Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Crkao ti je.Prati dal se pojave 4 linije i posle vidis opet on ako se resetuje zveknuo je.
Hvala na odgovoru.

Kad ga ugasim, stoji tačno vreme i crvena lampica. Kad pritisnem paljenje, upali se zelena lampica i "ON" na sred displeja, onda se "on" vidi malo manje (kao da silazi dole) i onda se pojave 4 crtice i svetli zelena lampica. Kada pritisnem da ga ugasim, za trenutak se pojavi crvenim slovima nešto tipa "SrcCh" i onda iskoči vreme...
 
Pozdrav ljudi.

Imam 2 D3Mini i jedan EON risiver u kući, sve radi bez problema i seckanja godinama... Malopre se (izgleda) utupio Hisense TV i nije prepoznavao priključeni D3Mini pa sam par puta gasio i palio i TV i STB. Posle toga na D3Mini stoje samo četiri crvene tačke i zelena lampica ali nema nikakvog signala dok TV uredno vidi signal sa drugog HDMI priključka. Pitanje - da li neko zna kako da "opravim" D3Mini? Probao sam da ga isključim iz struje na 30s ali kad se upali sve isto... Hvala unapred. 🍻
Ja imam slican problem sa EON risiverom od posle podneva, kad se upali svetle uredno zelena lampica i plava za internet, tv ga prepozna sve lepo napise da je EON ali nema nikakve slike, svi HDMI rade normalno :unsure:
 
Probaj da restartuješ EON aplikaciju i(li) izvuci kabal za napajanje pa vrati u box.
 
Hvala na odgovoru.

Kad ga ugasim, stoji tačno vreme i crvena lampica. Kad pritisnem paljenje, upali se zelena lampica i "ON" na sred displeja, onda se "on" vidi malo manje (kao da silazi dole) i onda se pojave 4 crtice i svetli zelena lampica. Kada pritisnem da ga ugasim, za trenutak se pojavi crvenim slovima nešto tipa "SrcCh" i onda iskoči vreme...
Da javim samo ako neko ima sličan problem.

Dakle, iz nekog razloga mi se zatupio HDMI ulaz. 😬 Prebacio sam na drugi ulaz i pojavila se slika sa D3Mini, krenulo podešavanje ali iz nekog razloga TV nije hteo da prikaže šta se zbiva na tom ulazu. 🤔 Sve u svemu, evo upravo se pokrenuo sistem i otvara sve bez problema. Meni slepcu to nije palo na pamet da pokušam, čovek iz SBB podrške mi je rešio problem - hvala mu. 🍻
 
Ja imam slican problem sa EON risiverom od posle podneva, kad se upali svetle uredno zelena lampica i plava za internet, tv ga prepozna sve lepo napise da je EON ali nema nikakve slike, svi HDMI rade normalno :unsure:

Probaj da restartuješ EON aplikaciju i(li) izvuci kabal za napajanje pa vrati u box.
Restartovao , cupao kablove, menjao HDMI ulaze, HDMI kabal,restartovao tv,.....

Ono sto mi je pomoglo je restartovanje rutera, kao da je poslat iz njega signal u EON box koji ga je zaglupljivao, nakon restarta rutera sve je proradilo normalno :confused:
 
Ma neki restart mora da padne... bio sam blizu. ;)
 
jaffar@
Hvala na odgovoru, imam samo osnovnu analognu TV, u kojaj čak i fale neki kanali i net običan S+ koji je nekada bio prepaid pa sam ga prebacio na postpaid.
To se odnosi sam na TV nema veze sa net-om, da li je tako ?
Pominješ d3 mini/d3 cam, šta, ja treba da se izjasnim šta hoću od ta dva, jer tako i to unapred ili? Šta je bolji izbor?
Zašto bi im bilo šta potpisivao bilo šta, ja ne tražim nikakvu promenu?

Alek97@
Hvala na upzorenju, nikada nisam bio na UO.
 
Od kada oba najveća operatera pored interneta imaju i odvojene OTT platforme, ne vidim potrebu za pravljenjem kompromisa da sve mora da bude kod istog provajdera.

Trenutno je, ako postoje tehnckiki uslovi, kombinacija Box 2 (net+tel) i EON van mreže najbolje što može da se uzme ako su internet i TV podjednako bitni.
 
Može i neka IPTV lista da se dopune kanali koji nedostaju ili da se uzme nečiji eon/iris nalog. Uz instalaciju android TV aplikacije i uz vpn imaš sve.
Nema potrebe davati 5000 din mesečno!

1.png


Tu je i utisak nedelje i hit tvit 😂
 
Poslednja izmena:
jaffar@
Hvala na odgovoru, imam samo osnovnu analognu TV, u kojaj čak i fale neki kanali i net običan S+ koji je nekada bio prepaid pa sam ga prebacio na postpaid.
To se odnosi sam na TV nema veze sa net-om, da li je tako ?
Pominješ d3 mini/d3 cam, šta, ja treba da se izjasnim šta hoću od ta dva, jer tako i to unapred ili? Šta je bolji izbor?
Zašto bi im bilo šta potpisivao bilo šta, ja ne tražim nikakvu promenu?
Kada tvoj deo grada bude presao u digitalu kontaktirace te telefonom i pitati sta hoces od ponudjenih varijanti, pre nego sto dodju da ti donesu opremu.
Ne znam sad kako ide kako po kom ugovoru ali trebalo bi da obezbede da imas na tri tv-a digitalizovan signal posto ti gase analogni.
Sta je bolji izbor nemam pojma, kako kome odgovara, ja sam koristio D3Cam x2 ali sam dobro znao kako cu ih koristiti.
Zavisi i od samih TV-ova, D3Cam hoce da pravi probleme ili tacnije receno ne radi na svim tv-ovima, pogotovu nece na ovim jeftinijim.
 
Poslednja izmena:
Kada tvoj deo grada bude presao u digitalu kontaktirace te telefonom i pitati sta hoces od ponudjenih varijanti, pre nego sto dodju da ti donesu opremu.
Ne znam sad kako ide kako po kom ugovoru ali trebalo bi da obezbede da imas na tri tv-a digitalizovan signal posto ti gase analogni.
Sta je bolji izbor nemam pojma, kako kome odgovara, ja sam koristio D3Cam x2 ali sam dobro znao kako cu ih koristiti.
Zavisi i od samih TV-ova, D3Cam hoce da pravi probleme ili tacnije receno ne radi na svim tv-ovima, pogotovu nece na ovim jeftinijim.
Ne razumem te, dobro si zano kako ćeš ih koristiti, kod mene je samo jedan TV Samsung C650, kako da znam da li radi sa njim kako treba?
 
Ma naravno...Tvoje pravo. Kao sto je i moje pravo bilo da ih napustim. Ja nikako nisam bio zadovoljan uslugom. Bio sam premium korisnik, placao 5.000 mesecno a infrastruktura je bila ona Ikomova zaostavstina, prastara... Dakle haos koliko sam problema imao. Konstanti nestanci signala, drasticna variranja brzine downloada...Prijavljivao ih Ratelu x puta...Ne mogu da kazem, dolazili su, trudili se ali to je sve seci usi krpi dupe...Ja to "odlicno korisnicko iskustvo" koje pominjes, ni u snovima nisam imao.

Preporodio sam se otkada sam presao na mts optiku. Zaista.
Razumem, imam dosta prijatelja sa sličnom pričom, Dorćol i okolina gde je Ikom bio ranije. Međutim, kad mreža nije budžena i kad se uradi optika po zgradama valjano, potpuno je druga priča, zaista nema problema. Kod mene su SBB optika, MTS optika, Orion optika i Supernova coax, nasleđeno od Radijus Vektora. Ni kao nekadašnji dugogodišnji korisnik kabla kod Vektora nisam imao nikakve nerešive probleme. Prosto sve se vrti oko lokacije, i zato svako bira da mu bude dobro.
 
Pff... Sinoć su mi dali 15, znači trebao sam da nastavim :) endremax kako si dobio?
zvali me bili ponudili 15,rekoh nista mi to ne znaci za obnovu ugovora,posle su zvali za 5 min ponovo i ponudili 20 posto....treba samo biti strpljiv...,ali pre poziva sam iscimao par akvizitera za popuste,svi se drzali 15,na kraju preko fb sbb naloga se razmenjivali porukama i nazvali me.
 
Istekao mi je ugovor u SBBu, zapravo i meni i bratu. Šta kao stari korisnik mogu da očekujem od novog ugovora? U principu novim korisnicima nude 15 meseci po pola..
Kakva su iskustva? Uvek mogu da zatražim raskid i uzmem nov ugovor na supruge, ali ne bih da se cimam
 
U aplikaciji mi za svaku uslugu stoji datum aktivacije dan kada su me "digitalizovali". Jel moguce da su caletu uvalili da potpise neki papir? Ono sto sam ja video je samo zamena neke opreme, bez pominjanja ugovora..
 
Kod digitalizacije obično donesu revers za opremu i aneks UO. Pa sad kako kome odgovara i kako se snađe.
 
U aplikaciji mi za svaku uslugu stoji datum aktivacije dan kada su me "digitalizovali". Jel moguce da su caletu uvalili da potpise neki papir? Ono sto sam ja video je samo zamena neke opreme, bez pominjanja ugovora..
Ne bi trebalo. Inače, svaka promena podataka ili paketa u mojsbb aplikaciji podrazumeva i novi datum u njoj, tzv. datum aktivacije. Primer: ističe mi ugovorna obaveze u decembru, ali sam u septembru podneo zahtev da mi se ukine Pink paket koji su mi promotivno dali očigledno do kraja ugovorne obaveze. Trenutno mi i za tv i za net stoji septembarski datum aktivacije, a nigde ništa potpisao. To, dakle, nema nikakve veze. Ako su ti prevarili oca, treba da se reaguje.
 
Videcemo uskoro.
 
Istripovao sam se u jutrasnjem postu oko ugovora, sve je ok. Kao sto je neko napisao, svaka promena menja datum aktivacije u aplikaciji i nije vezana za trajanje ugovora. Ja rekoh nasankali mi matorog :) Ono sto sam primetio, a nije ranije bio slucaj, veoma su navalentni oko novog ugovora, mislim da ima prostora za ciBBanjsanje :))
 
Da, ja sam ti napisao to. Super, dobro je da ti nisu ćaleta prevarili. Neka, i treba svi da se bore za korisnike i nude pogodnosti. Samo što SBB ima očigledno očajnu mrežu akvizitera u mom kraju, nikad mi se niko nije obratio, sve je bila moja inicijativa. Orion je po tom pitanju najbolji i dolaze do potencijalnih korisnika kako treba.
 
SBB prepolovio brzinu uploada, jel to samo u Pančevu (paket EON Full) ?

Ping je sad bolji ali upload nije 25Mb već 12,5Mb !?

Update: resetovao ruter, sad je ponovo OK ping 7, 250/25Mb treća slika,,
 

Prilozi

  • image_2021-10-14_141544.png
    image_2021-10-14_141544.png
    46.5 KB · Pregleda: 29
  • 12183433705.png
    12183433705.png
    44.7 KB · Pregleda: 29
  • 12183477355.png
    12183477355.png
    45.4 KB · Pregleda: 23
Poslednja izmena:
Molim vas, da li bi mi neko savetovao šta treba da uradim prilikom raskida ugovora sa SBB-om? Išla sam do poslovnice i tražili su mi da platim (osim troškova) takse uređaja i otkažni rok a kad se to sabira biće oko 200€, stvarno ne bih platila tako skupo.
 
Onda nećeš ni raskidati do sledećeg poskupljenja paketa, izbacivanja gomile kanala... = kad se steknu uslovi za raskid bez "nadohnade štete".
A ako redovno ne proveravaš selekciju Vesti na SBB sajtu ili redovno ne čitaš ovaj forum šanse su da nećeš ni taj vremenski prozor od mesec dana ubosti za bezbolan raskid ugovora.
 
Poslednja izmena:
Pozdravljam svakog, molim vas! Da li postoji neka rupa u Sbb-u zeleo bih da raskinem ugovor ali da ne pacam te penale,odnosno da ne isplatim koliko mi traje ugovor. Dakle da budem oslobodjen placanja. Ja se izvinjavam ako je vec ovakvo pitanje bilo. Inace postoji fora ali ne mogu da je izvedem,ja sam rekao da idem da radim preko,rekli su mi da im dostavim dokaze za preko i kao bio bi oslobodien placanja i ugovor bi raskinuo
 
Pozdravljam svakog, molim vas! Da li postoji neka rupa u Sbb-u zeleo bih da raskinem ugovor ali da ne pacam te penale,odnosno da ne isplatim koliko mi traje ugovor. Dakle da budem oslobodjen placanja. Ja se izvinjavam ako je vec ovakvo pitanje bilo. Inace postoji fora ali ne mogu da je izvedem,ja sam rekao da idem da radim preko,rekli su mi da im dostavim dokaze za preko i kao bio bi oslobodien placanja i ugovor bi raskinuo
Postoji još načina za raskid bez penala pored odlaska u inostranstvo.
1. Ako se preseliš negde gde nema mogućnosti da ti SBB pruži uslugu. Naravno i ovde trebaju dokazi, prijava prebivališta, kupoprodajni ugovor,....
2. Ako ti povećaju cenu pretplate ili izbace veći broj kanala. Tu imaš 30 dana da raskineš od objave promena.
3. Odneseš im original svoje umrlice na uvid. Mislim da može i overena kopija kod notara ali nisam siguran, najbolje pozovi SBB Call centar da se raspitaš ili skokni do poslovnice.
 
Postoji još načina za raskid bez penala pored odlaska u inostranstvo.
1. Ako se preseliš negde gde nema mogućnosti da ti SBB pruži uslugu. Naravno i ovde trebaju dokazi, prijava prebivališta, kupoprodajni ugovor,....
2. Ako ti povećaju cenu pretplate ili izbace veći broj kanala. Tu imaš 30 dana da raskineš od objave promena.
3. Odneseš im original svoje umrlice na uvid. Mislim da može i overena kopija kod notara ali nisam siguran, najbolje pozovi SBB Call centar da se raspitaš ili skokni do poslovnice.
Svoje umrlice :D
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno