Šta je novo?

Banka Intesa

Android korisnici, vi koji imate "face recognition" na telefonima, da li vam radi logovanje sa istim (u novoj aplikaciji, naravno)? Je li moguce to ukljuciti? Posto iz odredjenih razloga zelim da ostavim onemogucen otisak prsta.

Znam da za iPhone face recognition radi podrazumijevano na Intesa mBank (vjerovatno zato sto poslednjih par generacija iPhone-a i nema otisak prsta). S obzirom na to, cudno mi da uopste nisu dodali istu podrsku za Android?!
 
"face recognition" je najlakše falsifikovati, svi stručnjaci za bezbednost preporučuju dobru lozinku... Zamisli uhapse toga kome je uključeno "face recognition" ili otisak prsta a taj hoće da sakrije sadržaj u telefonu!?
 
Ti misliš da ih lozinka za otključavanje sprečava da provire u ono što se nalazi na telefonu, ako im to zatreba...?

Ona ti tu neće pomoći. Njena svrha je u rangu toga da ti cura ne vidi prepiske na telefonu i to je to...
 
Ne radi aplikacija kao ni logovanje preko weba. Koliko dugo već ovo traje?
 
"face recognition" je najlakše falsifikovati, svi stručnjaci za bezbednost preporučuju dobru lozinku... Zamisli uhapse toga kome je uključeno "face recognition" ili otisak prsta a taj hoće da sakrije sadržaj u telefonu!?
Iako si u pravu za nivo bezbijednosti, potpuno se slazem sa @rAMA , sve to je relativno.

Da ponovim pitanje, da li nekom na Androidu radi logovanje na mBank kroz opciju prepoznavanja lica?
 
Znaci, za iPhone podrzali, za Android ne. Jos jedna u nizu gluposti...
 
Nikako, ne moze. Dok ne puste u novu app tu mogucnost placanja mozemo da zaboravimo takav vid placanja.
 
A šta su tačno ukinuli od 1og? Meni radi i stari Intesa online ulogovalo me normalno, vidim i mogućnost za reaktivacije aplikacija doduše nisam probala jer je već imam u telefonu, a radi mi i nova aplikacija. Samo staru 2.0 ne diram jer znam da čim uđem u nju automatski prestaje nova da mi radi, been there twice 🙄
 
Pozdrav. Mene zanima u vezi zahteva za kredit preko nove aplikacije, kada hocu da podnesem zahtev uvek mi trazi potvrdu o zaposlenju? Da li to vazi samo prvih 6 meseci da je potrebna potvrda i kako vec ide. Hvala
 
Potvrda je uvek potrebna.
 
Znaci, za iPhone podrzali, za Android ne. Jos jedna u nizu gluposti...
Nije glupost. Kao sto je vec pomenuto, u pitanju je sigurnost. iPhone ima specijalan hardware za face recognition i zbog toga nije nista manje siguran od touch id-a. Na androidu je situacija drugacija, implementacija face recognitiona (na velikoj vecini telefona) nije dovoljno sigurna za aplikacije koje zahtevaju visi nivo sigurnosti (kao sto su bankarske).

Citat direktno sa Samsungovog sajta:

Thus we do not recommend the usage of face recognition for high-security authentication applications. As Face recognition is less secure than Pattern, Pin, or Password, we recommend using Fingerprint recognition, Pattern, Pin, or Password to lock the device.
 
moje iskustvo .. menjao telefon ... juce instalirao i intesa mobi staru i wave2 pay .. i novu banca intesa app.... tim redom .. sve proslo kako treba
najbrze islo sa reaktivacijom nove app .. unese se id korisnika i reaktivacioni kod ako ste ga sacuvali :_)
imam aktivnu i stari i novi ebank ...stari ebank treba za aktivaciju stare app i wave2 pay
 
Svaka cast, ja nisam uspeo wave2pay, bio i do banke, kazu da ne daju vise kodove za aktivaciju wave2pay
 
ja sam to odradio na ovaj nacin .. preko stare ebank .. odes na podesavanja pa imas opciju za aktivaciju intesa mobi .. prvo to pa tek kad je aktiviras ides na aktivaciju wave2 pay
ako ti sta pomogne .. '=_)
probao prvo wave 2 pay nije htelo .. isto bilo i pred novu godinu kad je brat menjao telefon ... sve tri app tim redom su aktivirane
 
Od danas je moguće podizanje gotovine na POS terminalima trgovaca (poput Nis/Gasprom pumpi do 5000 dinara) upotrebom Dina, Visa inspire, Infinite i Platinum kartica.
Napomena: Kod vlasnika ProCredit terminala ovo važi samo za MasterCard i neophodno je dodatno proveriti da li je to izvodljivo u ovom slučaju.
 

Prilozi

  • Screenshot_2022-01-11-16-20-04-609_com.android.mms.jpg
    Screenshot_2022-01-11-16-20-04-609_com.android.mms.jpg
    197.6 KB · Pregleda: 27
Dobio sam i ja ovo, i vidim da banka ne naplaćuje uslugu. Pretpostavljam da ne plaćam ništa ni trgovcu?
 
Trgovcu moras platiti bar zvaku. Ne mozes podici pare a da ne kupis nesto. To je imao Aik pre 3,4 godinesa Nis-om.
 
  • Like
Reagovanja: uji
posto istrazijem rf iracun radi promene banke, primetoo sam da algoritam intese drasticno bolje ocitava qr kod u odnosu na rf aplikaciju... to je valjda razlika u onih 20 din ;)
 
U Intesi od kartica imam samo Visa Internet karticu i to već desetak godina. Radila mi je odlično na skoro svim stranim sajtovima, ali evo pre par dana nije prošla autentikacija plaćanja za Novinarnica Plus (iako sam ukucao kod koji je došao SMs-om, probao nekoliko puta), a danas nisam uspeo ni na Amazonu da nešto platim (koristim američki Amazon godinama i prolazila je ova kartica uvek bez problema ranije). Ostaje mi da vidim da li će za desetak dana proći pretplata za Netflix koji takođe ovom karticom plaćam.

Da li je još neko imao problema sa Visa Internet karicom u poslednje vreme?

EDIT: Ah da, u mejlu od Amazona piše da je banka odbila transakciju (declined), ne piše ništa da Amazonu ne odgovara kartica. Ako se ne varam, isto je pisalo da banka odbija transakciju kad sam pokušao da platim Novinarnicu Plus preko nekog njihovog spoljnog servisa za plaćanje (a kad sam tamo ubacio Masterkard vezanu za dinarski račun u OTP, onda je prošla transakcija odmah).
 
Poslednja izmena:
Takođe i kod mene postoji problem sa internet karticom. Pripisivao sam tome što mi je ostalo nešto sitno, ali očigledno da nije to u pitanju i da banka odbija transakciju. Pred praznike sam bez problema uzimao probne periode na raznorazne servise da iskoristim pre nego što je ugasim zbog troškova, sad ne može ni to. Visa Classic Debit je očigledno postala bolja opcija.
 
Dakle, nije samo kod mene. Izgleda da su nešto promenili od Nove godine.
Ta kartica je ograničena samo na plaćanje preko neta, a sada ne može ni to. Čemu im onda služi? Bolje neka je ukinu nego da ograničavaju funkcionalnost (verovatno u pokušaju da nas primoravaju na prelazak na druge kartice). Dovoljna mi je bila loša novost kad su krenuli sa naplatom održavanja za ovu karticu pre nekoliko meseci, a sad i ne radi.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Isto i kod mene sve radi.
 
I meni VISA internet radi bez problema, ali sam zato imao problem sa dinarskom VISA karticom i plaćanjem web računa, zadužena su mi sredstva, a plaćanje nije prošlo. I tako stoji zaduženje od 05.01. i ništa se ne dešava.
 
Zasto ne moze preko app da se prebaci sa deviznog na dinarski iznos? Kada stavim, izbacuje mi gresku. Nesto app zeza vec par dana ili su nesto radili?

Kaze kao da pokusavam da posaljem sa deviznog na devizni, isti je broj racuna...
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno