Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
I meni stigao na mail racun za maj... 1000 dinara pise da treba da platim. Doduse ja sam zahtev za raskid podneo 22.04.2025. godine a vratio opremu nekada u maju pa ne znam ima li poente zaliti se i zivkati.
Da se nadovezem na ovu situaciju, isto problem sam i ja imao i pisao na ovoj temi pre par dana. Ja sam vise puta do sada uporno zvao MTS call centar 0800100150 i tek danas su mi rekli da oni nemaju evidenciju korisnika Total TV i da ne mogu da provere da li je raskinut ugovor. Na kraju su me...
Ja sam podneo zahtev za raskid 22.04.2025, naravno niko ne zove nedeljama...Zovem pre 15ak dana Call centar MTS kaze jedna ljubazna gospodja da je rok za resavanje raskida ugovora 30 dana... Naravno ni juce niko ne zove ja opet zovnem i kazu evo prosledjen je prioritetan zahtev za raskid...
Taman gledam da uzmem ponovo neki noviji apple watch, polovane gledam po KP ali nisam imao pojma da baterija ne moze da se zameni nego mora ceo uredjaj (bio sa ubedjen da moze) pa da gledam obavezno i stavku BH pored ogrebotina i slicno sto ide...
Danas zvao MTS da vidim sta se desava sa raskidom ugovora koji sam podneo pre 15ak dana i operater kaze da je rok za resavanje 30 dana i da ce me u tom periodu kontaktirati.
Ja sam isto podneo zahtev za raskid ugovora pre par dana i rekose da ce se neko od kolega javiti radi vracanja opreme i daljih koraka. Ne znam ima li neke veze sto su u poslovnici na zahtevu napisali razlog raskida "korisnik vec imam uslugu MSat TV" a ne ono na sta sam se pozvao "clan 131 ZEK"...