Šta je novo?

E-uprava Republike Srbije

Nakon uspešnog obnavljanja parametra, koje sam opisao, uspešnog izdavanja sertifikata u cloudu i potvrdnog maila sa ugovorom, više ne mogu da se logujem na portal pošto zahtev ne dolazi do aplikacije na mobilnom, koja je do sad normalno radila i u kojoj se, u okviru podešavanja, vidi da je obnovljen sertifikat.

Isti slučaj.

Srećom, imam potpis u ličnoj karti pa sam ušao preko njega i generisao nove User ID / Reg. Code i reinstalirao ConsentID.
Novi UserID broj ima skroz drugačiji format (nema JMBG u sebi) pa je verovatno to razlog, a nisam video da ima polje za unos novog User ID u Renew enrollment opciji, ima samo za registracioni kod. Zato je morala reinstalacija, a u tom slučaju novi UserID se dobija u pošti (ko nema digitalni sertifikat u ličnoj karti i čitač da generiše sam).
 
  • Like
Reagovanja: iOS
Opet ja. Javljam se jer mi sertifikat nije radio u pošti u Ljubljani, a radio je na ulasku u Merkur. Dakle, malo radi, malo ne radi, zavisno od aplikacije kojom čitaju. Poprilično će mi se us*ati u život kada ne bude radilo kada bude najpotrebnije.
 
Ja stalno dibijam odgovor “Ne postoje podaci o podnosiocu zahreva”, a imam zeleni sertifikat Batuta na osnovu IgG antitela (vise od 1000). Gde je problem?
Da se nadovezem - test na antitela ne vazi u EU i ne izdaju digitalni sertifikat za to.
Vazi samo za Srbiju.

Taj odgovor sam dobio od e-uprave.
 
Opet ja. Javljam se jer mi sertifikat nije radio u pošti u Ljubljani, a radio je na ulasku u Merkur. Dakle, malo radi, malo ne radi, zavisno od aplikacije kojom čitaju. Poprilično će mi se us*ati u život kada ne bude radilo kada bude najpotrebnije.
U Češkoj prošao, na dva mesta. Korišćen cert za poslednju vakcinu
 
Nakon uspešnog obnavljanja parametra, koje sam opisao, uspešnog izdavanja sertifikata u cloudu i potvrdnog maila sa ugovorom, više ne mogu da se logujem na portal pošto zahtev ne dolazi do aplikacije na mobilnom, koja je do sad normalno radila i u kojoj se, u okviru podešavanja, vidi da je obnovljen sertifikat.

Sacekaj bolje :)
Mislim da cu morati do pošte po nove parametre. Svakako javljam pokusam na taj nacin :) U medjuvremenu sam im poslao mail, ali svi znamo kako su ovde azurni.

Kao sto sam rekao, uzeo nove parametre u posti, deinstalirao ConsentID aplikaciju, ponovo je instalirao, ubacio novi ID i reg broj i sve radi najnormalnije.

Greska je bila u tome sto nisam obratio paznju da su pri obnovi parametara za ConsentID aplikaciju, koju su trazili za sertifikat u claud-u, promenili i ID korisnika i trebalo je deistalirati i ponovo instalirati ConsentID i ubaciti podatke koje su izbacili na web-u. Tako bi ustedeo jedan odlazak u postu i razmisljanje zasto ne radi aplikacija :)
 
Mislim da ne moraš ni da deinstaliraš aplikaciju, nego da je dovoljno da obrišeš data i cache.
Pozdrav
 
Meni uspeo bekap podataka sa nekog kineskog no-name telefona na novi samsung a12, izgleda sve zavisi od slučaja do slučaja. U principu, ovo sada sa mobilnom aplikacijom je sasvim dovoljno ko želi razne podatke da pregleda a mislim prvenstveno na podatke iz mup-a, penzionog, poreske uprave i tome slično što ranije nije moglo sa dvofaktorskom autentifikacijom. Naravno, za kvalifikovani elektronski sertifikat mora ono što je već opisano ali i tu je olakšan proces za razliku od ranijih procedura.
 
Na temu EU sertifikata.... Samo da javim da sam isprobao sa puno čitača i samo hrvatski nije radio. Radi slovenački, italijanski, austrijski, švajcarski i nemački čitač.
 
Danas mi stiže epismo u esandučetu. Nemoguće je otvoriti ga, samo se na sredini ekrana vrti "molimo sačekajte" i tako u nedogled. Još neko sa istim problemom?
 
Danas mi stiže epismo u esandučetu. Nemoguće je otvoriti ga, samo se na sredini ekrana vrti "molimo sačekajte" i tako u nedogled. Još neko sa istim problemom?
ista situacija, te sam za svaki slučaj napravio skrinšot, a ako budem bio prinuđen da im pišem mejl

srećom - a posle fazon minut i po - otvorila se stranica, pa ti savetujem da sačekaš
 
Ma probao sam danas 50 puta. Nemoguće je otvoriti to što je stiglo.
 
Isti slucaj, moras biti uporniji. Uspelo na kraju. Porez za oruzje je kod mene.
 
Jel normalno da ne vidim , ni u aplikaciji ni na mojoj upravi da je prosla uplata za zahtev o nekaznjavanju?(iz suda). Prosao sve korake, nidi preko komercijalne i otp placanje, ja izabrao otp , platio ali i dalje stoji u pripremi i nema transakcije pregledom racuna.
 
@mylo85 ovo je bilo brzo, ne znam da sam ikada video aplikaciju sa ovolikim brojem DL-a :)
Toliko brzo, da aplikacija čak i ne radi? Ili skeniram pogrešan kod?

UPDATE: očitao kod nakon restarta aplikacije. Možda je nešto sa dozvolama na Huawei telefonu (skinuo sam app sa Play store)
 

Prilozi

  • Euprava EU sertifikati.JPG
    Euprava EU sertifikati.JPG
    63.3 KB · Pregleda: 57
Poslednja izmena:
Meni radi. Skenirao sam QR kod sa EU sertifikata i sve OK. Nisam probao kod sa onog našeg starog zelenog sertifikata.
Pozdrav
P.S. Da, QR sa starog digitalniz zelenog sertifikata ne radi - kaže da nije EU sertifikat
 
Kod mene radi sa onim eUprava sertifikatima (što se presavijaju, za svaku vakcinu posebno).
Mada već koristim PassHolder jer se sinhronizuje sa GW satom i prikazuje QR kod na satu.
 
Pa to, ti što se presavijaju su EU sertifikati, odnosno "važe" i u EU.
Onaj stari sertifikat, na kom su sve 3 vakcine i testovi, on ne može da se očita sa ovom aplikacijom.
Pozdrav
 
Meni nije hteo da ocita prethodne dve doze nego samo trecu. Pisao je nekoliko mogucih gresaka, jedna od njih je da su stariji od 7 meseci sto je kod mene i bio slucaj. Trecu sam tek posle 8,9 meseci.
 
Nije hteo da očita, ili je očitao i rekao da nisu validni?
Pozdrav
 
Izvinjavam se, ocitao ali nisu validni.
 
Nazad
Vrh Dno