Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Gde možemo videti naša prava na raskid ugovora,u sms poruci od Telenora piše na onom linku ,ali tu vidim samo nove cene ?!Naravno da mi tih 100 din ne igra nikakvu ulogu u životu ,ako BiH raskinuo ugovor to bi bilo jer su kod drugih provajdera mnogo jeftiniji telefoni ..
Pise na dnu da mozes da raskines do 8.12
 
To znam, nego pricam oko ovog pozivanja na clan zakona da se broj gasi, jer ja zelim da raskinem UO a ne Ugovor... Tu nam treba pravno tumacenje, jer kako vidim istu pricu je pokusao i Vip da proda pre par godina...
 
Velika se buka digla koliko mogu da vidim. Tri drugara su me danas kontaktirala ovim povodom plus vidim po društvenim mrežama da su ljudi poludeli.. kontam da nije do 7% nego više zbog načina na koji pokušavaju to da sprovedu i čitave društveno-ekonomske situacije trenutno. Videćemo šta će biti do 8og dec.
 
Svi portali prenose ovu vest. Zanimljiva reakcija javnosti, kao da su sve do sada cene bile bez promene... Verovatno je dosta ljudi jos na starim paketima, pa je ovo nacin da svima poskupe usluge.
 
Nisam pravnik, al' mogu da pogledam :)
Nema nikakve logike da vam "uzimaju" broj kod raskida "Ugovorne Obaveze".
Sta bi se onda desavalo sa prenetim brojevima iz druge dve mreze (plus jedna virtuelna) koji su preneti kod njih i pod ugovornom obavezom su? Tek za te brojeve ne bi imali nikakvo pravo za oduzimanje posto nikada nisu ni bili u njihovoj numeraciji :mad:
Veoma konfuzno i sto bi se reklo u narodu "vataju na galamu" iliti APP sistem.
U svakom slucaju pratite sta se desava na (nemam nikakve veze sa udruzenjem)

oni bi trebali da imaju pravnike koji su upuceni u materiju.
Najcistije bi im bilo da se kod raskida "Ugovorne Obaveze" zbog povecanja cena, broj automatski prebacuje na njihov prepaid, pa posle da korisnik radi sa njim po zelji, a ne ovakav lov u mutnom koji ce im naneti ogromnu stetu.
 
@LostInTime U potpunosti se slažem. Međutim, još nismo utvrdili da li imamo pravo na raskid Ugovora ili i na raskid Ugovorne obaveze zbog promene uslova. Telenor nigde ne pominje UO, nisu toliko ludi. Sad čekamo pravnike da kažu svoje.
 
Za 3 prethodne godine Total 2 je sa cenom od 1199 dinara poskupeo na 1749 dinara. (gledajući cene sa popustom)
 
Posle jos malo istrazivanja, sa sajta
https://www.potrosac.info/za-potros...ikacionih-usluga-i-koliko-vas-to-moze-kostati
po meni i najbitnija stavka
Ukoliko operator telekomunikacione usluge izvrši promenu cene, tarife, opštih uslova poslovanja, potrošač može raskinuti ugovor bez ikakvih posledica i dodatnih troškova.
Znaci, jos jednom, BEZ IKAKVIH POSLEDICA, a pogotovo bez otimanja broja :mad:
To be continued...
 
Posle jos malo istrazivanja, sa sajta
https://www.potrosac.info/za-potros...ikacionih-usluga-i-koliko-vas-to-moze-kostati
po meni i najbitnija stavka
Ukoliko operator telekomunikacione usluge izvrši promenu cene, tarife, opštih uslova poslovanja, potrošač može raskinuti ugovor bez ikakvih posledica i dodatnih troškova.
Znaci, jos jednom, BEZ IKAKVIH POSLEDICA, a pogotovo bez otimanja broja :mad:
To be continued...
Zavisi šta znači posledica, da li je posledica raskidanje broja koji nije korisnikov?
Tehnički gledano oni samo prestaju da pružaju uslugu.
Ako korisnik jeste vlasnik broja onda nema dileme da se krši zakon.
 
@LostInTime U potpunosti se slažem. Međutim, još nismo utvrdili da li imamo pravo na raskid Ugovora ili i na raskid Ugovorne obaveze zbog promene uslova. Telenor nigde ne pominje UO, nisu toliko ludi. Sad čekamo pravnike da kažu svoje.
sve sami vestaci i sudski tumaci, a kada se potpisuje: gde treba da potpisem? :) i ko je uopste pustio buvu da neko otima broj. Ugovorna obaveza se potpisuje ako to daju neku pogodnost, popust ili telefon kupis uz koriscenje paketa. Raskidanjem ugovorne obaveze, automatski se raskida i ugovor ako ne zelis vise da budes korisnik. Ugovor za nastavak koriscenja moze biti samo dokument po kojem ces platiti punu cenu paketa bez iznad pomenutih pogodnosti uz UO. Ako hoces na prepaid podnosis zahtev za to, i to je to, nema nikakve naplate. Jedino sto mogu da izmisle je otkazni rok 30 dana, kao sto forsira sbb kada hoces da raskines ugovor. Mada ovde je TLN koji menja uslove koriscenja, pa negde ni nema osnova za bilo kakav otkazni rok.
 
Uzeo sam telefon koji otplacujem na 24 rate uz racun,plus pretplata.
Ukoliko zatrazim raskid ugovora,da li moram telefon do kraja da otplatim?
 
Izgleda da je vreme da se bezi od ovih teletabisa u A1 posle 20 godina... neverovatni su...
 
Uzeo sam telefon koji otplacujem na 24 rate uz racun,plus pretplata.
Ukoliko zatrazim raskid ugovora,da li moram telefon do kraja da otplatim?
U Telenoru tvrde da moraš, iako se otplata telefona vrši preko Mobi banke (pretpostavljam da je i kod tebe tako), a to je drugo pravno lice.
 
Kod mene nije otplata uredjaja preko Mobi banke,vec preko njihovog telenor racuna. Sada sam zvao call centar,i rekli su mi da mora da se otplati uredjaj,pa tek onda bez penala da se raskine ugovorna obaveza. Jer navodno meni telefon ostaje. Kakvi slepci. To je nezakonito kako zele narod da obmane. Ukoliko neko ima precizniju informaciju,bilo bi lepo da to ovde i napise
 
Ne sećam se da je neka odluka jednog operatora uzazvala ovakve reakcije...

Komentari na portalima, na svim društvenim mrežama, na forumima koji se bave različitim temama... I to baš u trenutku kad pokreću novu uslugu. :)
 
Nadam se da ce neko ipak imati potvrdjenu informaciju do 9. decembra, kako bismo na vreme mogli da predjemo negde drugde. Ako bude morao da se gasi broj, spreman sam da predjem na pripejd, pa makar sacekao koliko treba da bih presao na postpejd drugog operatera.
 
Nazad
Vrh Dno