Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Pitao preko insta sta sa aparatom koji je uzet preko mobi banke,nemaju odgovor za sada,uputili me u poslovnicu ako mozemo da napravimo neki dogovor.Opet trange frange kombinacije😁
 
Koliko su samo cinicni, pisao sam im privatno i oni meni tumace i sude da li je nova cena mog paketa prihvatljiva ili ne - ''ipak se nadam da to ipak nije dovoljno velika razlika da utice na kompletan utisak o nasim uslugama i dovede do prekida saradnje'' a ja pitao za mogucnost raskida. Uzas!
 
Pitao preko insta sta sa aparatom koji je uzet preko mobi banke,nemaju odgovor za sada,uputili me u poslovnicu ako mozemo da napravimo neki dogovor.Opet trange frange kombinacije😁
Napravio se sistem, ko ćuti ispada ovca.
Ko se bude bunio, pregovarao i ucenjivao bolje će prolaziti.
To mi se ne sviđa ali je tako.
 
Koliko su samo cinicni, pisao sam im privatno i oni meni tumace i sude da li je nova cena mog paketa prihvatljiva ili ne - ''ipak se nadam da to ipak nije dovoljno velika razlika da utice na kompletan utisak o nasim uslugama i dovede do prekida saradnje'' a ja pitao za mogucnost raskida. Uzas!
Ma razlika je nikakva,stvar principa.Pustis ih jednom,radice isto kad im se prohte.Deru svakako.Ja sam na telenoru samo zbog signala,mts i a1 kod mene ocaj zivi.
 
Da, mora da se pregovara... Nikako polsovnica, radnici imaju manja ovlašćenja, popusti oko 30%. Treba uputiti molbu preko društvene mreže pa vas zove služba "prodaje", e tu se razgovara o 50% na pretplatu. Uz tih 50% i besplatne aplikacije, poput HBO GO i Deezera, njihova ponuda je povoljnija od konkurencije. Ja sam npr. upoređivao Total 5 i Neo 3, sa popustom kod Telenora ispadne povoljnije.
 
@DonVlad
Grešiš, kod A1 neo 3 + 20 GB neta mesečno + 1024 GB neta za 24 meseca za 1800 din (dobije se i tablet na poklon, nije nešto ali može da prođe).
Jedino što, gde se ja krećem, Telenor ima bolji signal.
 
Broj i jeste vezan za tvoj matični broj. Jer kako ti drugačije stiže račun za usluge. Da bi uslugu prenosa govora, sms ili podataka mogao da koristis broj mora biti u nekoj mreži.

Drugi pasus, da moguće je. Broj si koristio, trenutno ga ne koristiš i on je u funkciji još 2 meseca, ako ne platis racun operater ga ugasi, pa imas fore 6 meseci za reaktivaciju. Slično i za pripejd samo drugaciju rokovi od poslednje dopune.

Treće, prvo raskidaš uo, pa podnosis zahtev za prenos broja. Telenor ima odličnu pravnu službu koja sve ovo zna ali ako bi sve izneli tako jasno ode mast u propast i opade ROI za ovu godinu, a baš im je top išlo.

Upravo zato je Telenor danas i najskuplja mreža. Jer je svakog mrzelo da se cima do poslovnice, pa 100 po 100... Najjeftiniji paket sa popustom 1750 dinara... Au. Pa kod Globija je 900 i to bez uo 😁

Račun mi stiže na osnovu ugovora koji imam sa opersterom. Pravna lica na jednom ugovoru mogu da imaju više brojeva. Račun stiže na ugovor, ne na broj.

Ukoliko želim da nekome prodam moj postpaid broj, na koji način radim prenos vlasništva? Nisam siguran da može bez posedovanja operatera.

Kada se potpisuje UO, verujem da se to pravno tretira kao aneks ugovora. Ukoliko bude moguće raskidanje aneksa ugovora, kojim je definisana ugovorna obaveza, onda ovde nema nikakve zabune. Raskida se aneks, a korisnik bira drugi paket ili drugu mrežu.

U svakom slučaju, ja imam 50% popusta na paket u kome imam svega više nego što mi je potrebno, po ceni od oko 1150 dinara mesečno. Sada će to biti 50 dinara više. Ako raskine ugovor, nisam siguran gde ću da nadjem takav paket za te pare. A mreža mi radi sasvim korektno.
 
@DonVlad
Grešiš, kod A1 neo 3 + 20 GB neta mesečno + 1024 GB neta za 24 meseca za 1800 din (dobije se i tablet na poklon, nije nešto ali može da prođe).
Jedino što, gde se ja krećem, Telenor ima bolji signal.
Dobro, to je sa dodacima za net. Međutim, ne potrošim ni ovih par giga koje imam u paketu, večito sam na tromesečnom prenošenju. Radim od kuće uglavnom (tad sam na wifi koji sam već platio provajderu), na drugim lokacijama gde dnevno boravim svuda mi je dostupan WIFI, Telenor net mi treba za ulicu, a tu volim da hodam, u tišini :ROFLMAO: Razumem to rasipanje netom, prosto MENI kao korisniku to ništa ne znači... Ali mi npr. HBO GO zlata vredi. To je to, profilisana ponuda, svako ima svoju računicu.
 
pozz svima.uzo sam u telenoru total 5 paket.5gb mesecno interneta zanima me da li posle tih 5gb ima i dalje net po snizenoj brzini ili ne?
 
Gasi ti se net kada potrosis 5gb(imaš i za 2 app po 10gb u tom paketu).
 
Posle 9 decembra da li će ostati 50% popusta na pretplatu ako se prevede pripejd broj?
I da li će ostati da oni koji potpišu Total 5 paket uz 50% popusta na pretplatu moći da imaju i HBOGO i Deezer
 
Račun mi stiže na osnovu ugovora koji imam sa opersterom. Pravna lica na jednom ugovoru mogu da imaju više brojeva. Račun stiže na ugovor, ne na broj.

Ukoliko želim da nekome prodam moj postpaid broj, na koji način radim prenos vlasništva? Nisam siguran da može bez posedovanja operatera.

Kada se potpisuje UO, verujem da se to pravno tretira kao aneks ugovora. Ukoliko bude moguće raskidanje aneksa ugovora, kojim je definisana ugovorna obaveza, onda ovde nema nikakve zabune. Raskida se aneks, a korisnik bira drugi paket ili drugu mrežu.

U svakom slučaju, ja imam 50% popusta na paket u kome imam svega više nego što mi je potrebno, po ceni od oko 1150 dinara mesečno. Sada će to biti 50 dinara više. Ako raskine ugovor, nisam siguran gde ću da nadjem takav paket za te pare. A mreža mi radi sasvim korektno.
Pa na primer ako si registrovan pripejd broj i ne stiže ti račun, identifikuješ se po jmbg-u i imenu i prezimenu.
Kao pravno lice ugovor se opet vezuje za neki podatak a to je pib. Pravno lice može imati više brojeva, kao i fizičko.
Račun stiže i vezuje se za korisnika, a ne za broj, makar kod Telenora. Ako je pravno lice potpisalo jedan ugovor za 10 brojeva, stiže 1 račun na ime pravnog lica za svih 10 brojeva.
Ako je fizičko lice, opet račun stiže na ime i prezime tog lica.

Ako prenosiš vlasništvo odeš u Telenor sa nekim kome želiš da preneseš broj i obaveze uz njega, potpišete šta treba i to je to.
Ako prodaješ automobil, ne daš ga samo nekome da ga vozi, ili za na primer nekretninu, ne daš samo nekom ključeve nego treba negde otići, neki ugovor potpisati, neke takse platiti, neke obaveze izmiriti.

Koliko se ja razumem u pravo, što se tiče ugovora/aneksa ugovora /ugovorne obaveze, uo se ne može potpisati bez ugovora. Dakle, potpisuje se prvo ugovor a u aneksu se mogu dodatno definisati uslovi.
Npr korisnik može potpisati ugovor za korišćenje usluga da pritom nema ugovornu obavezu tj.minimalan period na koji se obavezuje da koristi tu uslugu (npr 24 meseca). Korisnik tada ima ugovor. Ako tako koristi broj 2 meseca pa odluči da mu se više isplati da plaća neku nižu cenu, operater će ponuditi da uzme ugovornu obavezu i tada će potpisati aneks ugovora. Dakle ovo što si ti napisao je potpuno tačno, opet kažem koliko se ja razumem u pravo.
Dakle raskidom aneksa raskida se uo, bez penala po korisnika jer jedna strana, a ovde je to Telenor, menja uslove koje je garatovao.

Da rezimiramo još jednom, Telenor laže svoje korisnike, i to javno, preko odgovora na Tviteru i Fejsu a i preko call centra. Operater koji se hvali najboljom mrežom može se pohvaliti i radnicima koji lažu za menadžment, za pare tj.platu naravno. A kako znati? Ako je nekome istekla UO i plaća paket po punoj ceni, i njemu se menjaju uslovi pod kojima je ugovor potpisan. Ako takav korisnik podnese zahtev za prelazak u drugu mrežu Telenor će ugasiti broj? Kako da ne. Ako takav korisnik odluči da raskine ugovor prelaskom na pripejd(podnetim zahtevom raskida se i ugovor) Telenor mu to neće dati nego će ugasiti broj?
Ako korisnik koji ima UO i nije zadovoljan jednostranom promenom uslova izrszi želju da raskine UO ali ne i postpaid ugovor, i ostane korisnik nekog paketa sa nižom cenom bez UO, Telenor će ugasiti broj? Samo treba da uključimo logiku i pogledamo šta kažu Zakoni, podzakonski akti, uredbe i Opšti uslovi koji moraju biti usklađeni sa pravnom regulativom u zemlji.
 
U svakom slučaju, ja imam 50% popusta na paket u kome imam svega više nego što mi je potrebno, po ceni od oko 1150 dinara mesečno. Sada će to biti 50 dinara više. Ako raskine ugovor, nisam siguran gde ću da nadjem takav paket za te pare. A mreža mi radi sasvim korektno.
Znam podatak da jedan operater u Srbiji, nkje Telenor naravno, daje određenoj grupi korisnika cenu od nešto manje od 400 dinara za paket od 6gb neta i neo min i sms u domaćem saobraćaju. I na tome zarađuje 100%.
Zamisli onda koliko zaradi na tebi Telenor koji ti daje 3x manje gb i ima skoro 200% veću cenu u odnosu na ovog gore operatera. I još traži 50 dinara. Halapljivost na delu.
 
  • Like
Reagovanja: dtl
Dakle raskidom aneksa raskida se uo, bez penala po korisnika jer jedna strana, a ovde je to Telenor, menja uslove koje je garatovao.

Skoro nikada ne čitam te tipske ugovore, jer mogu ili da potpišem ili ne, nemam mogućnost da ga menjam, ali sam 100% siguran da Telenor ništa ne garantuje, već da u svakom Ugovoru zadržava pravo na promenu uslova pod kojima pruža usluge.

Evo copy/paste uslova sa njihovog sajta
Član 29 – Izmena cenovnika
Telenor može da izmeni cene usluga i/ili druge komercijalne uslove, o čemu je dužan unapred da
obavesti korisnika tako što će objaviti izmene na internet stranici www.telenor.rs/sr/o-
telenoru/onama/uslovi-koriscenja/cenovnici/ .
Telenor takođe može promeniti tarifni paket koji je korisnik izabrao ukoliko on više nije u njegovoj
ponudi usled promene poslovne politike. U tom slučaju, Telenor je dužan da obavesti korisnika o
nameravanoj promeni na svojoj internet stranici, kao i da mu automatski omogući korišćenje
najsličnijeg tarifnog paketa
Znam podatak da jedan operater u Srbiji, nkje Telenor naravno, daje određenoj grupi korisnika cenu od nešto manje od 400 dinara za paket od 6gb neta i neo min i sms u domaćem saobraćaju. I na tome zarađuje 100%.
Zamisli onda koliko zaradi na tebi Telenor koji ti daje 3x manje gb i ima skoro 200% veću cenu u odnosu na ovog gore operatera. I još traži 50 dinara. Halapljivost na delu.

Ovo je sada zvučalo kao kao iz nekog tabloida "znam podatak", "pouzdan izvor", "izvor poznat redakciji"...

