Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Pa nisam nigde eksplicitno rekao bez našeg pristanka :)
Nego kad-ako izgase taj signal pa onda neko reši da postane njihov korisnik. A pisali smo već šta će biti ako se nekom nešto pokvari a hoće da ostane na satelitu.
Naravno da ne mogu po difoltu svima da nam produže UO na 2 godine ako...
Nije to puko prebacivanje na novi satelit sa novom opremom nego faktički postaje se i zvanično njihov korisnik sa obavezne 2 godine UO a to je već problematično za veliku većinu.
Sad malo manje secka kad je nebo čisto ali ako im usluga zavisi od oblaka onda piši propalo :ROFLMAO: doduše rekoše...
Isto kao i ja...ima da leti čim signal ugase. Pa neka plaše, prete i ucenjuju. Da nema alternative možda bih drugačije razmišljao a ovako...a ti monteri su posebna priča, nije ni mesto ni vreme da se o njima i njihovom radu zbori.
Ne sumnjam da će u gornjem delu (gore levo) gde stoji prethodno stanje i obračun za prethodni mesec pisati da neko nešto duguje ako nije platio prethodni mesec, to im svakako neće promaći :D
Ipak se nisu udostojili da pošalju sms sa zahvalnicom za plaćen račun :D preksinoć platio i njih i boks paket, juče stiže kao i uvek sms da je plaćen boks plus vidljivo u app kao i uvek ali za TTV ništa.
Već su slali poruke za kredencijale za Iris go ali za ovo izgleda ništa tako da ostaje tek...
Slobodno koristi, nikakvih dodirnih tačaka nema sa EON-om. Biće besplatno dok koristimo ovu uslugu. Mislim da je neko pisao da mu usluga još radi iako je odjavio Total. Nisu stigli da mu isključe i ko zna kad će kad su ionako u haosu a neće ni naplatiti.
Možeš na mobilnom i smart TV a na kompu...
Eeeee, broj računa ti nije dobar...treba 256 pre 75 a tebi upisano 265. Nisu crtice mislim u pitanju nego na skrinšotu što si postavio pogrešno si uneo broj računa.
Taj broj računa im stoji i u zaglavlju fakture i dole gde gde piše sve ostalo za plaćanje...javljam i ja sutra ako bude nekih problema sa ovim što sam platio :D
I meni se sad čini da sam negde pročitao da će od januara biti 100 dinara skuplje a onda kad dobih 1745 u februaru i zaboravih na to.
Što se tiče plaćanja meni banka po difoltu kao šifru plaćanja dodaje 289 a na računu piše 189...tako mi je mislim bilo i kod SBB računa, ne mogu sad da tražim...
Meni prošla uplata preko IPS skeniraj...račun isto počinje sa 170...ali nije isti kao kod SBB.
Neka napiše još neko kada bude pokušavao da uplati. Oko 6 sam platio, videću da li sutra možda banka vrne lovu ako nešto nije u redu ali mislim da je sve ok.
Ali kako je onda meni i ne samo meni 1745 ? Plus naravno dodatni risiver...nikakvo obaveštenje o tom poskupljenju od 100 dinara niti sam video niti sam znao za njega. Sad da pitaš MTS oni bi bukvalno slegli ramenima a SBB ne vredi da se pita.