Ne vaze za sve vozove, ICE ne spada u tu kategoriju + su karte samo regionalne, ne mozes za 9€ preko cele Nemacke...Te karte bolje da ne uzimaju tokom naredna 3 meseca, jer će tada biti mesečnih karti za samo 9€, a važe za sve vozove.
Izvor: https://www.bahndampf.de/angebote/oepnv-9-euro-ticket-2022#:~:text=Vom 1. Juni bis 31,drei Monate lang erhältlich sein
U vise navrata sam koristio vezane karte (avion i voz) u Nemackoj i Francuskoj (ICE odnosno TGV), veoma prakticna varijanta posto se u voz ukrcavate na aerodromu, a krajnja stanica je obicno negde na dobroj poziciji u gradu, nema cekanja prtljaga, transfera sa aerodroma i ostalih cimanja vezanih za aerodrom na krajnjoj destinaciji. Meni licno sasvim ok opcija. Obe karte se naravno kupuju zajedno, a agregator ponudi opcije te samo izaberete sta vam licno najvise odgovara. Primer, prosle nedelje je mwni na taj nacin put trajao skoro 4 sata krace od kolege koji je kombinovao 2 aviona zbog duzeg lay over-a i transfera sa aerodroma^Rekoše na to na prethodnoj strani.
Svakako, računam da ljudi kupuju avionske karte do aerodroma koji su blizu njihove kuće, što je definitivno u okviru jedne regije. Ovima koji su na granici dveju regija se opet više isplati da uzmu iste ove karte za obe regije, nego da kupuju u jednom smeru ili pomenute od 60€.
P.S. Za udaljene destinacije po Nemačkoj bi se možda isplatila neka karta za ICE kroz celu Nemačku (jel postoji takva karta?), ali tada razlika između voza i aviona nije toliko velika, pa je avion bokaj varijanta. Mi smo išli Minhen-Bremen i razlika u ceni karata za voz i avion nije bila velika, a trajanje puta je za ~4 sata kraće avionom.
Kod wizza, ryana, easy i sl. cena karte nema veze sa približavanjem leta već ima sa popunjenosti aviona.Hvala na odgovoru.
Ja sam za Wizz Air primetio da cena karte nema veze sa približavanjem leta. Raste i pada nasumično. Kupim kartu, onda posle X dana bude jeftinija, pa onda ista, pa skuplja...
Inkognito mod nece promeniti IP adresu, a i suludo je da tiketing sistemi koriste IP adresu kao identifikator kupca u vremenu CG-NAT-a ili recimo pretrage sa posla gde ce verovatno svi zaposleni koristiti istu IP adresu.Još jedna bitna stvar. Preliminarne cene gledati iz inkognito moda u pretraživaču, pošto ako gledaš sa iste IP adrese više puta isti let, skočiće cena.
Ljudi kad se kupuju karte za Wizz let preko app,jel bolje da placam u evrima ili dinarima kartu?
Let je Beograd-Malta i nazad...znaci u dinarima da placam?Konkretno za wizz-air, u originalnoj valuti zemlje odakle pocinje let. Dakle, ako je povratni let iz Beograda za Nemacku, onda u dinarima. Ako je iz Budimpeste za bilo gde, u forintama. I to se osetno razlikuju cene od valute.
Lepo objašnjeno.Cena neodlucnim kupicma poraste kako vreme prolazi, ali zbog drugih razloga. Uostalom, proverite sa drugog uredjaja kad vam se ucini da cena poraste. Vise puta sam proveravao i nikad nisam u isto vreme dobio razlicitu cenu sa drugog uredjaja i drugog internet provajdera.
Ono sto najvise utice na cenu u datom trenutku je raspolozivost karata po toj ceni. Cilj avio kompanija nije da vas preveze, nego da vam uzme sto je moguce vise para. Stoga imaju algoritam kako dinamicki menjaju cene u zavisnosti od mnogo faktora kako bi prodali sto vise skupljih karata.
Pogledaj i letove iz Budimpešte... Bilo je pre direktnih povratnih letova za ok cenu (600 700e recimo)...Da ja u novembru platio 1400$ Toronto-BG, sada za jul 1900$+. Ljudi nisu ni svesni šta se dešava a tek će da se desi.
To je pre. Evo sad za jul 1700$+Pogledaj i letove iz Budimpešte... Bilo je pre direktnih povratnih letova za ok cenu (600 700e recimo)...
Ovo je odlična cena za 750e. Ne znam kakav je LOT kao kompanija nikad nisam leteo.Ima i iz BG za ~750eur... (ekononomy tarifa sa prtljagom).
Ili čak premium tarifa za 1200eur.
Pogledaj i letove iz Budimpešte... Bilo je pre direktnih povratnih letova za ok cenu (600 700e recimo)...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari