vojo77
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 14.03.2019
- Poruke
- 1,759
- Poena
- 165
Nikako.🤣🤣Da li neko može da mi kaže koji je najbolji način za prebacivanje whatsapp istorije sa S10 na ip13?
Nikako.🤣🤣Da li neko može da mi kaže koji je najbolji način za prebacivanje whatsapp istorije sa S10 na ip13?
Ja ne usprevam da je nadjem. App store mi je na USA. Jel ima neke veze sa tim?Ja koristim Parking Srbija aplikaciju.
Ja ne usprevam da je nadjem. App store mi je na USA. Jel ima neke veze sa tim?
Navikao sam na androidu na youtube vanced, potrebno mi je da slusam muziku na nekom servisu ili nesto slicno, a da ne bacam pare na pretplatu.
Jel postoji nesto za IOS, da je free i bez reklama, a da radi u pozadini?
Potrebno mi je jer slusam muziku na motoru i mora da radi u pozadini, dok mi je prioritet navigacija. Navikao sam na androidu da siba yt vanced music i da koristim google mape.
Nemas vise zakljucanih telefona preko operateraPozdrav, da li neko zna dal mts jos uvek zakljucava svoje telefone konkretno iphone 13
Kad sam ih zvao kazu da je zakljucab i meni je nemoguce pa reko bolje da pitamNemas vise zakljucanih telefona preko operatera
Iphone u periodu 4 ili 5 nije ni postojao na domaćim mrežama, 6s je bio zaključan, X takodje. Posle ne znam, mislim da su od 11 otkljucani.Iphone jeste ali u prediodu 4 ili 5
Meni je App store Srbija, verovatno je to razlog.Ja ne usprevam da je nadjem. App store mi je na USA. Jel ima neke veze sa tim?
Realno bi moglini da nas official podrze za applecare. Mislim da se solidan broj apple telefona vrti po srbiji. Pitanje dal imaju oni podatak o tome. (Pri tom mislim na apple zastupljenost u srbiji i da mogu offical ac-om da izmuzu jos malo profita). ja sam skoro presao na 13pm iako sam mislio da cekam sa ip12 i predjem na ip14 al eto, da se pridruzim bench klubu bacacha para na svaku sl gen telefona😅@Corvus Corax
Odlicno sto si ovo napisao da bi ljudi shvatili ono sto uvek pricamo za racun, najcesce nije neophodan, ali je to jedini nacin da se dokaze da si u pravu u ovakvim situacijama 😃
Inace na tom drugom forumu je jos dodatnih informacija za Apple care i kontakt sa support-om 😃 Moze i besplatan Skype za US podrsku, a moglo je i na Viber 😃
Kupljen iPhone13 Mini preko Ananasa 2.12.2021. sve je ok bilo sa AC+ aktivacijom (aktiviran par dana pre isteka ponude), na support page-u stoji datum kupovine kao 03.12.2021. kada je i isporučen i aktiviran.Da podelim svoje iskustvo sa kupovinom telefona preko Ananasa i AppleCare+, jer će možda još nekom značiti ako se nađe u istoj situaciji.
Sredinom marta kupljena su dva iPhone 13 Pro Max preko Ananasa. Stigli su odmah sutradan, a istog dana su i aktivirani. Planirali smo odmah da kupimo i AppleCare+, ali smo odlučili da ipak malo isprobamo telefone, da se uverimo da je sve u redu sa njima. Rok za kupovinu Apple Care+ je 60 dana od dana aktivacije, pa nismo morali da žurimo.
Opcija za kupovinu AC+ se pojavima u podešavanjima nakon aktivacije telefona (Settings-> General-> About), ali je nestala par dana nakon toga na oba uređaja. Video sam da se to dešava, ali da se bez problema aktivira AC+ preko Apple sajta, pa nisam pridavao značaj.
40-ak dana kasnije odlučili smo da kupimo AppleCare+. Odlazim na link: https://mysupport.apple.com/add-coverage/choosedevice?productTypeId=SG003
I vidim poruku "We couldn’t find an eligible product.". Pokušavam da potražim uređaj preko serijskog broja, ručnim unosom, ali mi i na taj način prikazuje da za uređaj nije moguće kupiti AppleCare+.
Otvaram svoj Apple nalog, da pogledam detalje o uređajima (LINK) i za taj telefon vidim da je datum prve aktivacije tada kada i jesam aktivirao uređaj, ali da je datum kupovine oktobar 2021. Identična situacija za oba telefona.
Apple chat nije dostupan za ovakve probleme, obavezan je telefonski poziv. A pošto Apple nema podršku u Srbiji, pomislio sam da je to veliki problem. Međutim, zahvaljujući članovima foruma i uz malo guglanja, nalazim da je @mikenziyu na Twitter-u i drugom forumu postavio broj telefona Apple podrške u UK, koji je moguće besplatno pozvati preko Skype. Hvala mu na ovome!
Broj telefona Apple podrške u UK (besplatan poziv sa Skype): +448001076285
Pozivam Apple podršku, javlja se agent i ja fino objašnjavam gde je problem, da želim da kupim AC+ za oba iPhone-a, ali da opcije nema i da je potencijalni uzrok to što je navedeno da su kupljeni u oktobru 2021, a ne sredinom marta 2022. Prvi agent mi potvrđuje da je to verovatno uzrok problema i traži mi screenshot računa kako bi korigovali datum kupovine. Pravim screenshot računa koji sam dobio od Ananasa na mejl (rekli su da je lakše screenshot, nego da im šaljem originalni PDF) i šaljem im na način kako su tražili. Agent me je zamoli da sačekam kako bi se iskonsultovao sa višom instancom. Čekam 10min, veza puca.
Da ne dužim, prilikom drugog poziva, razgovarao sam sa još 3 agenta. Drugi me je prosledio na trećeg, treći je rekao da, pošto sam iz Srbije, nije moguće kupiti AC+, a i ne može da razume račun od Ananasa koji sam poslao. Tu malo dižem ton, objašnjavam da je AC+ moguće ostvariti u Srbiji, ali neka mi kaže šta ja mogu da učinim kako bi on razumeo poslat račun i da mi koriguje datum kupovine na pravi. Prosleđuje me na četvrtog agenta, koji mi takođe kaže da AC+ nije dostupan u Srbiji, ali koriguje datum kupovine za oba uređaja, uz napomenu da će promena biti vidljiva u roku od 72h.
Sutradan, opcija za kupovinu AC+ se pojavljuje na jednom od uređaja. Proveravam datum kupovine (ovde) - ažuriran je i sada stoji sredina marta 2022. Za drugi uređaj još stoji oktobar 2021, pa sam pozvao ponovo podršku. Agent je rekao da je ponovio da treba da prođe 72h da se vidi promena na strani korisnika, ali je ponovo uneo ispravan datum kupovine u sistem, za svaki slučaj. 10-ak sati kasnije, i za njega se ažurira datum kupovine i pojavljuje se opcija za kupovinu AC+.
Na kraju, za oba telefona je uplaćen AC+ bez dodatnih problema.
Ovo sa pogrešnim datumom kupovine je verovatno situacija sa većinom iPhone telefona kupljenim preko Ananasa, pa proverite kada budete u mogućnosti.
TLDR: Ukoliko vam se datum kupovine telefona ne slaže sa pravim datumom kupovine, zovite Apple podršku preko Skype (+448001076285) i ispratite njihove instrukcije kako bi ga korigovali za vas. Uz malo natezanja (oko sat i po sam ukupno proveo na pozivima), iskustvo je generalno prijatno, ali - naoružajte se strpljenjem. Nema potrebe pominjati AC+, s obzirom da nije zvanično dostupan u Srbiji, samo da želite da izmenite datum kupovine.
imam i ja 13pm mesecak dana nikad nikakav problem. samo zadovoljstvo trajanjem baterije 😅Da li je tacno da svaka serija iphona 13 ima problem sa sustanjem u slusalici prilikom razgovora, (konkretno me zanima za 13 mini) a to je zbog toga valjda zato sto je apple izbacio da li, zvucnik za prigusenje zvuka ili samo tu opciju za umanjivanje pozadinske buke...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari