Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

Ako te ne mrzi da se cimaš, pokušaj, samo im pokaži slike...
Baš se vidi na toj prvoj da su ostali "zarezi" od konstantnog nameštanja stativa...

Samo reci da u prodavnici nije proveravano...

Rekoh već, baš kad su otvarali predamnom upitah jel to neka nova procedura, kažu da se uverimo i mi i vi da je roba u redu, da nema oštećenja, da nije korišćena i slično... Verujem da to čine jer i njima umeju da podvale...

U Tehnomaniji kupovao za poklon, vadi lik nožić da otvori, ja u fazonu ne bih, poklon je, neka ostane zapakovano, kažu ok ali moraš da potpišeš onda, u fazonu ako se budeš žalio kasnije džaba ti.
I stvarno imaju papir, napišu broj robe i potpišeš to kao da si saglasan da je sa robom sve u redu na vizuelni pregled.
 
Poslao sam slike, i dobio sam ovaj odgovor. Nisu mi napisali da se obratim prodavnici gde sam kupio, vec najblizoj da me upute u uslove reklamacije, sto znaci da me od*ebu :) Ovo je sve sto se tice stranice na fb.

Sinoc sam popunio obrazac na njihovom sajtu, jer nema nigde email adresa. Sve sam napisao, ali sam poslao bez slika, jer iz nekog razloga poruka nije mogla da se posalje sa slikama. Svakako sam ostavio email adresu, telefon, pa ako bude neke vajde od toga, verovatno ce traziti slike.

Bas mi je krivo zbog ovoga. Prvo sto ovako podvaljuju koriscenu robu, a potom jer nisam otvorio kutiju da proverim. Onda pomislim, ma sta imam da proveravam kupio sam NOVU stvar, zasto da proveravam?

Jadno je sve ovo, za male pare se brukaju!
 
Zato kažem, ako ti nije cimanje, iscimaj se do najbliže prodavnice i objasni, pokušaj... ako misliš da ćeš izgubiti nerve a nije vredno onda nemoj. 😄

Svakako imaš pouku, ako ništa dobra stvar pa si je naučio na nečemu jeftinijem... Tako je moj prijatelj zimus, useljenje, kupio TV (zaboravih gde), stavio ga u čošak dok ne sredi struju, otpakuje ga par dana kasnije kad ono neki defekt na onom mestu gde se kači wall mount, i džaba se on žalio i ludeo kada je zeznuo prvo sebe a onda je zeznut i situacijom ostao.
Uglavnom je TV bio nov baš, sve lepo zapakovano, lepo upakovano sa folijama, bez najmanjeg traga korišćenja ali eto fabrički defekt se zalomio. Daa ga je otpakovao odmah spasao bi se para koje je dao u servisu da mu to srede, doduše nije puno platio tu popravku, ali opet, moglo je biti nešto gore.
 
Svakako sam planirao sutra da odem do prodavnice gde sam ga kupio. Nije mi bilo tesko, pa sam poslao slike i uvozniku, cisto da mi potvrde da li je koriscen, ili je zaista nekim cudom takav izasao iz fabrike.
Mozda i pozitivno odgovore na e-mail, danas svakako ne ocekujem odgovor jer je nedelja.

Jbt, da sam hteo polovan stativ, kupio bih ga za 1500 dinara...
 
Poslednja izmena:
Priča o stativu iz G... trona
 
Haha, ko će dočekati drugu epizodu. 😂

Verovatno da je kutiju samo otvorio uredno dali bi mu drugi... Ali u pravu je čovek, ne možeš ti da kupuješ nešto što nema izloženo pa karakteristike toga moraš da pretpostavljaš na osnovu slike...
Na kraju krajeva oni bi trebalo uvek da imaju jedan otvoren eto baš stativ koji bi koristili za potrebe pokazivanja kupcima.

Nadam se da će izgurati svoje.
 
Slažem se
 
Jašta,barem kod mene je giga bila ok za takve stvari.Do 5000 din vracaju bez problema..Preko 5 mora da šalje neke papirologije koliko mi reče neki od radnika...
Ja otišao do kuće,video ne valja...vratio za par h i bez reči su vratili...Za ove druge nisam siguran da bi to uradili..
 
em je sj*** kutiju em je pojeo racun, em je uzeo da ne pogleda. Znaci show, ako mu nisu dali da pogleda molim lepo druga prodavnica.
 
Doduše, što se tiče ambalaže, ima jedna nejasnoća...

Kada je u pitanju reklamacija, tj. vraćanje robe u cilju otklanjanja nesaobraznosti Zakon o zaštiti potrošača jasno kaže da amabalaža nije uslov (član 56. stav 10), međutim, koliko znam nigde se ne provlači pitanje ambalaže kada je vraćanje ili zamena robe u pitanju. Moguće da je to ostavljeno prodavcima da regulišu.