Mobilni operateri rade na godišnju marginu i bilo bi prilično teško da izračunaj za svaki paket, za svakog korisnika, koliko na njemu zarađuju. Telenor Norveška je svojevremeno bio jedan od prvih velikih/značajnih operatera koji je prebacio godišnju marginu od 60%. (tada je bilo mnogo malih operatera u zemljama u razvoju koji su ubijali sa cenama).

S druge strane, mene ne interesuje koliko neko zarađuje, već kakvu uslugu meni pruža.
 
Poslednja izmena:
Nije problem u poslovanju. Zakon im dozvoljava da menjaju i cene i uslove i sve. Jel lepo? Nije ali mogu po zakonu. I piše tamo sasvim jasno kakva su prava korisnika po tom istom zakonu u tom slučaju.

Problem je što lažu po pitanju raskida ugovora, gašenja broja i slično ne bi li odvratili korisnika od toga. I to sve ide APP i to oni znaju i sve je to već ukalkulisano odavno. Ogromna većina će da ignoriše i prihvati uslove, deo će da kuka bez da uradi išta a ovo sitno što se zaista bude žalilo i podnelo zahtev, njih će služba za brigu o korisnicima da zove i ponudi tipa stare uslove do kraja ugovora.

Bode oči to što kao kompanija svesno lažu i dovode u zabludu pružajući netačne informacije i što zbog toga neće da odgovaraju.
 
Lazu na svim kanalima komunikacije. Ja sam jednom, posle 4 meseca, otisao da raskinem ugovori on ladno kaze treba da isplatite 20 meseci penala. Ja se pozozovem na zakone ove zemlje, da to mogu tako u maticnoj drzavi, bla bla. Odma je okrenio pricu. Pa mozete ili 4 meseca benefita ili 20 meseci , kako vam vise odgovara🤣
 
Skoro nikada ne čitam te tipske ugovore, jer mogu ili da potpišem ili ne, nemam mogućnost da ga menjam, ali sam 100% siguran da Telenor ništa ne garantuje, već da u svakom Ugovoru zadržava pravo na promenu uslova pod kojima pruža usluge.

Evo copy/paste uslova sa njihovog sajta



Ovo je sada zvučalo kao kao iz nekog tabloida "znam podatak", "pouzdan izvor", "izvor poznat redakciji"...

Mobilni operateri rade na godišnju marginu i bilo bi prilično teško da izračunaj za svaki paket, za svakog korisnika, koliko na njemu zarađuju. Telenor Norveška je svojevremeno bio jedan od prvih velikih/značajnih operatera koji je prebacio godišnju marginu od 60%. (tada je bilo mnogo malih operatera u zemljama u razvoju koji su ubijali sa cenama).

S druge strane, mene ne interesuje koliko neko zarađuje, već kakvu uslugu meni pruža.
Odredjena grupa korisnika su veliki biznis korisnici, pretpostavljam da je to u pitanju. MTS ima pakete sa neogranicenim minutima i 6gb neta za te korisnike i po 330,00 dinara mesecno. Ali stvarno ne znam koliko zaradjuju po paketu
 
^ molim Benchmark upravu da nas organizuje u veliku grupu korisnika i svim članovima foruma omogući gore navedeni paket. Molba je zasnovana na testu da proverimo koji broj korisnika bi bio nezadovoljan paketom i/ili cenom. Nakon prve godine biramo najkreativnije objašnjenje zašto ta ponuda nije dobra i na koji način su korisnici oštećeni.
 
Evo šta su mi odgovorili na pisani zahtev da mi se odobri raskid UO bez penala i prelazak na prepaid:

Screenshot_20211111-100356_Gmail.jpg
 
I kad odes u poslovnicu, onda ce pricati drugu pricu i razvlaciti te do besvesti. Vec vidim kako ce to izgledati.

Pisao sam im i ja, doduse ja sam se nadovezao na mail od pre mesec dana kada sam trazio prebacivanje na veci paket , sa 50% popusta, pa nisu odobrili.

Šaban DaniEL se i meni javio.
 
