Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Naručih pre neki dan podloge za miša, ista porudžbina koju sam već pravio, pa mi je interesantno koliko se sve promenilo u poslednjih godinu i po. Ova nova je sa poštarinom i uračunatim PDV koji se sad automatski obračunava za veliki broj EU/EEA zemalja.
Ali.PNG
 
Imam dve porudzbine ukupne vrednosti od oko 25$ koje mi kinezi nisu poslali već je isteklo vreme predviđeno za slanje. Dešavalo mi se to i ranije, ali mi novac uvek legne posle par dana. Ovoga puta ni posle više od 15 dana nema mi nikakve uplate na račun. Kada otvorim neki spor (naravno opravdan) novac je kao i ranije posle par dana od rešavanja spora već na računu. Ne znam zbog čega se sada ovo dešava vezano za ove dve porudzbine. Kontaktirao sa AE podršku, kazu mi da je refund izvršen, šalju mi info o refundu i kazu da je do moje banke, savetuju me da odem i pokažem im ARN broj da bi mi izvršili uplatu. Da li neko nešto zna o ovom i da li je imao neko slično iskustvo, da li uopšte to može da se reši sa bankom na osnovu ovog ARN broja? Ipak, ne bih da im poklonim 25$
 
Znam da je bilo više puta priče o kablovima, ali ne mogu da nadjem. Treba mi neki usb c na usb c za Samsung, uspeo sam da polomim original. Ako je neko uzimao, može preporuka?
 
Ugreen, baseus, topk, bilo koji brendirani kabl je dobar.
 
^
^^
I da obrati pažnju koliko Ampera može da propusti kako bi mu bio kompatibilan sa punjačem.
 
Aliexpress je nešto mnogo bezobrazan u poslednje vreme. Konstantno presuđuju u korist prodavca iako je prodavac taj koji je napravio grešku.

Naručim zaštitu kamere za Galaxy A72, a prodavac naravno greškom pošalje staklo za neki drugi telefon. Pošaljem poruku prodavcu, obrazložim mu da je pogrešio i naravno on se složi da je napravio grešku. Ja lepo to sve slikam, priložim dokaze u sporu i zahtevam refund. Međutim Aliexpress veoma brzo presudi da ja pošaljem nazad predmet prodavcu o svom trošku da bi dobio refund, što znači da ostajem i bez predmeta i bez novca, iako nije moja greška.
 

Prilozi

  • Screenshot_20210905-101601_AliExpress.jpg
    Screenshot_20210905-101601_AliExpress.jpg
    60 KB · Pregleda: 38
  • Screenshot_20210903-124703_AliExpress.jpg
    Screenshot_20210903-124703_AliExpress.jpg
    90.2 KB · Pregleda: 29
  • IMG-9251c4b09381add5838bef4a802ccb52-V.jpg
    IMG-9251c4b09381add5838bef4a802ccb52-V.jpg
    179.6 KB · Pregleda: 27
  • Screenshot_20210905-102542_AliExpress.jpg
    Screenshot_20210905-102542_AliExpress.jpg
    81.7 KB · Pregleda: 37
Ti si ispravno postupio, ali to u poslednje vreme teško prolazi, sve manje obzira imaju prema kupcima. Kada si video da je poslato neko potpuno drugo staklo, za tebe neupotrebljivo, trebao si ipak na nesto drugačiji način da zahtevaš povrat novca, jer kod njih više ništa nije isto kao pre, bar što se refunda tiče.
 
Kako misliš na nešto drugačiji način?

Stigao mi je sad skoro predmet koji sam platio 38e, sav izgreban jer je prodavac loše upakovao. Tražio sam 5€ partial refund, uz napomenu da želim da zadržim predmet. Oni su naravno opet presudili da vratim nazad paket i da platim poštarinu. Dobio sam izgreban predmet po punoj ceni...

Imao sam skoro i situaciju da predmet nije ni stigao, istekla zaštita, otvorio sam dispute tražio povrat novca, a oni presudili da sam ja paket ipak dobio. U pitanju je paket male vrednosti bez praćenja, kako mogu presuditi da sam dobio paket?

Inače sam Platinum member, mnogo pošiljaka mi je stiglo preko Alija, godinama naručujem. Sad kad vidim kako postupaju sa kupcima dođe mi da batalim Aliexpress i da naručujem iz Kine samo preko drugih sajtova.
 
Jel narucivao neko direktno sa Alibabe? Planiram da narucim elektricni kit za bicikl ( motor, kontroler, displej...)
Koliko obicno siping agenti naplacuju za isporuku do Srbije?
 
Imam problem sa aliexpress-om. Pokusavam da promenim platnu karticu. Stigla mi danas iz OTP-a mastercard i ne mogu nikako da povezem sa alipay-om karticu, ne bih stalno da ukucavam podatke vec da ide to automatski preko alipay-a. Izbrisao sam staru karticu, ali kada pokusam da ubacim novu stalno prijavljuje pogresan pasword. Malopre sam promenio pass, to je onaj 6 cifrreni digitalni kod, ali kada ga ukucam stalno prijavljuje da nije ispravan. Ne znam da nije to neki drugi password, to je otvoreno 2015, secam se da mi je trazio alipay da formiram ovaj sestocifreni digitalni kod, ne secam se nekog drugog password-a?
 

Prilozi

  • Screenshot_2021-09-13-17-11-43-768_com.opera.browser.jpg
    Screenshot_2021-09-13-17-11-43-768_com.opera.browser.jpg
    86.2 KB · Pregleda: 21
Što ne napraviš novi nalog sa invite code-om / referral mogućnostima, sad kad već imaš novu karticu?
 
Zbog istorije kupovina i ne bih da menjam e mail koji koristim, verovatno ne moze ma isti e mail.

Pisacu podrsci, ne razumem sta moze biti.
 
Ajde jedno pitanje:

Ako porucim nesto kabasto (3m duzine x 0.30m sirine i 0.1m visine) i posalju mi preko UPS / Fedex kurira, na cenu robe (300 evra) vidim da stoji i cca 150 evra troskova slanja. Da li onda na tu ukupnu cenu (450 evra) treba da platim jos cca 30% carine i poreza ili ima i jos nekih troskova i da li je to tehnicki izvodjlivo da stigne do mene u jednom komadu?

U pitanju je platno za projektor...
 
Fedex radi Flying Cargo, oni su pre naplaćivali 4800 din uslugu carinjenja i naravno ide carina i pdv na vrednost robe + cena slanja. Možda ti je isplativije da kupiš platno za projektor ovde, više od 50% cene platna sa Alija ima da ti ode dažbine.
 
U ceni slanja ide i osiguranje, tako da moras platiti shipping, spediciju, carinu i PDV i moras dobiti u jednom komadu
 
Ako me matematika ne vara:

Roba - 300
Transport - 150
Ukupno - 450

Car. i PDV - 450 * 10% * 20% = 594

Spedicija - 40

SVE UKUPNO 634 evra
 
Da li je toliko u evro mi nije bitno, cak i da je +/- 10%, samo zelim da vidim da li su to svi troskovi ili moze da bude nekih iznenadjenja...

Nesto mi nije radio edit, pa sam napisao novi post
 
danas mi je poslato nešto sa alija u formatu UAxxxxxxxxxHU...takozvani aliexpress super saver metod...jel to krenulo preko ukrajine/mađarske ili su slučajno odabrali ta slova? :)
 
Jel jos neko ima problem da mu ne nudi u opcijama za placanje nista osim kartice? Pokusavam da kreiram order bez placanja kako bi prodavac promenio cenu i stavio sve u isti parcel.
 
@jedandva

Objasnjeno je vec par puta

ili u podesavanjima za platnu karticu iskljuci internet placanje
ili na AE kada ukucavas podatke o kartici umesto tacnog ukucaj 000 za CVV kod

Kreiraces porudzbinu , ali placanje nece proci.
Kada trgovac koriguje cenu , onda izvrsis placanje.
 
Sa ovim AE definitivno nešto nije u redu. Vreme predviđeno za rešavanje spora, odnosno do kada prodavac mora da odgovori 12 dana!
 
Nazad
Vrh Dno