Šta je novo?

Banka Intesa

Bruka od app. Dao sam im jednu zvezdicu na play-u. Jel su oni ista testirali pre izbacivanja u produkciju? Tako velika firma da ima tako neozbiljan development, ne razumem.
 
Zar nemaju (praktično) identičnu aplikaciju u PBZ u Hrvatskoj?
Ovo je katastrofa, sumnjam da će da reše sve do kraja godine. Najgore je što i aplikacija koju koriste zaposleni u ekspiziturama jednako loše radi...
 

Jel zna neko koliko kosta transakcija placanja na ovom racunu?
imaju na sajtu troskovnik, stoj ida je mobi i web 0 dinara. https://www.raiffeisenbank.rs/wp-content/uploads/OUP-platne-usluge-FL-5.pdf kao i troskovi održavanja iracuna, sali samo dinarski, mada opet nije loše.
 
Posle update mi nije radila autentifikacija na otisak, deaktivirao je u podesavanjima, ponovo aktivirao i sada radi.
 
A sada radi otisak i za autorizaciju transakcija.
 
Meni radi sad za sve. Potrebno je bilo posle update-a da ukinem opciju pa ponovo vratim, takođe kada palite opciju prvo za ulazak u app upalite pa posle za transakcije, jer neće da aktivira ako obe odjednom opcije krenete.
Inače redovno mi stiže obaveštenje za uplate, više mi ne stiže sms nego u samoj app mi stigne sve kako treba. Malo je bezveze jer moram da uđem u obaveštenje da vidim kolika je uplata a u sms-u sam video odmah, ali dobro sve je ok što se toga tiče. Obaveštenje za karticu koristim i dalje prkeo wave2pay aplikacije.
 
A meni ne stize nista kroz aplikaciju ali je stigao sms juce za neku uplatu.
 
Zovem Tima Cook- da mu se zalim da neko sabotira iOS aplikacije a favorizuje Android🤣🤣🤣
 
Krenule su i druge banke sa promenom tarifa... sad mi stiglo za preduzetnicku... od avgusta krece novi tarifnik... nema vise besplatnih transakcija...
 
Inace mi podesen za face id🤣🤣
 

Prilozi

  • 1E42D92A-220A-4487-ACC1-1B88FBE5E339.png
    1E42D92A-220A-4487-ACC1-1B88FBE5E339.png
    225.7 KB · Pregleda: 53
Web aplikacija već dva sata daje "503 Service Unavailable". Pre toga, dok je radila, pokušao da izvršim plaćanje - transakcija odbijena. Stara web aplikacija radi, ali ne mogu da autorizujem plaćanje jer mi je stara mobi aplikacija deaktivirana. Ne mogu ponovo da je aktiviram. Praktično nemam više nikakvo elektronsko bankarstvo. Haos.
 
Kad hoćeš da uštediš par hiljada evra za tri QA testera, dobiješ ovaj blam od aplikacije.

Lepa je, puno bolje zamišljeno od prošle, ali sam rad je užasan.

Ovo nije ni kvalitetna beta još.

Govori o tome koliko kompanije ne poštuju tržište uopšte, niti su naučene da ga se boje.
 
Kad hoćeš da uštediš par hiljada evra za tri QA testera, dobiješ ovaj blam od aplikacije.

Lepa je, puno bolje zamišljeno od prošle, ali sam rad je užasan.

Ovo nije ni kvalitetna beta još.

Govori o tome koliko kompanije ne poštuju tržište uopšte, niti su naučene da ga se boje.
Da se ne lažemo ona Intesina veb aplikacija iz neke 2012 do 2015-16 je bila 100 puta user frendly i informativnija od ove sadašnje.
Ova nova je verovatno epohalno loša, ako je ova pre nje (koja je bila krš krševa) za nju dobra.
 
Delim misljenje i web i mobilna aplikacije isto bolje prethodne, samo su trebali na ovu trenutno nakititi silne funkcije sa kojima kasne. Ovo je PreBeta, Sramota za jednu banku, ovoliko dečijih bolesti ni Telenor nije imala kad su počeli sa radom. Treba u novoj dozvoliti promenu početnog ekrana, meni nista sem pina i ne radi, ali u prethodnom postu sam naveo da mi se redosled brojeva za pin stalno menja. nakon update prošlog to je prestalo, sad je raspored uvek isti. A ovaj zadnji update nisam ni ušao u aplikaciju, samo da se iznerviram.
 
Ma kakva pre beta, lepo sam rekao, pre alpha je ovo kod iole ozbiljnijih kompanija.
 
nemojte raditi reinstalaciju ako niste zapamtili i svoj korisnički ID, džabe mi pin za reaktivaciju :)
 
Da li radi nekom ovo smece od aplikacije, ceo dan mi ne radi, prvo sam je jedva aktivirao jer imam sms otp, danas ceo dan ne radi ni meni ni supruzi, izbacuje neku gresku 1002
 
Ne izbacuje više grešku, samo vraća na početnu stranu kod mene.
Parnim danima radi kako radi, neparnim slabo do nikako 😀
 
Probaj preko pina. Ja sam morao da deaktiviram i ponovo aktiviram otisak prsta kako bi proradio.
 
Ovo je krajnje neodgovorno i neprimereno ponašanje jedne recimo ugledne banke! Aplikacija im celo popodne ne radi! Probao sam par puta da je otvorim i kako se logujem preko face ID, svaki put mi broji kao pogrešan unos PIN-a. Sad mi traži da se ponovo registrujem, da unesem korisnički ID, koji nemam pojma koji je. Totalno rasulo
 
Nazad
Vrh Dno