Da sam ja recimo prodavac, stao bih na stranu Gigatrona, dakle ako želiš da vratiš robu ili zameniš jer si ti nezadovoljan njom, onda bi trebalo da je vratiš u amablaži koja nije oštećena...
No, ako ćemo realno, čak i da je to sluičaj, prvo su zeznuli oni njega pa eventualno on sam sebe, jer mu nisu omogućili uvid u karakteristike robe koju mu prodaju, i prvi su ga spotakli.

Ja sam već pisao, isti prodavac, radnik je sam otvorio robu predamnom (pre kuzpovine) da se utvrdi da je ok... Dakle ako je on izrazio želju da vidi robu, radnik je trebalo sam da mu otvori tu robu i pokaže pa tek onda da napusti prodavnicu ako mu je po volji, a ne da ga isprati iz prodavnice.

Dakle ako u jednoj radnji radnik ti otvori da pogledate da je sve kako treba pre kupovine, a u drugoj radnji kaže to možeš sam posle kupovine, neko tu očigledno ne prati "politiku" firme.
 
Lik je drzak bio 100%, cim je on pojeo racun, podrpao kutiju [uvek sam uredno i precizno svaku kutiju otvorio] i brze bolje napravio klip da ih kompromituje i skupi preglede na YT. Da je imao bolji pristup, mozda neki drugi radnik, ispalo bi ok. Verujem da taj radnik mora da pravda sta je sa tom kutijom bilo itd.
 
Ovde je problem i proizvodjaca i dobavljaca, sto ne zamene kutiju ako se nekome ne svidja, pa otvori. S obzirom da toga nema, ide pitanje.

Vama treba taj tripod, telefon, bilo sta. Kupujete vidite da je otvorena kutija i da li bi kupili? Ili bi rekli jel imate neotpakovan? Taj koji je otvorio ce da plati odredjen fee ili dozvolio da se zameni. Ne bi to nista bilo da moze da se vrati dobavljacu, a dobavljac proizvodjacu, sve bi moglo da se otvara i gleda, proba. Ne znam kako ostale drzave to rade, ali kod nas je tako skoro u svakoj prodavnici, Zvala se ona G ili T ili A ili B.
 
„Razlozi za donošenje novog zakona se ogledaju u sprovođenju novih instrumenata zaštite prava potrošača kojim se regulišu sva ptanja od značaja i unapređuje se nivo zaštite i informisanosti potršača i putnika, čime je postignuta delimična harmonizacija sa direktivama Evropske unije iz 2015. godine“, rekla je Matić.

Ona je istakla da je Zakon o zaštiti potrošača višestruko značajan, da će doprineti zaštiti prava potrošača i pozvala poslanike da ga podrže.



Dobro da je delimična. Taman posla da je cela i kompletna.
Lik je drzak bio 100%, cim je on pojeo racun, podrpao kutiju [uvek sam uredno i precizno svaku kutiju otvorio] i brze bolje napravio klip da ih kompromituje i skupi preglede na YT. Da je imao bolji pristup, mozda neki drugi radnik, ispalo bi ok. Verujem da taj radnik mora da pravda sta je sa tom kutijom bilo itd.

Zašto ?
 
Ovde je problem i proizvodjaca i dobavljaca, sto ne zamene kutiju ako se nekome ne svidja, pa otvori. S obzirom da toga nema, ide pitanje.

Vama treba taj tripod, telefon, bilo sta. Kupujete vidite da je otvorena kutija i da li bi kupili? Ili bi rekli jel imate neotpakovan? Taj koji je otvorio ce da plati odredjen fee ili dozvolio da se zameni. Ne bi to nista bilo da moze da se vrati dobavljacu, a dobavljac proizvodjacu, sve bi moglo da se otvara i gleda, proba. Ne znam kako ostale drzave to rade, ali kod nas je tako skoro u svakoj prodavnici, Zvala se ona G ili T ili A ili B.
Imaju izložbeni primerak.
Prvu grešku je napravio prodavac/radnja.Morali su da mu pokažu taj stativ...I tu bi trebalo priča da stane.Dal oni imaju izložbeni primerak,nemaju,prave uštedu,nemaju dovoljno kv u radnji ne bi smeo da bude izgovor
E sve posle toga nije bitno,naravno da je on pogrešio sa cepanjem kutije,pa radnji ide trošak prebacivanjem na outlet robu...
 
Poslednja izmena:
Nebitan je on ovde kakav je, ovo je svakome moglo da se desi, eto uostalom, desilo se članu da je otpakovao stativ pun ogrebotina.

Opet rekoh moje iskustvo, kupujem tastaturu, radnik je nalazi, kutija ima sigurnosnu nalepnicu, on sam vadi nož i kaže da otvorimo da vidimo jel sve u redu, pre odlaska na kasu uopšte. A inače kada sam ranije zagledao tu tastaturu u drugoj prodavnici pitam onako stidljivo je l mogu da je probam, čisto da vidim da li mi se dopadaju switchevi, ode lik do magacina i iznese je bez kutije, dakle imali su jedan model za prikaz spremljen, možda u drugoj radnji ne bi...

E sad ja razumem da je možda nerealno očekivati da u svakoj radnji imaju od svega po jedan primerak spreman za test, a i naravno ne možeš neke stvari probati stvarno, tipa blender ili brijač. Tu opet je potrebno biti pametan možda pa to naručiti online da bi omogućio sebi pravo da vratiš.

I upravo se o tome radi, da je on ovo naručio online mogao bi da vrati jer mu se ne dopada, a kada kupuješ na licu mesta kao se podrazumeva da si svestan toga šta kupuješ i lišen si tog prava na odustanak, s tim da u ovom slučaju kada kupuješ na slepo i izlaziš iz radnje sa robom koju si niti video u prodavnici, niti je tamo otvorio, to je podjenako kao da si kupio robu "na daljinu".

Mada što se tiče kutija, mislim da je tu stvarno kako god bilo preporučljivo da ih ne otvaraš kao sivonja i da čuvaš ambalaže dok god su ti stvari pod garancijom, ma šta zakon za kaže... Barem ja tako radim.
 
Nebitan je on ovde kakav je, ovo je svakome moglo da se desi
Meni se nikad nije (a nadam se i da neće) desilo da pojedem fiskalni račun! ;)

Ali šta mi se desilo: pre par godina u Emmi-ju naručim 2 neka bežična gejmpeda. I zovu me, kažu da su stigli u radnju. Dođem i htedoh da platim, a šef radnje me zaustavlja i kaže: da otvorimo i pogledamo. A unutra nije banana, ali skoro i da jeste: gejmped sa kablom, u obe kutije. Poslao im WinWin. Koštaju 1.500 RSD komad. Ovi koje sam ja uzimao su bili 4.500 RSD komad.
 
U sredu sam kupio stativ u Gigatronu, ali sam ga tek danas raspakovao. Da li je moguce da nov stativ ima ovakve ogrebotine po sebi?

Nije moguce, ali je moguce to da Gigatron prodaje polovno i pokvareno kao novo.

Ne znam koliko puta sam pricao sto na YT, sto na ovom forumu, kako sam video radnika koji je slagao fotoaparate u vitrini, jedan mu je ispao na pod, brzo se okrenuo da vidi da li ga je neko video, obrisao aparat i vratio ga u vitrinu.

To inace nisu izlozbeni primerci, posto ne mogu da se diraju, vec stoje pored kutija u vitrini i samo ih spakuju u kutiju kad neko hoce da ih kupi.

A o svim ostalim stvarima tek da ne pricam.


I nije samo Gigatron takav. Tu je i cela WinWin/Tehnomanija/Emmi/itd... ekipa. Oni su jos poznatiji po prodavanju polovnog ili pokvarenog kao novog.
 
^ Ne postoji to kod nas. Sve se pakuje i prodaje, mahom online gde se ne vidi šta će ti doći.
 
Pa bili bi izlozbeni da je u pitanju normalna radnja, ali oni ih samo pakuju i prodaju. Imaju oni i stvari koje su napolju i mogu da se diraju, ali ovo iza stakla ne moze.

Secam se jednom kad sam ucestvovao u nekom fotoshootingu i uzimala se razna roba iz Gigatrona za rekvizite. Uredno je vracena u prodaju posle toga.
 
Ti možeš da odbiješ ako je kutija otvarana.To za mene nije nov proizvod.Mora markica,folija il šta već kako dolazi fabrički.
 
Da se i ja ukljucim :)

Pisao sam vec da sam se obratio Gigatronu, medjutim nije mi bilo tesko da se obratim i uvozniku.
Odmah u ponedeljak ujutru dobio sam odgovor od uvoznika(Repro Market), i rekli su mi da slobodno dodjem kod njih po drugi stativ ako Gigatron odbije zamenu! Rekli su da nije u redu da dobijem proizvod koji je koriscen, a placen kao nov!

