једног броја.Нити стиже мени,нити њему.Ријешили тако што ми шаље на другу картицу,другог провајдера,као и је њему с те картице:)
 
..i ko zna koliko još sms poruka nisi i nećeš dobiti. Taj problem traje od samog početka i dugo sam učestvovao u rešavanju tog problema kao inicijator, ali su mi se smučili i batalio sam.. teško da će oni to rešiti.
Meni sada već dugo vremena stižu sve SMS poruke. Siguran.
Kada sam preneo broj nije stizalo ništa, rekli da sačekam 48h da se inicijalizuje u sistemu, i tada sam počeo da dobijam direktne SMS. Prijavio da mi ne stižu ni sa jednog sajta (2FA), iz banke, naveo sam sve sajtove koje sam koristio. Banke su proradile već za do 5 dana a za 7-10 proradile su sve poruke i iz inostranstva. Čak i ne kasnije.

Takođe nemam problem da izgubim mrežu nakon obavljenog poziva, kao većina.

Nemam nikakvih problema, Net za mene fantastično brz (nisam testirao A1 i Globaltel u istom uređaju), nema propuštenih poziva. Konačno su moji mesečni računi neuporedivo manji, a roming -- džabe! :)
 
Jel imas njihovu virtuelnu MC ili si vrsio placanja sa MC pa zelis da je uklone iz sistema ?
Ako zelis da izbrisu podatke o bilo kojoj platnoj kartici kojom si uplacivao kredit , pozoves 0677 1234 i od operatera zatrazis da je izbrise iz sistema.
 
@mdark karticu obezbeđuje iPay pa ako Globaltel nema tehničkih mogućnosti da je otkaže i ugasi platni instrument male novčane vrednosti vezan za nju, onda vidi sa njima.
 
Info: Na Kipru Globaltel nema saradnju sa drugim operaterima,pa su cene za pozive nesto vise nego uobicajno…
Sreca te postoji app i pozivi Preko iste 🤠
Pa mi gastosi,kombinujemo 💪

P.S. Pohvale za Korisnicki servis,uvek i brzo odgovaraju…za razliku od MTS-a…
 

Prilozi

  • 1ED6AADF-681B-4BB3-B23C-03FA58093725.png
    1ED6AADF-681B-4BB3-B23C-03FA58093725.png
    499 KB · Pregleda: 134
u inostranstvu je najbolje kupiti sim card za turiste, a kupovati roming je krajnje nesigurno da cete uopste moci da se povezete i pitanje na koju i kakvu mrezu. Meni je globaltel roming radio u crnoj g. i hrvackoj, u nemacku jako slabo.
 
Kako funkcionišu pozivi iz aplikacije?

Da li mogu sve zemlje da pozivam iz aplikacije ako uplatim internet ili moram da uplatim razgovore?
 
Kako funkcionišu pozivi iz aplikacije?

Da li mogu sve zemlje da pozivam iz aplikacije ako uplatim internet ili moram da uplatim razgovore?
Za obavljanje poziva prema inostranstvu putem Globaltel aplikacije je neophodno da imaš kredit kao i internet konekciju. Cenovnik poziva putem aplikacije možeš pogledati na linku u nastavku: https://www.globaltel.rs/tarife
 
Meni poslednjih dana pravi problem pri pozivanju brojeva iz imenika. Jednostavno se aplikacija sama ugasi/crash-uje sa porukom: "Unfortunately, Globaltel has stopped."
- To se dešava kada iz imenika zovem bilo koji broj. Ako isti broj okrenem iz call log-a (ako ga tamo ima) ili ručno ukucam broj sve radi kako treba.

Da li još neko ima taj problem?

P.S. Imam Samsung Note 4 i do skoro je sve radilo kako treba.
 
Doputovao sam iz inostranstva i nemam mrežu. Sve živo sam probao i ništa ne radi. Da li je neko imao sličnih problema? Koristim iPhone
 

Prilozi

  • 43A07CC6-4045-4D9A-A69A-9A7D05286821.png
    43A07CC6-4045-4D9A-A69A-9A7D05286821.png
    184.7 KB · Pregleda: 81
@Globaltel Support Molim vas,danas sam primio poziv od sljedećeg broja i kad sam isti pokušao da pozovem dobio sam sekretaricu da biram nepostojeći broj?
Pa se pitam kako je to moguće?
060 je VIP ili Globaltel mreža?
Šaljem sliku kao prilog..
 

