Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Ne trosi gb iz paketa dok se gledaju kanali, ali dok pretrazujes da. Lose se pokazalo, jer ako su bazne stanice udaljene, ili prebukirane, jedva dolazi do reprodukcije. Samo ako si bas blizu bazne stanice i meris minimum brzinu od 20mb/s, 9nda moze.
Jel vidis @LionacBG cim se spomene veci broj poziva ka kontakt centru, odmah reaguju sa uskoro azuriranje stb aplikacije sa unapredjenjima. 🤣
@Yettel Srbija Sta vama znaci uskoro? 1 mesec, 6 meseci ili 12 meseci? Posto od decembra 2021 slusamo uskoro, uskoro, a sve sto je uskoro bilo je sto ste...
Naravno da treba. Jer pazi, kad izbije haos i 800 ljudi odmah pozove, da vidis kako se cimaju sve da rese. Pa razmisljam, da se svi sakupimo, i krenemo da zovemo svi u isto vreme, mozda uspemo, i to tipa 4x mesecno. I tako dok neusvoje nase zahteve 🤣
Yettel nije unapredio tv od kako je startovao. A kamoli nesto vise. Za sada im je ok, manjak poziva ka call centeru, i oni sad kruziraju. Mozete pisati sugestije, sta i kako treba Yettelu, ali bolje to vreme da iskoristite pametnije 😀
Malo je nezahvalno da ti kazu da box neces resetovati nikada, jer nije tacno. Naprostije internet je dobar. Televizija i sam box nisu sjajni. Bice potreban restart samog boxa, e sad da li cesto ili ne, to ces videti ako instaliras uslugu. A kolega mlax37 lepo posavetovao, cuj i ponudu MTS, ako...
Poznajuci yettel jos godinu dana minimum. 🤣 Trebalo jos u junu da se azurira android verzija na box uredjaju da predje na 12icu, pa nisu ni to jos uradili. Znaju oni da im box uredjaj baguje. Ali ako od tipa 40k korisnika a na dnevnom nivou pozove da se pozali 20 korisnika, mesecno 620, to je za...
Ljudi yettel ove aplikacije za tv uredjaje imao jos u maju ove godine. A za mobilnu aplikaciju jos u oktobru 2022. A svi znate kad su pustene. A verujem da su postojale jos ranije od ovog vremena koje sam naveo. Sve sugestije Vase se pisu negde. Ali odradice se kako im se kaze, ne kako bi mi...
Sada testiraju app za samsung i za android tv. Postoje aplikacije, ali su u fazi testiranja. Trebali su da azuriraju na android 12 box, ali naravno to odlozeno i biće ko zna kad, poznajuci yettel biće tek sledece godine 🤣
Naravno da nije programer. Sto se tice raskida, ide obracunavanje "penala" ili kako oni zovu instalacioni radovi od 10999 rsd. Jedino pisana reklamacija, i natezanje sa advokatom da se postigne mozda raskid bez tih penala. Da cesto baguje televizija, baguje, neko je zadovoljan ili ne. Ali da je...
Ima. Potrebno je da ponovo povezes daljinski na BT, i da proveris da li ima azuriranje dostupno, to mozes u opciji Nadogradnja softvera RCU, ako ima nadogradi i to je to.
Tako je. Tako da samo se prepakuje vec postojeca app na srpski i teraj tu su i nasi developeri. Sto se tice same app, otkad vise ne koristim njihov zte stb, vec google chromcast ja mnogo manje imam problema sa bugovima na televiziji. Niti secka vracanje unazad, brzina promene kanala je malo...
Ljudi, svi ste u pravu. I sto se tice liste sta treba da se unapredi, i sto je bilo do pogresaka u postavci app, a nisu znali da ti pomognu. Ali sami znamo da je yettel u vlasnistvu PPF grupe koja nema veze sa telekomunikacijom, i da ovo vise nije Telenor. I da su na nekim pozicijama ljudi...