Šta je novo?

koliki vam je račun za struju?

  • Začetnik teme Deleted member 30833
  • Datum pokretanja
Evo sad pokušavam da prijavim stanje brojila za Jul mesec, ali u poljima gde se upisuju niža i viša tarifa može da se upiše samo 5 cifara, šestu cifru ne prihvata ni u polju za višu ni za nižu tarifu ....?!!!? Probao i preko drugog browsera ( Mozilla pa Chrome ), ali isto.
I koji moj to upisujemo ako šaljemo fotografije....
 
Pa pise ti da ne kucas cifre posle zareza, znaci samo pet cifara i upisujes. Pa slika kao dokaz, da nisi slagao.
 
Zna li neko da li će trajni nalozi funkcionisati kao do sada?
Navodno će računi stizati regularno, samo što će biti po procenjenim vrednostima.
 
Pa pise ti da ne kucas cifre posle zareza, znaci samo pet cifara i upisujes. Pa slika kao dokaz, da nisi slagao.
s.jpg

KOJIH 5 cifara od ovi ŠEST cifara pre zareza da upišem.... ili je ipak ŠEST cifara pre zareza, a iza zareza SEDMA...?!
A fotografiju kad pošaljem, šta onda ima da im pišem i da ih "lažem".
 
Kod mene na brojilu ima pet brojeva, pa zarez. :D Ti onda ovde upisujes sest cifara. Onu posle zareza zanemari.
 
Da li samo meni zeza aplikacija za prijavu stanja "ED Srbija"?
Hoću da prijavim stanje, ali javlja poruku "Prijava stanja moguća je od 1. do 6. u mesecu".
Sada je 1. u mesecu. Ili možda živim u drugoj vremenkoj zoni od elektrodistribucije?
 
Da li samo meni zeza aplikacija za prijavu stanja "ED Srbija"?
Hoću da prijavim stanje, ali javlja poruku "Prijava stanja moguća je od 1. do 6. u mesecu".
Sada je 1. u mesecu. Ili možda živim u drugoj vremenkoj zoni od elektrodistribucije?

Izgleda pobrljavilo, ja sam na području grada Beograda.
Ne mogu sad da izaberem ni opštinu, a kamo li da dođem do dela gde se upisuje potrošnja.
2.jpg
 
Jesi li uradio update aplikacije?
 
Nisam obratio pažnju da je sajt. Onda je do njega, jer aplikacija radi bez problema.
 
... blizu 100 kw vise (887) u odnosu na jun.
 
Meni ne radi mobilna aplikacija, updateovana
 
Bila je i prošlih meseci ta greška da napiše da je prošao rok za prijavu, ali reši se tako što se pokuša više puta.

u poljima gde se upisuju niža i viša tarifa može da se upiše samo 5 cifara
Nova verzija donosi nove bagove, hahah. Da li su popravili u međuvremenu? Proširili su validaciju unosa za ovaj mesec, ali izgleda da je nekome palo na pamet da nema šestocifrenih stanja...

Zna li neko da li će trajni nalozi funkcionisati kao do sada?
Navodno će računi stizati regularno, samo što će biti po procenjenim vrednostima.
Bez obzira na način formiranja (samočitanje, njihovo čitanje, procena), računi će stizati svakog meseca. Za poslednji mesec je, međutim, bilo problema sa trajnim nalozima za Beograd, jer EPS izgleda nije na vreme obavestio (makar neke) banke o promeni poziva na broj. Ne znam u kojoj si ti, ali je recimo Yettel banka slala mejlove klijentima da obrate pažnju na to i eventualno plate ručno ako im ne stigne račun na klik (njihova varijanta trajnog naloga) do datuma dospeća. Trebalo bi, međutim, da već sledeći račun stigne na vreme.
 
Bila je i prošlih meseci ta greška da napiše da je prošao rok za prijavu, ali reši se tako što se pokuša više puta.


Nova verzija donosi nove bagove, hahah. Da li su popravili u međuvremenu? Proširili su validaciju unosa za ovaj mesec, ali izgleda da je nekome palo na pamet da nema šestocifrenih stanja...


Bez obzira na način formiranja (samočitanje, njihovo čitanje, procena), računi će stizati svakog meseca. Za poslednji mesec je, međutim, bilo problema sa trajnim nalozima za Beograd, jer EPS izgleda nije na vreme obavestio (makar neke) banke o promeni poziva na broj. Ne znam u kojoj si ti, ali je recimo Yettel banka slala mejlove klijentima da obrate pažnju na to i eventualno plate ručno ako im ne stigne račun na klik (njihova varijanta trajnog naloga) do datuma dospeća. Trebalo bi, međutim, da već sledeći račun stigne na vreme.
Hvala na odgovoru.
Prošli mesec nisam poslao stanje i stigao mi račun na 0kwh pa će ovog da me oderu, sa sve drugom zonom potrošnje. Totalno suprotno od onog što su rekli da će da urade.
Ali, hajde da vidimo šta će se dalje zbivati.
U iskušenju sam da i ovog meseca ne očitam da bih proverio šta će da se desi.
Da nisam podstanar, verovatno bih se drndao sa njima, mada je ovako prilično teško jer mogu da me otkače pošto nisam vlasnik.
 
Mogao bi svakako da napišeš prigovor preko aplikacije za uvid ako joj imaš pristup, a možda bi prošlo i preko mejla (potpišeš se samo kao vlasnik, nemam drugu ideju sem te), ako uopšte više primaju reklamacije tako, nešto i nisam upućen. Sad je, doduše, malo kasno, jer ne bi više imalo smisla da pošalju nekog njihovog da naknadno očita/proveri, ali možda bi makar mogli da raspodele trenutnu potrošnju na dva meseca. Vredi pokušati.
 
Prvi put im saljem stanje i uspesno sam poslao za jedno brojilo, sad kad hocu za drugo idem na dodaj merno mesto i nista se ne desava samo vrti istu stranicu, a kad ugasim taj prozor i hocu iz pocetka ne da mi listu opstina. Cirkus. Radim preko sajta.
 
Što se tiče cifara, ja nisam kucao nule, tipa 004048, nego samo 4048... Je l' to nema veze? Izbacilo mi je da je prijava evidentirana.
 
395kW jul (skupa 257, jeftina 138).
90kW više nego u junu (radila klima).
Ali jul prošle godine je bio apsolutni rekord : 1004kW (klima radila danima zbog bebe, plus bojler na skupoj struji, toga nema više).
 
Nazad
Vrh Dno