Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
@melkor. Opet ti bez potrebe i razloga pljuješ (indijanci i magarci) po ljudima o kojima ne znaš ništa.
Ponavljam. Nisu greškom obrisani nalozi.
Ponavljam. 2 puta sam napisao zbog čega nije bilo obaveštavanja pute maila.
Menadžment je odlučio da se ponovo otvore nalozi korisnicima. Nema šta...
Kolega? Da smo kolege ne bi ovako pričali :)
Pazi. Opet ovo "priučeni magarac". I opet ide priča da je neko greškom uradi... Kao što sam već rekao. Loše si informisan. Onaj ko ti je rekao da je greška POGREŠIO JE 100 %! Nisu brisani nalozi na koje se niko nije ulogovo preko webmaila! To nije...
Sto niste čitali mail? Neće valjda neko da te zove na mobilni i kaze, e ajde uplati...
Šta se dešava kad ne platiš račun za telefon par meseci zato sto si u inostranstvu. Račun je stigao na tvoju adresu, posle nekog vremena ti lepo ugase liniju i tu je kraj priče.
Mailovi su stigli na adresu...
Nije greksa kod njih. Nisu oni krivi sto su obrisali ono sto ti mislis da nisu smeli. Vraceni su nalozi zbog mnogobrojnih zalbi. a ne zbog toga sto je neko napravio gresku
Pa ne može da se izjednači. I?
Jel ti kapiraš da neki korisnici prete tužbom ukoliko dobiju NEŽELJENI mail? I da zbog tih/takvih korisnika verovatno neće biti obaveštenja dok se problem ne reši sa "pravne" strane.
@ Broz i Paja
Zapravo pravi odgovor je:"Imaš ugovor u kome piše da se slažeš sa pravilima koja se objavljuju na sajtu"
Takav ugovor daju svi (mobtel, provajderi)
Na sajtu su objavljene informacije koje je DusaN naveo (citati).
Nisam za tebe rekao da vređaš. Pročitaj prvi post (melkor)
Problem je u tome što je priča kako su ovo admini uradili greškom levo desno.
Broz, faco. Samo da proverim da li sam te dobro razumeo. Ti si pre par godinaplatio otvaranje naloga 100 din i uplaćivao vreme, trošio... Više do 18 meseci...
Zaboravio sam da dodam.
Obaveštenje postoji na sajtu!
Obaveštenje preko maila nije rađeno upravo zbog toga što su se neki korisnici žalili na takve poruke (Novogodišnji popust...)
Priučeni administratori, magarci, koji ne znaju svoj posao... Veoma si neinformisan.
1) Niko nije GREŠKOM obrisao naloge. (momak iz tehničke podrške vam je to loše objasnio)
Ukoliko nekoga interesuje istina. Koristio si 18 meseci mail bez uplaćivanja 1 dinara za tu uslugu... Obrisani su svi...