Slažem se. Pritom u mejlu nigde ne stoji jasno da imam pravo na to, već kao zavisi od tipa UO (u mejlu sam im ostavio broj telefona, jmbg, znači sve podatke da tačno vide o kojoj vrsti UO se radi) bla bla.. Mislim da su samo izbegli da mi direktno u pisanoj formi odbiju to jer znaju i sami da nije baš u skladu sa Zakonom ali će zato to usmeno u poslovnici da urade.. Jedino da se pozovem na DaniEla. :D
 
Skoro nikada ne čitam te tipske ugovore, jer mogu ili da potpišem ili ne, nemam mogućnost da ga menjam, ali sam 100% siguran da Telenor ništa ne garantuje, već da u svakom Ugovoru zadržava pravo na promenu uslova pod kojima pruža usluge.


Ovo je sada zvučalo kao kao iz nekog tabloida "znam podatak", "pouzdan izvor", "izvor poznat redakciji"...

Mobilni operateri rade na godišnju marginu i bilo bi prilično teško da izračunaj za svaki paket, za svakog korisnika, koliko na njemu zarađuju. Telenor Norveška je svojevremeno bio jedan od prvih velikih/značajnih operatera koji je prebacio godišnju marginu od 60%. (tada je bilo mnogo malih operatera u zemljama u razvoju koji su ubijali sa cenama).

S druge strane, mene ne interesuje koliko neko zarađuje, već kakvu uslugu meni pruža.
Čitaj, čitaj ugovore. Ko čita zlo ne misli.
Naravno da ima pravo da menja, ali ako se obe strane saglase. Zakon ostavlja mesto da se ti ne slozis, a ovaj tvoj alavi operater kaze e ako ti je mnogo da placas 50 dinara vise koje cemo da strpamo u dzep neces ni da imas broj kod nas.

Trebalo bi da te interesuje i koliko nešto plaćaš i koliko to košta realno. Trenutno ti operater pruža uslugu tako što te laže o tvojim pravima.

Za postpaid pakete kod drugog operatera ti je drugi kolega vec pisao.
 
Trenutno imam total 12 sa 50% popusta, prva godina je bila sa neogranicenim internetom. Za 1500 dinara neograniceni minuti/sms, plus deezer i hbo go besplatno. To ne mogu da dobijem nigde i prosto mi se ne isplati da raskidam ugovor. Plus sjajan spoj, popust na odrzavanje u mobi banci i povlasceni kurs. Svako treba da razmislja ekonomski pri donosenju odluke, tu nema mesta emocijama. Oni su ovu odluku doneli kalkulisuci eventulane posledice, i siguran sam da ce ovo na kraju biti plus za njihovo poslovanje. S drufe strane jedino telenor ima kakav takav loyalty program popusta za stare korisnike, a i mreza im je dobra. Ovaj postupak nije ok, ali realno raskid se isplati samo nekome ko je uzeo telefon po "nizoj" ceni uz paket pa ima opciju da prekine UO ranije.
 
Potpuno se slažem, i ja sam isto zaključio. Nikad nisam imao s njima problem, a uvek su mi davali dobre uslove za obnovu UO. Trenutno imam 50% popusta na Total 2, besplatan HBO GO, a za 974 din mesečno to nema nigde! Nemam razloga da ih napuštam zbog 7% poskupljenja, iako sam ljut na njih zbog jedne druge stvari s početka godine, koja nije za ovaj forum. Kad istekne UO videću šta će da prevagne, moj dobar status kod njih ili neki viši ciljevi, vreme će pokazati. I još da dodam krajnje subjektivan ali jak utisak: Telenor poslovnice i zaposleni u njima su dva ili tri nivoa iznad konkurencije.
 
To cemo da iskoristimo kao argument prilikom obnove ugovora. Ostali smo vam verni i pored povecanja cene od 7% 😂😂😂
 
Ma nećemo, nego ni sa 7% povećanja ne mogu da dobijem kod konkurencije neograničene razgovore, poruke ili net od kojeg iskoristim 1/4 mesečnog sledovanja. I još ste mi dali HBO GO koji nemam kod tv provajdera. Ja mogu da uzmem ekvivalent tom paketu u A1 (Neo3) ali plaćam 1300 din i nemam HBO GO, koji onda doplaćujem 720 din. Neće se desiti!
 
Od tih premium aplikacija ne koristim nista, tako da bih se uklopio kod A1 sa cenom, ali dzaba kad im je mreza raspad u mom kraju. Mts ponudu necu ni da komentarisem...
 
Nazad
Vrh Dno