Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

bio je juce a5000 za 35k, ja imam u mejlovima. Takodje sam video i na sajtu letecu reklamu za a5000 :D
Jel moguce da neko dobije mail a neko ne? Na sajtu nisam video msm na aplikaciju a gledam non stop. Jedino je bilo a3000 pre 4,5 dana a pre toga a2000. Cak i probam skoro svaki dan a5000 da kucam u korpi, ne prihvata
 
moguce je, meni vec neko vreme ne stizu oni mailovi kad napravim narudzbinu i ono "danas ti stize paket", a stizu za vaucere. Nisu ni u spam naravno. Zalio sam im se ali nista, krsh su totalni.
 
Vezano za CA kampanju/prodaju, supruga nasla neke pantalone nesto dzabe njihove za 600 kinte, stavio ih u korpu, gledao tog daan jos par stvari, sutradan da narucim vidim one otisle na 1600, nisam obracao paznju kojeg je to datuma bilo mzoda je bas bila ta promocija u duzini od jednog dana ko zna sta rade
 
Vezano za CA kampanju/prodaju, supruga nasla neke pantalone nesto dzabe njihove za 600 kinte, stavio ih u korpu, gledao tog daan jos par stvari, sutradan da narucim vidim one otisle na 1600, nisam obracao paznju kojeg je to datuma bilo mzoda je bas bila ta promocija u duzini od jednog dana ko zna sta rade
Da, bila je neka promocija gde je sve bilo na 70% sniženo od C&A... Meni evo baš sad stigao paket.
 
Da li se zna tačan razlog zbog kašnjenja porudžbina (konkretno abrzo)? Sigurno nemaju više naručivanja nego inače
 
Ovim putem želimo da Vas obavestimo da je sa Vašom porudžbinom XXXX-XXXX sve u redu, ali je kod kolega povećan obim posla pa je došlo do prolongiranja isporuke.
Kolegama iz transportne službe je prosleđena urgencija za Vašu isporuku, verujemo da će se realizovati u što kraćem roku.

Ovo sam ja dobio kao odgovor na pitanje "sta se desava sa a brzo posiljkama?" Ja porucio neke stvari za more pre nedelju dana racunajuci "a brzo" je, stice za 2-3 dana. Sad i kad mi stigne neću preuzeti jer odoh na more...
 
Copy-paste odgovor. Za moju prethodnu pošiljku, ja sam pisao i zvao 2x, sve isto pričaju, na kraju sam otkazao jer sam čekao više od 7 dana.. Isto abrzo
 
Sad u 22h konačno preuzeo City Express. 7 proizvoda iz 5 različitih magacina, i ne čudi što kasne.

Sad naravno, Ananans ne šalje City tracking broj, a od City mi ne stiže poruka ma Viberu pa ne mogu da preusmerim na paketomat...
 
Jel može nekako da se prati status isporuke, ako je City express u pitanju, na osnovu podataka iz porudžbenice?
 
da je 42" pa i ajde :)
 
^ da li su ok slika i zvuk na tesli?
 
^ da li su ok slika i zvuk na tesli?
Pa na toj seriji koja je bila na akciji na ananasu i ne baš. Msm zvuk za prosečnog korisnika ok, a slika onako. Pre bih ti preporučio Tesla SUS i BUS serije. I ne slažem se da je smart overrated danas, ja svakodnevno koristim smart opcije, niti mi je kabl za tv više uključen u tv.
 
Smart funkcije su overrated samo ako je platforma smeće.
 
Drpili su mi novac prilikom placanja sa dve poklon kartice u razmaku od 10 dana, a porudzbina nije prosla i naravno novca nema. Na telefonu se prave blesavi, a preko emaila su prosledili dalje. Ako je neko imao slicno iskustvo, ili je rešio neka se javi 😃
I meni se isto dešava.
Naručio 12.06. i skinuta sredstva sa poklon kartice, a porudžbine nema nigde.
Imam samo broj porudžbine.
Podrška na telefonu ništa ne vidi, tražili da šaljem mejl.
Prošlo već desetak dana i ni pisma, ni razglednice.
Da li si rešio problem i kako?
Treba sa pišem prijavu tržišnoj?
 
I meni se isto dešava.
Naručio 12.06. i skinuta sredstva sa poklon kartice, a porudžbine nema nigde.
Imam samo broj porudžbine.
Podrška na telefonu ništa ne vidi, tražili da šaljem mejl.
Prošlo već desetak dana i ni pisma, ni razglednice.
Da li si rešio problem i kako?
Treba sa pišem prijavu tržišnoj?
Juce vracen novac posle 14 dana, tek nakon prijave trzisnoj. Slao sam 3 mejla Ananasu nisam dobio odgovor ni na jednom, prvi 6.6. Drugi 12.6. I treci 18.6.
 
ja sam isto prijavio trzisnoj i cekam da mi vrate novac, doduse ovo je za refundaciju otkazane porudzbine pre koji mesec. ako mi ne pomogne trzisna onda cu da ih tuzim.
 
Ja imam pozitivan primer, posle pet meseci pukle farmerke, obratio im se, poslao fotku, vratio, novac legao na račun.
 
ja sam isto prijavio trzisnoj i cekam da mi vrate novac, doduse ovo je za refundaciju otkazane porudzbine pre koji mesec. ako mi ne pomogne trzisna onda cu da ih tuzim.
Imao sam i ja nešto slično.
Novac je bio zarobljen u banci PŠ skoro godinu dana, a mislim da je bio baš od ananasove otkazane porudžbine (pošto je u opisu transakcije stojalo blanko). Obraćao sam se banci mesecima, nisu razumeli.
i na kraju, kad sam poslao prigovor NBS, novac je vraćen.
Posle toga, imao sam opet sa ananasom duplu rezervaciju za jednu porudžbinu. Posle su jednu rezervaciju proknjižili, ali druga je stajala više meseci. Ovaj put su odmah reagovali i poništili tu drugu rezervaciju (spomenuo sam im prijavu NBS)).
Da ne bude sa samo pljujem po ananasu, imao sam puno pozitivnog iskustva sa njima, ali kad se desi neki problem, jednostavno ponište sve dobro što je bilo. I to na sitnicama. Zarobe ti novac i ne vraćaju.
Ima tu dosta krivice i do banke, možda sa drugim bankama nema tih problema.
Baš danas sam poslao banci još jedan prigovor imam tri transakcije kojima u opisu stoji"credit rezervation" iz aprila ove godine. Ovaj put mislim da su transakcije sa aliexpressa, koje sam otkazao.
 
Nazad
Vrh Dno