Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Posle mesec dana problema sa dodavanjem Mastercard OTP banke, uspešno sve rešeno u roku od 15min kao što bi trebalo. Pozvao call centar i ubrzo stigla poruka za korišćenje.
Nedelju dana sam se mlatio sa njima, na kraju ispalo da je kod njih sve u redu i da je problem do banke, u banci mi kažu suprotno. Sve u svemu, 2 meseca borba da dodam karticu u wallet i dalje traje..
Update: Konačno me pozvao neko iz tehničke službe i rekao da su mu ruke vezane i da direktno Google blokira dodavanje kartice. Sad sam im pisao da vidim u čemu je problem.
Uspeo danas da dodam Mastercard OTP banke, tražilo mi potvrdu od banke, kad sam ih pozvao jutros dao sve informaciju koje su im trebale, rekli kontaktiraće me da potvrde, ceo dan ništa...
Ja evo već 3 nedelje kako sam promenio telefon, ne mogu da dodam ni Platinum ni Gold MC iz OTP Banke. Kada sam im poslao mejl, rekli su da ne znaju kada će biti popravljeno da i da koristim OTP Pay iz njihove mBank aplikacije. Sramotno.
Da li neko ima problem da mu prestanu raditi zadane rutine? Konkretno napravio sam da mi upali automatsku rotaciju ekrana kad uđem u YouTube, međutim svakih nedelju dana moram da uradim restart telefona jer se zaglupi rutina i ne funkcioniše.
Ja pravio 2 nova profila, i svaki put imao isti problem. Bilo koji paket da izaberem traži mi mobilni broj, a zatim i kod koji je poslat. Nijednom nisam uspeo da završim registraciju.