Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Moj savet za @AndJustLikeThat je da ne uzimaš u razmatranje njihovu ponudu uopšte, jer vrlo lako možeš da prodješ kao ja.
Već sam pisao ovde, ali suština je da je sad prošlo već više od tri nedelje kako sam se obratio korisničkom servisu i kontakt formi na mail i 10 dana kako sam pisao ovde...
To je suština problema, nikako neće. Dobijem kod na mail i upišem kod i stalno izbacuje poruku; "Došlo je do greške, molimo pokušaje kasnije", i kada probam ponovo dobijem poruku: "Broj ugovora nije uspešno validiran. Molimo vas da pokušate ponovo."
I tako danima ista poruka...
Očigledno me niste razumeli, od 5 uredjaja na kojima može da se koristi tv hipernet sa jednim nalogom, kao što sam napisao dva sam nekako aktivirao uz pomoć vaše tehničke podrške i od tada bilo koji pokušaj da aktiviram aplikaciju, konkretno na tabletu, nema nikakve šanse. Ako mi se kojim...
Imao sam yettel internet i ok je radio, kad je istekao ugovor, produžim net i rekoh da uzmem i tv. I naravno pogrešim...
Prvo sam morao da ih cimam da mi pojačaju net i usklade sa ponudom i to nekako se završi.
E onda došla tv na red. Uz pomoć agenta nekako iz ko zna kojeg puta, pre desetak dana...