Šta je novo?

Nedavni sadržaj od DunjaNS

  1. DunjaNS

    Ima li pravnika na forumu?

    E, narode, da javim ishod... Pisala ja prigovore i molbe, SBB-u, RATEL-u, udruženju potrošača Efektiva, nekim advokatima i niko ne odgovara. A vreme teče. I odlučim da skratim sebi nervozu i da odem danas da pristanem na taj otkazni rok... Tako mi službenik u SBB-u i kaže, otkazni rok 3o dana...
  2. DunjaNS

    Ima li pravnika na forumu?

    Hvala @dzonihsv i @ rAMA :) @ Jericho - To se i ja pitam... Mislim da je SBB napravio propust, jer nije sklopio ugovor sa mnom, a prethodni je odavno istekao... Tako da, razmislići još malo, ali najverovatnije je da, iako sam trenutno u teškoj finansijskoj situaciju, platiću im još tih 30...
  3. DunjaNS

    Ima li pravnika na forumu?

    Molim za pomoć Posetila sam SBB poslovnicu u Novom Sadu, nameravajući da vratim uređeje koje sam koristila za njihove usluge do 22.02.2024. Kako je vlasnik ugovora preminuo, a ugovor istekao, smatrala sam da to mogu da uradim. Međutim, obavestili su me da moram da potpišem zahtev za odjavu...
  4. DunjaNS

    SBB - generalna diskusija (2024) [nije tema za EON box i aplikacije]

    Korisnik je pokojnik. Ja u njihovom sistemu ne postojim.... Račun je na pokojnu osubu, a ne na mene. Ali, to je samo moje mišljenje, možda nisam u pravu...
  5. DunjaNS

    SBB - generalna diskusija (2024) [nije tema za EON box i aplikacije]

    Ja nikada nisam potpisala nikakav ugovor sa SBB-om. Već sam isključila SBB, tako da ga više ne koristim... Zapravo, ja ne postojim u njihovom sistemu, zato sam i pitala.
  6. DunjaNS

    SBB - generalna diskusija (2024) [nije tema za EON box i aplikacije]

    Molim za pomoć i komentar Posetila sam SBB poslovnicu u Novom Sadu, nameravajući da vratim uređeje koje sam koristila za njihove usluge do 22.02.2024. Kako je vlasnik ugovora preminuo, a ugovor istekao, smatrala sam da to mogu da uradim. Međutim, obavestili su me da moram da potpišem zahtev za...
Vrh Dno