Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
ArrowSat :
Kad sam uložio posljednji put žalbu u MTS poslovnici , drugi dan nakon toga sam uplatio račun za taj sporni mesec NOVEMBAR ali samo za iznos pretplate . ( potraživanja koja su imala od strane FUN TELEKOMA - NISAM PLATIO ). Prošlo je više od mesec dana , nikad me niko posle tog...
@Antonio
To sam ja i uradio ,kao što ste rekli dosadilo mi je da ja dokazujem moju nevinost , nek MTS dokaže moju krivicu , što je preterano baš je preterano . Pravili su me ludim već više od mesec dana , i dalje su neobavešteni - ma kad moram biti prost ko ih j.b. , nek me tuže i isključe...
prist 77 :
Na forumima sam od 27.11.2009 kada sam saznao šta me snašlo a problem sam uočio još 14.11 i tad odmah obavestio MTS ( da ne ponavljam više sve je zapisano u forumu ) , čudno je takodje što pogadja najviše pretplatnike postpeid biznis paketa ( u mojoj kompaniji tek sa prispećem...
priest77 :
Ima nas više od 1% koji nisu ništa rešavali , a to što se meni desilo ( i drugima koji nisu ništa rešavali ) može sutra ili bilo kad da se tebi desi .Isto tako mogli su mi poslati i naplaćivati usluge na moj postpeid službeni broj , kako bi tad svom poslodavcu objasnio problem tj...
priest77 napiši svoj postpeid broj ukoliko ga uopšte imaš , pa ćeš videti koliki ti je IQ ! Nije ti potrebno da ništa rešavaš , postavi broj na forumu pa češ videti IQ u decembarskom računu !:mad:
Kad naše operatere neko ojadi kako onda odmah brzo reaguju !
http://www.pressonline.rs/sr/vesti/hronika/story/91819/Ojadili+mobilne+operatere+za+660.000+evra
Kada sam posljednji put "obišao " poslovnice MTS , u neformalnom razgovoru sa njihovim zaposlenima rečeno mi je da bez obzira i da isključim svoj postpeid broj ukoliko neki nazovi četvorocifreni servis centar ( u mom slučaju 7474 od Fun Telecoma d.o.o ) pošalje naplativ sms meni će ipak...
Број телефона правне службе РАТЕЛ-а 011 2026875 , за све који попут мене нису сами активирали никакве сервисе или било где на интернету оставили свој постпејд број ! ( речено ми је да пошаљем жалбу описану са свим детаљима у вези мог проблема ал ОБАВЕЗНО са скенираним рачуном и листингом )
Kome sve uputiti žalbu povodom ove pljačke od strane Fun Telecoma uz dogovor sa našim mobilnim operaterima :
[email protected]. -
[email protected].
[email protected].
[email protected]
Navedena informacija pokupljena od " Razmišljanje jednog dorćolskog merkata " sa sledećeg foruma tj bloga ...
Nisam , jer kad budem pisao ovog vikenda poslaću svima navedenima u tvome postu , kao i žalbu svome operateru MTS ! ( iako sam se već u poslovnicama žalio tj predao žalbe )
Pisao sam opširno i detaljno da i ostali preplatnici svih operatera uvide kako nas provajderi u dogovoru sa Fun...
Vidim da su pojedinci skroz otišli sa teme ! Nego da pitam , dali je neko dosad od prevarenih postpeid korisnika bilo koje mobilne mreže elektronski reklamirao svoje povećane račune i ako jeste dali su vam odgovorili i kako ) , da li ste nekom dalje obratili ( od državnih institucija...
Ostaje pitanje kako se odbraniti od toga ? Kako ne platiti račun - ceo račun (samo MTS pretplatu ) kada su meni u neformalnom razgovoru u MTS saopštili da prvo ceo iznos računa moram platiti pa tek onda pisati reklamaciju koja će se u nekom roku razmotriti a da ja po ugovoru sklopljenom sa njima...
Dana 30.11.2009 sam konačno uspeo dobiti fantomsku firmu na sledeći broj 011 2635277. Tražio sam da me ukinu slanje sms 7474 ( iako sam 27 .11.2009 na preporuku zaposlenih iz poslovnica MTS odgovorio 7474 sa STOP IGRE , jer sam pročitao na netu da bez obzira na odgovor su im i dalje slali sms )...