Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
@Yettel Srbija koja je procedura raskidanja ugovora? Svaki drugi dan box ne radi, svaki dan baguje. Ne zelim vise da vas cekam na bilo sta. Imao sam dovoljno razumevanja i nasedao na prazne price.
Pozdrav svima. Koja je procedura oko raskida ugovora? Imam 2 meseca Yettel, naseo sam na gomilu gluposti. ***.
Box puca svaki dan, net cesto, daljinski otkazuje, podrska nula...
Meni nisu hteli ni da pomognu, jer je na majku(koja ne koristi internet) ugovor.
Daljinski nije uparen sa TV, ali i dalje zabada posle dana nekoriscenja.
Koji drugi taster stiskas da izadje iz sleep-a?
Pozdrav svima. Imam jedan prilicno iritantan problem boxom. Posle dana negledanja, daljinski je neupotrebljiv, box ne prima signal. Tek posle restarta radi. Ima li neko nekakvo resenje?