Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Namesti na boxu Video enkodovanje: CBR, Kvalitet video-zapisa: najviši dostupan. Restartuj box. Meni se u poslednje vreme N1 ujutro pojavi malo mrljav, kao SD, pa restartujem box i sve bude ok.
Prošle nedelje sam obnovio ugovornu obavezu za EON FULL. Tačno je da nisu zainteresovani, poslao sam upit na Fejsu, niko me nije zvao. Bio sam u poslovnici, samo ubrzanje neta i Pink paket, ali su predložili da podnesem zahtev za raskid ugovora, što sam i uradio. Radnici u poslovnicama nemaju...
Nosilac ugovora je penzioner. Popust se ostvaruje u poslovnici, potpisivanjem obrasca za to. Lična karta i penzionerska kartica/izveštaj o poslednjoj penziji. Popust se obnavlja na godinu dana. Mislim da se odnosi samo na tv uslugu i iznosi oko 200 din.
Kratko sam imao promotivno 1000/500 (ako se dobro sećam), ali je na lan kablu izvlačio max 860. Kasnije sam dobio 600/60 za Premium duo, to radi kako treba. S druge strane, wifi max oko 450/60. Optika, Huawei ruter.
1) Ključan datum je 30 dana pre isteka UO, tada znaju da si ozbiljan ukoliko podneseš zahtev za raskid. Sve pre toga je mlaćenje prazne slame. Ne moraš da čekaš datum isteka, raspituje se i traži da te zove služba već 30 dana pre isteka. Ne "pink" služba koja lešinari da te prevesla sa SD...
I meni su ponudili 3 meseca dinar za obnovu obaveze na EON Full duo. Međutim, prešao sam na Premium duo, 20 meseci po ceni Full paketa. Nakon puštanja paketa dobio sam promotivnu brzinu neta 600/60 umesto 400/40.
Gotovo promotivno ubrzanje optičkog neta. Pozvali me i obavestili da promotivno ubrzanje ostaje samo ako potpišem novu ugovornu obavezu. Zahvalio sam se i rekao da to nije dovoljno i da me pozovu iz službe za pregovore da se dogovorimo o uslovima za novu ugovornu obavezu. Kako ružan gest, gili...
Bio sam u poslovnici, sačekaću tačno 30 dana pre isteka pa upit službi da razgovaramo. Poslovnica i dalje nema nikakva ovlašćenja za ponude koje mene zanimaju. Takođe, u poslovnici ne znaju ništa o povećanju aplouda, osim što su ga videli i u svojim mojsbb nalozima. Jasno je naznačeno da je 0...
Kod mene ne funkcioniše povećanje. Kaže nije uspela kupovina, pokušajte kasnije ponovo. Kod mojih roditelja par zgrada niže ubrzano. Na oba mesta Huawei optika. Sad oni penzioneri imaju 300/150, ja u najboljim godinama 200/20. :cool: Full duo optika. Ludilo!
Ako kažu da nema promocije, a ja vidim da ima, kako da im verujem da je 0 din a ne npr. 1000 din? Sačekajmo sutra da vidimo hoće li na aktiviranje reagovati i ubrzati net. Kao za NG, kad im treba par sati ili dan da reaguju na antivaciju HBO kanala. Nedelja je... :ROFLMAO:
Na mojsbb mi se kod neta 200/20 pojavilo ovo ako hoću da kliknem/aktiviram:
Promotivna Brzina 300/150
0 din/mes
Ne znam pod kojim uslovima je free, možda nova ugovorna obaveza jer mi stara ističe, mada su mi mejlom ponudili 300/30. U svakom slučaju, neko povećanje aplouda krčkaju...
Desilo se čudo! Od jutros aplikacija radi lepo na OTT Eon boxu. Vide se titlovi u oba reda, kao u stara dobra vremena. Skoro dva meseca je bilo potrebno... Bravo, tesle!
Da, svakako, "otklanjaju smetnje i tehnički tim radi na otklanjanju problema" već dva meseca. Meni ta komunikacija ništa ne znači. To su one strategije "hvala vam što ste mi postavili to pitanje" ili "hvala što ste pozvali tehničku podršku". Nestanite i rešite problem, nemojte gubiti vreme na...