Šta je novo?

Nedavni sadržaj od operic

  1. operic

    Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

    Pisao sam Phillips-u, oni me uputili na servis za pitanja koja uopšte nemaju veze sa servisom. Vidim ja da treba izabrati neku drugu marku, ko zna kako bi me šetali da mi zatreba popravka...
  2. operic

    Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

    Vezano za tu produženu garanciju, ispada da ona važi samo u slučaju da u inicijalnom garantnom roku (prve dve godine) nije bilo nikakvih popravki, čak ni od strane ovlašćenih servisa, što je notorna glupost. Ali mene više zanima šta se dešava u slučaju stečaja prodavca, na koga se onda prenosi...
  3. operic

    Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

    ništa od ovoga, odgovorili mi da se obratim prodavcu. totalna neozbiljnost.
  4. operic

    Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

    hvala na savetu, poslao sam pitanje na mejl koji sam našao ovde: https://tvpromotion.eu/rs/ nisam siguran da će stići do uvoznika, ali to je jedina adresa koju sam mogao da pronađem a da je na neki način vezana za "TP Vision" uvoznika.
  5. operic

    Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

    šta se dešava sa garancijom ako se radnje u kojoj je kupljen uređaj u međuvremenu zatvore? npr. winwin trenutno ima dobre popuste i najpovoljnije cene ali se već mesecima priča o njegovom zatvaranju, otpuštanju radnika, preuzimanju od strane tehnomanije i sl
  6. operic

    [Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

    @uji, u pravu si da je drugačije formiran kod u aplikaciji u odnosu na eračun (iz aplikacije se popunjavaju polja naziv i adresa primaoca, ne popunjava se grad, dok se iz eračuna popunjava samo naziv). probaću sledećeg meseca da li će tako da prođe.
  7. operic

    [Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

    Aplikacija je inače komercijalne banke i imam problem jedino sa telenor računima. Sve ostalo radi kako treba. Prevaziđem tako što radim copy paste poziva na broj u odnosu na prethodno plaćen račun.
  8. operic

    [Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

    Neće da prođe, javi grešku. Ja na to nisam obraćao pažnju dok mi nije stigla opomena da nisam platio račun
  9. operic

    [Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

    da li još neko ima problema kada skenira IPS kod prilikom plaćanja računa? koliko sam uspeo da primetim, problem se javlja zbog toga što QR kod popunjava mbanking aplikaciju tako da se u polje "naziv primaoca" upisuju svi podaci uključujući adresu i grad primaoca (telenora), umesto da se ove...
  10. operic

    Xiaomi Redmi Note 9 / 9 Pro / 9S

    Nisam stručan ali pokajao sam se što sam uradio upgrade sa 12.0. I kod mene je sada primetno kraće trajanje baterije.
  11. operic

    Xiaomi Redmi Note 9 / 9 Pro / 9S

    Ja imam 12.04 a sada mi stiže notifikacija da skinem novi 12.01, kako to?
  12. operic

    Xiaomi Redmi Note 9 / 9 Pro / 9S

    Od nedavno sam na 12.0.2 i čini mi se da se brže troši baterija nego na 12.0.1
  13. operic

    [Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

    Može li još neko da potvrdi da je (ne)moguća promena paketa nakon odobrenih 50%? Ako se ipak promeni paket (uz zadržavanje 50% nakon molbe mejlom, kako je neko napisao) šta se dešava sa dupliranim netom?
  14. operic

    Xiaomi Redmi Note 9 / 9 Pro / 9S

    Upravo ja to pitah pre nekoliko postova. Meni restart reši problem ali se ponovo javi posle nekoliko dana. Šta je miui stabilization? Ja imam miui optimization u opcijama, ali isključivanje toga ne pomaže.
  15. operic

    Xiaomi Redmi Note 9 / 9 Pro / 9S

    ali to ne rešava problem. sigurno postoji neki razlog zašto se vremenom uspori i krene da secka?
Nazad
Vrh Dno