Šta je novo?

Prepaid u Srbiji: tarife, promocije, iskustva, problemi..(FAQ u 1.postu)

@Bonafides prijavio sam i inspektorki ministarstva za telekomunikacije što su bez najave od 1.3.2021. skratili rok važenja dopune sa 330 na 60 dana prekršivši tadašnji član 107 ZEK i da bi po čl. 138 stav 22 trebalo da budu sankcionisani. Bez odgovora.
Da li mislis na stare Telenor vaucere od 200 dinara?
 
Da li mislis na stare Telenor vaucere od 200 dinara?
Mislim uopšteno. Dan pre toga dok su bili Telenor je važilo jedno, sutra kad su postali Yettel počelo je iznebuha da važi drugo. Iz priloženog se vidi da je rok važenja pomeren do kraja 2026.
 

Prilozi

  • IMG_20220127_115343.jpg
    IMG_20220127_115343.jpg
    118.5 KB · Pregleda: 34
  • -lztror.jpg
    -lztror.jpg
    126 KB · Pregleda: 34
Planiram da jedan mts prepaid broj preregistrujem na drugu osobu. Kredit nije uplacivan od prosle godine, pa me zanima moze li to kociti preregistraciju.
I da, da li se dobija nova kartica prilikom preregistracije sa inicijalnim kreditom ili ovoj drugoj osobi dajem svoju postojecu.
 
Kartica ostaje ista, sve ostaje isto sem toga što se njima u sistemu menja vlasnik. Za istekli kredit bi već neko drugi morao da odgovori, ali ima smisla da bi pravio problem.
 
Ne prenosite nista u A1,samo ako ste vec tamo.🤣🤣🤣.
 
Pa radi ako ti ostane potpuno funkcionalan broj.Meni nije ni posle 40 dana.
 
Pa nek ti zamene karticu, ili nek nešto urade. Nek ga ponovo registruju u sistem...
 
nisi ispratio. Pisao sam da su otvarali nekoliko tiketa i na kraju me obavestili da je sve u redu,sto se njih tice. Sta ja vise da se raspravljam s njima? Imam jos 20 dana pa vracam broj na Mts.

Tri sim i 2 esim sa menjao,na svoju inicijativu i nista. Ne radi ni na Androidu ni Na iOS.
 
nisi ispratio. Pisao sam da su otvarali nekoliko tiketa i na kraju me obavestili da je sve u redu,sto se njih tice. Sta ja vise da se raspravljam s njima? Imam jos 20 dana pa vracam broj na Mts.

Tri sim i 2 esim sa menjao,na svoju inicijativu i nista. Ne radi ni na Androidu ni Na iOS.
E buraz ti si bas baksuz. Ja sam 10 brojeva sto direktno sto posredno. I svima radi onaj mega plan na 12 meseci.
 
Nisam bas baksuz koliko su oni nesposobni. Primarni broj sam preneo pre godinu i po.Tada sam bio ovlasteno lice u firmi za kontakt s njima. Agent firme mi da onaj vaucer za Neo Neo. Kad sam prebacio broj ,nije bilo veze za Mts. Potpuno odsecen. Da nije bilo njega i da on nije gurao,ne bi mi nikad to resili. Standardna zavlacenja bila,kao i sada. Mufljuzi.😂😂😂
 
Bitno da su popravljali bagove koji su isli u nasu korist. Ali zato kad je do njih onda su totalno nesposobni. Znam secam se i kad su aplikaciju sređivali. Nisu oni cvecke uopšte.... Ali kazem da steta sto imaju ljudi probleme. Da je globalnije prirode sigurno bi vise posvetili pažnje rešenju. Ovako ih bole uvo... Kad je manji broj ljudi upitan.
Pa ja prvi kontakt sa njima ikada. Imao sam problem. Uzeo sim jer su imali najjeftiniji dodatak u to vreme za Nemačku. I od 7 dana radio je svega 2 dana. 3x sam isao u poslovnicu da rese problem.
 
Screenshot_20250702_071132_com.android.phone.jpg
Мтс интернет бонус не ради.
 
Када нам истекне А1 Мега план 12 месеци бесплатно, од накупљеног кредита ће моћи бар још месец дана да се уплати?
 
A zašto si uopšte uplaćivao kredit?
Mislim onu šalju obaveštenje da se uplati, ali ne mora jer je samo potrebno u Moj A1 aplikaciji aktivirati opet :)
 
Poslednja izmena:
Dakle, kredit ti je odavno istekao (datum piše u aplikaciji), ali i dalje sve radi, broj ti nije suspendovan (nakon četiri mesec od isteka kredita), i bez problema aktiviraš samostalno?
 