Prilozi

  • F492493D-000B-49A4-A08F-179C05E4368B.png
    F492493D-000B-49A4-A08F-179C05E4368B.png
    241.2 KB · Pregleda: 95
@Globaltel Support Molim vas,danas sam primio poziv od sljedećeg broja i kad sam isti pokušao da pozovem dobio sam sekretaricu da biram nepostojeći broj?
Pa se pitam kako je to moguće?
060 je VIP ili Globaltel mreža?
Šaljem sliku kao prilog..
То је баг који има у апликацији, пробај да позовеш без тог префикса 381, само 060.......
 
Meni poslednjih dana pravi problem pri pozivanju brojeva iz imenika. Jednostavno se aplikacija sama ugasi/crash-uje sa porukom: "Unfortunately, Globaltel has stopped."
- To se dešava kada iz imenika zovem bilo koji broj. Ako isti broj okrenem iz call log-a (ako ga tamo ima) ili ručno ukucam broj sve radi kako treba.

Da li još neko ima taj problem?

P.S. Imam Samsung Note 4 i do skoro je sve radilo kako treba.
Isto i kod mene poruke isto ne rade ,
 
Mora da kudim za SMS i imenik , verifikacioni broj koj cekam nema moracu da promenim broj telefona za primanje
 

Prilozi

  • viber_slika_2022-06-24_10-34-26-475.jpg
    viber_slika_2022-06-24_10-34-26-475.jpg
    38.1 KB · Pregleda: 51
U slucaju da prenesem broj u Globaltel, sta bi bio prioritet u internet potrosnji: da li bi mi se prvo trosilo onih 200 GB koje dobijam uz prenos ili onih 8 GB koje bih dobio uz Freepaid za 1000 RSD?

Ili se svi gigabajti od prenosa i freepaida mozda sabiraju...
 
Nema to nikakve veze, sve se sabira i prenosi dok god obnavljaš na vreme
Ok, sad razumem. Po toj logici, onih 200 GB bi mi se sabralo sa 8 GB iz Freepaida.
Pitao sam iz razloga sto na nekim drugim paketima i kod nekih drugih provajdera internet promocije znaju biti odvojene.
Dobro je da se sabiraju.
Hvala ti na odgovoru.
 
Da ne bi još neko gubio pola sata pokušavajući da kupi esim i dobije podršku, nije moguća kupovina esim-a online iako je reklama i dalje na sajtu.
 
Da ne bi još neko gubio pola sata pokušavajući da kupi esim i dobije podršku, nije moguća kupovina esim-a online iako je reklama i dalje na sajtu.
Onda su nešto pokvarili u skorije vreme, pre oko 20 dana je moglo, u roku od minut je stigao qr kod na mail
 
Meni početkom maja stigao esim na mejl za manje od 5min
 
Ja kada sam želeo esim karticu umesto klasične, morao sam iz aplikacije da kupim neki random broj, pa sam im slao na mejl koji je broj i qr kod, i tek nakon 24h su mi moj primarni broj vezali za taj esim. Da li je to po zakonu? Oni faktički naplaćuju esim, to bi bilo isto kao kada bih otišao u mts po esim, a oni mi kažu kupite novu prepaid esim karticu, pa ćemo vam aktivirati 🙄
 
Meni poslednjih dana pravi problem pri pozivanju brojeva iz imenika. Jednostavno se aplikacija sama ugasi/crash-uje sa porukom: "Unfortunately, Globaltel has stopped."
- To se dešava kada iz imenika zovem bilo koji broj. Ako isti broj okrenem iz call log-a (ako ga tamo ima) ili ručno ukucam broj sve radi kako treba.

Da li još neko ima taj problem?

P.S. Imam Samsung Note 4 i do skoro je sve radilo kako treba.
Skini staru verziju 2.7.4 na novoj 2.8.6 ne rade ni pozivi ni poruke bar kod mene. Na staroj radi sve.
 
ne treba stara verzija, radi i sa novom. Treba samo ici u podesavanja i izlogovati se. Pri ponovnom pokretanju aplikacije se uradi verifikacija, t.j. kad unesete novi kod koji vam posalju, aplikacija ce raditi normalno.
 
Nazad
Vrh Dno