To je obećala i naša eUprava za neki dan...Imaju i zgodnu aplikaciju za čuvanje sertifikata:
Nakon uspešnog obnavljanja parametra, koje sam opisao, uspešnog izdavanja sertifikata u cloudu i potvrdnog maila sa ugovorom, više ne mogu da se logujem na portal pošto zahtev ne dolazi do aplikacije na mobilnom, koja je do sad normalno radila i u kojoj se, u okviru podešavanja, vidi da je obnovljen sertifikat.
Da se nadovezem - test na antitela ne vazi u EU i ne izdaju digitalni sertifikat za to.Ja stalno dibijam odgovor “Ne postoje podaci o podnosiocu zahreva”, a imam zeleni sertifikat Batuta na osnovu IgG antitela (vise od 1000). Gde je problem?
Значи, то је разлог. Пуно хвала.👍Da se nadovezem - test na antitela ne vazi u EU i ne izdaju digitalni sertifikat za to.
Vazi samo za Srbiju.
Taj odgovor sam dobio od e-uprave.
U Češkoj prošao, na dva mesta. Korišćen cert za poslednju vakcinuOpet ja. Javljam se jer mi sertifikat nije radio u pošti u Ljubljani, a radio je na ulasku u Merkur. Dakle, malo radi, malo ne radi, zavisno od aplikacije kojom čitaju. Poprilično će mi se us*ati u život kada ne bude radilo kada bude najpotrebnije.
Bas je dobra aplikacija, samo ne radi kada se skenira export u pdfu.Imaju i zgodnu aplikaciju za čuvanje sertifikata:
COVID Certificate - Apps on Google Play
Keep Swiss COVID certificates easily and securely on your mobile phoneplay.google.com
Nakon uspešnog obnavljanja parametra, koje sam opisao, uspešnog izdavanja sertifikata u cloudu i potvrdnog maila sa ugovorom, više ne mogu da se logujem na portal pošto zahtev ne dolazi do aplikacije na mobilnom, koja je do sad normalno radila i u kojoj se, u okviru podešavanja, vidi da je obnovljen sertifikat.
Sacekaj bolje
Mislim da cu morati do pošte po nove parametre. Svakako javljam pokusam na taj nacin U medjuvremenu sam im poslao mail, ali svi znamo kako su ovde azurni.
Mislim da ne moraš ni da deinstaliraš aplikaciju, nego da je dovoljno da obrišeš data i cache.
Pozdrav
ista situacija, te sam za svaki slučaj napravio skrinšot, a ako budem bio prinuđen da im pišem mejlDanas mi stiže epismo u esandučetu. Nemoguće je otvoriti ga, samo se na sredini ekrana vrti "molimo sačekajte" i tako u nedogled. Još neko sa istim problemom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari