Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

@Ninoslav 30 dana pre isteka mozes da podneses zahtev za prelazak na prepaid. Inace kod Yettel-a UO traje 24 obracunska meseca, tebi je prvi obracunski mesec sa popustom bio od 17.marta do 31.marta, zato ti i 24 obracunski mesec istice 1.marta...
 
Hvala na odgovoru, ako podnesem 30 dana ranije jel treba da otkupim taj poslednji mesec ili samo podnesem zahtev i cekam da me pozovu? I jel zovu relativno odmah ili tek kad istekne tih 30 dana?
 
Mene su zvali posle 2 sata, zenu posle 17 dana, nema pravili, ali koliko sam ispratio ovde na forumu i koliko me pamcenje sluzi, mislim da nema koga nisu pozvali... Ne treba nista da otkupljujes...
 
Isticu nam u kuci dva ugovora u Yettelu. Sta je najbolje uraditi, da se prebacujemo na prepaid ili u drugu mrezu?
Ono sto oni nude nema neke racunice, nude obnovu ugovora po cenama koje su vise nego na sajtu.
 
Isticu nam u kuci dva ugovora u Yettelu. Sta je najbolje uraditi, da se prebacujemo na prepaid ili u drugu mrezu?
Ono sto oni nude nema neke racunice, nude obnovu ugovora po cenama koje su vise nego na sajtu.
Meni je krajem decembra bilo dovoljno da podnesem zahtev za prelazak na pripejd...nisam dugo čekao na ponudu za smanjenje računa...50%
 
Isto i kod mene bilo..Ovde ne znam dal je neko ispusio,jedino kolegi Kalin62 nisu izasli u susret..
Valjda su i njega zvali ali je odbio 50% na bilo koji paket jer je hteo go extra+ za koji vaze drugaciji uslovi. Mog starog su zvali ali je zaboravio koji paket treba da trazi pa im je rekao da nazovu sutra. Sutradan uredno nazvali i dogovorio 50%.
 
Nama u sustini trebaju yettel 50 i yettel 100 paketi.
Imao sam jedan poziv sa call centrom i rekli su mi da se vise ne prenose GB i naredni mesec, jel moze neko ko je pre par meseci zakljucio ugovor da ovo potvrdi?
 
Valjda su i njega zvali ali je odbio 50% na bilo koji paket jer je hteo go extra+ za koji vaze drugaciji uslovi. Mog starog su zvali ali je zaboravio koji paket treba da trazi pa im je rekao da nazovu sutra. Sutradan uredno nazvali i dogovorio 50%.
Znam da su ga zvali,ali mu nisu izasli u susret sa ponudom koju je hteo..Eto,jedan zabelezeni primer..
A imas ovde slucajeva da su ponudili i dali nesto sto nikad nismo culi malte ne..Da daju koliko meseci 6 po 1din,pa posle po 50% ceni paketa...Mogli su i kogei Kalinu62 da daju tu nesvakidasnju ponudu,kao sto su dali drugom kolegi 6 meseci po 1din..I ko zna sta je jos neko dobio a ne pise ovde ili nije uopste na forumu..
 
Nama u sustini trebaju yettel 50 i yettel 100 paketi.
Imao sam jedan poziv sa call centrom i rekli su mi da se vise ne prenose GB i naredni mesec, jel moze neko ko je pre par meseci zakljucio ugovor da ovo potvrdi?
Zena je za dete krajem januara potpisala ugovor za goextra plus za 1099 din pri registraciji pripejda i preneti su mu gb i u narednom mesecu
 
Jel se ne prenose GB za sve pakete ili samo za određene? Koliko sam ja mogao da razumem, svakom izlaze u susret koji ima malo skuplju uslugu kod njih. Barem sam ja tako pre 4 godine kada sam otišao od njih kod konkurencije, oduvali me i kada su zvali sam im objasnio da ono što druga mreža nudi, vi ne možete da ponudite... U pravu ste i tu se se završilo. Onda mi je stigla poruka 50% preko aplikacije, a nije bilo zvanično na sajtu. Potrefilo se da mi je istekao ugovor kod konkurencije i da sam bio na prepaid, pa sam to iskoristio. Sve se prenosi iz paketa i mesečno pričam 30 minuta, a sve zakucano na maksimum. Tako da, ako se ne prenosi bilo bi bzv i to im je veliki minus. Imam Go Data i sve se prenosi 52gb, 600min, sms free za 974 dinara mesečno... Sad je valjda poslupelo malo ali sve je ok dok račun za telefon ide ispod 10e mesečno.
 