Pozdrav. Jedno pitanje- Da li i dalje vazi bonus 2025 gb za registraciju u mtsu?
При почетку те акције дозвола за камеру на апликацији није радила, после су то исправили и кад сам регистровао нисам добио ништа. Сад не могу да добијем ни бонус од уплате кредита. Невероватни имбецили.
 
Čisto sumnjam. To je verovatno bila stimulacija da se smanje redovi zbog hajke. Konkretno, bonus 2025 je važio do 10. aprila za stare aktivne neregistrovane brojeve, uprkos naknadnom produžetku roka.
 
Kakvo naknadno produženje roka? Pomereno je sa 10. februara na 10. april, a ostavljena je mogućnost da se najkasnije do 25. maja registruje (neaktivan) broj. Nije dalje pomerano, koliko sam ispratio, ili sam nešto propustio? Ako nisam, pretpostavljam da se pitanje odnosi na uzimanje novog broja, jer samo oni mogu biti (privremeno) neregistrovani. Nekad davno je bio izbor između specijalnog bonusa dobrodošlice (dosta stvari u trajanju od sedam dana) i Plana 100 (osnovni mesečni plan), a beše su imale dve različite vrste pripejda (osnovni Moj pripejd i nešto skuplji i "jači" Sve Cool), ali nemam pojma kakvo je sad stanje.
 
Dakle, kredit ti je odavno istekao (datum piše u aplikaciji), ali i dalje sve radi, broj ti nije suspendovan (nakon četiri mesec od isteka kredita), i bez problema aktiviraš samostalno?
Nemam ja nikakav kredit u aplikaciji, do sada sam samo jednom uplatio onaj "mega dodatak uz mega plan" od 400 din jer mi je trebalo još 10GB.
 
Kakvo naknadno produženje roka? Pomereno je sa 10. februara na 10. april, a ostavljena je mogućnost da se najkasnije do 25. maja registruje (neaktivan) broj. Nije dalje pomerano, koliko sam ispratio, ili sam nešto propustio?
Tomejto potejto. Posle februara nisu više davali koliko se sećam. Na to sam mislio. U suštini sam davno rešio pitanje registracije brojeva pa zato više i ne mogu da se setim tačnih vremenskih odrednica.
 
Nemam ja nikakav kredit u aplikaciji, do sada sam samo jednom uplatio onaj "mega dodatak uz mega plan" od 400 din jer mi je trebalo još 10GB.
Kredit svakako postoji (pa makar bio i nula dinara) i traje tri meseca od poslednje uplate, što je i naglašeno u aplikaciji, pri vrhu početne stranice. Ako istekne, svodi se na nulu (razlika se ne vidi ako je već i bio nula, hahah), ali i dalje piše datum kada je istekao, npr. 30. jun u 23.59. Zvanično, ako nakon toga još dodatnih mesec dana ne uplatiš kredit, broj ti se suspenduje, tj. isključuje sa mreže. Gasi se sav saobraćaj, a ko pokuša da te pozove, dobije poruku da broj privremeno nije dozvoljen. Zato se pitam kakva je kod tebe situacija po tom pitanju, tj. da li je stvarno moguće koristiti tu promociju bez aktivnog kredita.

Ti si ga očigledno nekad doplaćivao, čim si kupio taj dodatak. Moguće je da se to desilo u prva tri meseca, a da otad nije prošlo još tri, što bi značilo da je tebi kredit sve vreme aktivan, tj. da se nije desilo da je istekao, iako je praktično konstantno na nuli. Pominješ, doduše, da si morao ručno da aktiviraš plan, što nije slučaj kada ti je kredit aktivan. Sve u svemu, nisam siguran šta se tačno dešava, pa zato i pitam. Da probamo ovako, šta ti piše na početnoj strani aplikacije kao datum isteka kredita?

Posle februara nisu više davali koliko se sećam. Na to sam mislio.
Da, da, jasno, to jeste bio slučaj, koliko se i ja sećam. Nego sam zbog pominjanja naknadnog produžetka (što bi bilo u odnosu na 10. april) pomislio da sam možda propustio neki novi produžetak roka za registraciju, ali biće da to ipak nije slučaj. Onda kontam da se pitanje definitivno odnosi na uzimanje novog broja, jer su svi stari dosad morali biti registrovani.
 
Имам стару картицу Мобтела, број регистрован 2008. кад је уведена регистрација. Прошле године ми истекне кредит и картица, одем у Јетел, кажу да им донесем ПУК код ??? Па за чега служи регистрација броја, ако не могу да повратим свој број који имам 20 година?
 
Poslednja izmena od urednika:
Nazad
Vrh Dno