Šta je novo?

Nedavni sadržaj od starac

  1. starac

    S.T.A.L.K.E.R. 2

    Plasticni engine 😄 Nije ovo stari tim, niti engine. Iza ovoga stoje zapadni developeri, izmedju ostalog. Btw, ako izvuku Lumen, Nanite, VSM i pristojan framerate, to ce biti veliki uspjeh.
  2. starac

    Dragon Age: The Veilguard

    Tako se to radi. Mudro.
  3. starac

    Gothic Remake

    Problem je sto je combat traljavo odradjen, animacije prije svega. Zato se ima osjecaj kao da upravljas balonom. Animacije su i u to vrijeme mogle biti puno bolje, a dokaz za to je Blade Of Darkness, igra kojoj i danasnji naslovi nisu ni blizu.
  4. starac

    S.T.A.L.K.E.R. 2

    Koliko znam Bethesda ce za TES 6 korisiti isti engine. I naravno da mogu to uraditi, sto je i Todd izjavio, ali treba redizajnirati engine. To je u ovom slucaju veliki posao. Oni su to trebali davno uraditi, medjutim problem je nezaintresiranost i taj meni neshvatljivi hype oko njihovih...
  5. starac

    S.T.A.L.K.E.R. 2

    Sve igre imaju iste nedostatke jer prije svega se primarno prave za limitirane konzole. RDR 2 ima iste nedostatke, i dobro izgleda ako gledas u daljinu, landscape, ali ako pogledas izbliza nesto, tu ces primjetiti imperfekcija koliko hoces. To se malo teze primjeti jer je igra iz treceg lica...
  6. starac

    S.T.A.L.K.E.R. 2

    Vlada pretjeruje i bavi se trivijalnostima kao i obicno. Udjite u bilo koju noviju open world igru i naci cete iste graficke nedostatke. Napravite poredjenje npr sa Starfieldom koji je jednu generaciju iza, a u nekim segmentima i dvije, u poredjenju sa ovom igrom. A obje igre su radjene za istu...
  7. starac

    S.T.A.L.K.E.R. 2

    Meni djeluje kao pravi gameplay, ali namjerno uradjen na ovaj nacin. Niko nece stajati na jednom mjestu i pucati na najjaceg mutanta, i to sa oruzjem koje ga tesko moze zaustaviti.
  8. starac

    S.T.A.L.K.E.R. 2

  9. starac

    S.T.A.L.K.E.R. 2

    U tom slucaju su se bar potrudili oko prevare.
  10. starac

    S.T.A.L.K.E.R. 2

    Ovdje pojedini ne shvataju grafiku, kao sto je bilo i sa prvom igrom iz 2007. Tada se neki ovdje poredili SoC sa Oblivionom, kao zasto SoC ne izgleda tako lijepo kao Oblivon. To naravno nema smisla jer ovakve igre moraju izgledati ruzno, rdjavo, oronulo, itd. A ova grafika je najbliza Clear...
  11. starac

    Gray Zone Warfare

    Ti bas volis covjeka pogresno shvatiti. Ne poredim ovo sa STALKER serijalom vec sa ljudima koji moduju te igre. Ne mogu vise nista izmodovati zbog ogranicenja koje taj vremesni engine ima, pa prave animacije za skoro sve sto je manje bitno. To je uradio i Ubisoft sa FC serijalom, pa su se ljudi...
  12. starac

    Cyberpunk 2077

    Pa zamisli da ti GTA dozvoljava da postanes op, bio bi jos laksi. Poredis totalno razlicite igre. I prvo si naveo kako koristis "net hacks, throwing knives, katanu i veliki snajper. A onda da koristis samo netrunner/ronin. Nece da moze. Btw, trazite rupe i abilitije koji vam omogucuju da...
  13. starac

    Cyberpunk 2077

    Znam vrlo dobro kakva je igra, i sta ti dozvoljava. Inace igram sve igre na maks tezini, i ova definitivno nije lagana ako se igra na ajmo reci tradicionalan nacin.
  14. starac

    Cyberpunk 2077

    Manje varaj, pe nece biti prelagana.
  15. starac

    Gray Zone Warfare

    Nije stvar grafike, vec animacija. Mogli smo imati takve animacije i prije 10 i vise godina, ali eto nisu bile bitne. Btw, koliko su te animacije uopce pozeljne u ovakvim igrama gdje se mora brzo reagovati?
Nazad
Vrh Dno