Само се на ГоЕкстра+ преноси, од нових (тренутних) пакета.
 
Za svako dalje prepucavanje slede zabrana pisanja u temi.
 
Znam da su ga zvali,ali mu nisu izasli u susret sa ponudom koju je hteo..Eto,jedan zabelezeni primer..
A imas ovde slucajeva da su ponudili i dali nesto sto nikad nismo culi malte ne..Da daju koliko meseci 6 po 1din,pa posle po 50% ceni paketa...Mogli su i kogei Kalinu62 da daju tu nesvakidasnju ponudu,kao sto su dali drugom kolegi 6 meseci po 1din..I ko zna sta je jos neko dobio a ne pise ovde ili nije uopste na forumu..
Bas tako kako si reko , yetelov agent kaze da nemogu pre 60 dana da predjem u drugu mrezu, Malo me zbunio i Globaltelov agent kaze ako ima vise od 60 dana mozes da predjes, ja kazem da neznam tacno ali ima dosta, uzo podatke pa cekamo odgovor
 
Strasno me nervira YETTEL... imam dva broja kod njih vise od deceniju, a vec godinu dana koristim i mobilni internet sa ruterom. Elem... na jednom broju koji ima TOTAL 10 paket mi nude YETTEL MOBILE M za 1900 RSD, a na broju na kom mi je istekao paket mi nude YETTEL 100 za 2800 RSD!! Ok razumem ja, da bi oni zeleli da povecaju pakete koji ima daju manji prinos, ali zar oni misle da sam ja na jednom broju *****, a na drugom sam malo pametniji... ili da sam podeljena ličnost pa podeljeno analiziram dve ponude? Pritom se jurim sa njima da me zovu itd itd

Da li da podnesem zahtev ze prelazak na prepaid u A1 ili na postpaid? Kakve tarife tamo daju novim pretplatnicima? I da li postoji organizacija u Srbiji, banka, mobilni provajder, internet provajder koja posmatra klijenta kao nekog ko može biti nije tele i ko želi da ima normalan odnos bez zavlačenja ušiju svaki put kad ističe ugovorna obaveza... Valjda su ukapirali za ovih 15 godina da ne prolaze jeftini trikovi?
 
Ja sam imao stari Total Data paket ali sam preko jednog zaposlednog u Yettel poslovnici dobio Yettel Mobile L koji jeste skuplji 900 dinara ali mi se isplatilo ima 20 minuta u roamingu, 5 GB interneta za Evropu i 23.5 GB za Zapadni Balkan. Podnesi zahtev za raskid ugovora zvaće te za 2 do 3 dana i ponudiće ti 50%. Ti njima kaži otvoreno ja prenosim broju drugu mrežu ako mi ne date pogodnosti. Ako ti ponude 50% uzmi Yettel Mobile M pa posle ako ti treba Yettel Mobile L možeš da uzmeš po dosta nižoj ceni.
 
Strasno me nervira YETTEL... imam dva broja kod njih vise od deceniju, a vec godinu dana koristim i mobilni internet sa ruterom. Elem... na jednom broju koji ima TOTAL 10 paket mi nude YETTEL MOBILE M za 1900 RSD, a na broju na kom mi je istekao paket mi nude YETTEL 100 za 2800 RSD!! Ok razumem ja, da bi oni zeleli da povecaju pakete koji ima daju manji prinos, ali zar oni misle da sam ja na jednom broju *****, a na drugom sam malo pametniji... ili da sam podeljena ličnost pa podeljeno analiziram dve ponude? Pritom se jurim sa njima da me zovu itd itd

Da li da podnesem zahtev ze prelazak na prepaid u A1 ili na postpaid? Kakve tarife tamo daju novim pretplatnicima? I da li postoji organizacija u Srbiji, banka, mobilni provajder, internet provajder koja posmatra klijenta kao nekog ko može biti nije tele i ko želi da ima normalan odnos bez zavlačenja ušiju svaki put kad ističe ugovorna obaveza... Valjda su ukapirali za ovih 15 godina da ne prolaze jeftini trikovi?
Nisi jedini, i meni su nudili pakete po većoj ceni od cene na sajtu na sajtu. Evo i sada mi nude mobile M u aplikaciji za 2249, 350 din više nego tebi. Očigledno nude nasumično brojevima, pa kako kome prođe.
 
Prešao sam danas na prepaid iz mts-a i ne mogu da promenim obradjivanje podataka u cilju dostavljanja personalizovanih ponuda? Dam pristanak ali trenutno nisu u mogućnosti da obrade zahtev. Da li je neko imao problem sa ovim?
 
Nazad
Vrh Dno