Nekih pola sata posle tog email-a od uvoznika, zovu me iz radnje i kazu mi da dodjem, odradice zamenu odmah na licu mesta. Nakon toga stize mi email od Gigatrona, i u njemu pise izmedju ostalog da nisu u obavezi da izvrse zamenu i da je to stvar dobre volje odgovornih u prodavnici.
Takodje, pise sledece:

Kako ste nas obavestili, proizvod ste kupili i preuzeli lično u radnji u ,,viđenom stanju”.
Moramo Vas obavestiti da ste bili dužni da detaljno pregledate proizvod pre kupovine, te da se detaljno informišete o svim karakteristikama kao i o načinu rada .
Molimo Vas da se o mogućnosti reklamacije ili zamene artikla, najpre usmeno konsultujete sa menadžerom maloprodajnog objekta u kome ste obavili kupovinu.
Želimo Vas obavestiti kako bi trebalo da sačuvate originalni fiskalni račun, kao dokaz o obavljenoj kupovini.
Moramo i da Vam napomenemo da se ovaj vid reklamacije bazira na dobroj volji odgovornih lica Gigatrona, kako bi se kupcima eventualno izašlo u susret, ukoliko postoji bilo kakva mogućnost.
Obaveštavamo Vas kako nismo u zakonskoj obavezi da zamenimo uređaj ili obavimo povrat novca, ukoliko je kupovina i preuzimanje obavljeno u viđenom stanju(lično u radnji).

Uglavnom, dobio sam danas drugi stativ koji opet po nogarama ima riseve, ali ne i po glavi! Na spojevima se vidi neka prasina, verovatno je bio raspakovan u magacinu. I ova plastika mi krajnje cudna :D
NISAM ga zagledao celog u prodavnici, kutija kao nova, on u onoj zastitnoj kesi, ja pogledao samo glavu i to je to. Neko se uci na greskama, a neko ne...



 
Poslednja izmena:
Neka si izgurao. Oni su sami rekli, ti si kupio robu u viđenom stanju na licu mesta, a to nije tačno, jer roba nije izložena, i radnik koji je dužan nije ti omogućio da vidiš robu kako bi ona bila u viđenom stanju,..

Dakle čim ima radnika koji insistriraju na otvaranju robe, to znači da oni to rade ne kako bi bili ljubazni, nego prate upute firme, a neki koji to preskaču ili to rade jer ne znaju, ili će biti razlog da s namerom određeni artikal žele da uvale, pa ako prođe.

Ti možeš da odbiješ ako je kutija otvarana.To za mene nije nov proizvod.Mora markica,folija il šta već kako dolazi fabrički.

Nažalost ima dosta robe koja se pakuje bez bilo kakvih folija, nalepnica ili bilo kakvih indikatora da kutija nije otvarana.

Dobra je stvar kada proizvođač nudi kvalitetan safety seal u tom smislu, recimo pada mi na pamet Asus koji ima one nalepnice koje ne mogu da se odlepe a da ne skinu sloj kartona sa kutije. Mada jeftinije stvari ili dolaze bez takvih nalepnica ili neretko imaju one najobičnije.
 
Samo da javim, posle brisanja ove plastike ostale su samo dve manje ogrebotine, sto znaci da je i on verovatno nekada bio izlozen, nije potpuno nov kao sto su rekli!
Nema veze, u svakom slucaju je u boljem stanju nego onaj od juce.

Nadam se da moderatori nece shvatiti ovu poruku kao reklamu, ali zaista moram da pohvalim Repro Market, koji je zvanicni uvoznik Hama proizvoda! Ljudi su mi odmah rekli da donesem stativ kod njih i da ce mi oni uraditi zamenu! Rekli su da je nedopustivo da takav proizvod bude prodat kao nov!
 
Brate, sad mislim da te radi okp ili prevelika očekivanja hah... Mislim da je nerealno očekivati da ta obična plastika bude u perfektnom kozmetičkom stanju bez nekih tragova. 😁
 
Sta da ocekujem ako radnik kaze da je potpuno nov, kutija nikada nije otvorena? :)
 
Kinez koji ga je pakovao u istu tu kutiju u fabrici malo ga isprobao pre samog ubacivanja u kutiju...?! ;)
 
Kakva ambalaža, nije vezano za prodavce iz naslova, doneli mi neko postolje za makinu prvo svo izgužvano (istina uhvatio akciju zadnji dan), otvarano verovatno milion puta i još kažu evo sve je tu, otvaramo sve pred Vama i ja kažem OK Vi prodajete otvorili ste otvoreno dajte račun i idem kući. nasmejani trgovci , lepo kad kod kuće nedostaje jedna ploča i samo telefonski razgovor sa nekim iz prodavnice da vratim sve sa ambalažom odmah je bilo dodjite po ploču imamo slučajno viška
 
Nazad
Vrh Dno