Unofficial
Poznat
- Učlanjen(a)
- 10.12.2024
- Poruke
- 174
- Poena
- 45
Hvala
Zvali mene na primarni broj koji sam prebacio na besplatan mega plan godinu dana. I počinje uvod, vi imate megaplan koji će za mesec dana da poskupi pa mogu da vam ponudim neku specijalnu ponudu da predjete na postpaid. I poce da mi nabraja neke tarife i hoce da mi uvali ugovor da plaćam od 1500-2000 dinara mesečno. Ja sve lepo saslušam i kažem sve je to lepo što vi nudite ali ja imam besplatan mega plan na godinu dana. Ona: Aha imate besplatan mega plan na godinu dana. Prijatan dan vam želim i prekinu vezu😀Jesu nudili nesto onima koji preneli broj u A1 i uzeli bespaltan mega plan godinu dana?
Uloži prigovor krajnjeg korisnika po Čl. 139 ZEK, plati nesporan iznos srazmerno broju dana po ceni pod ugovornom obavezom do datuma isteka i traži korekciju računa, jer Član 18.1 opštih uslova u A1 mreži za postpaid korisnike predstavlja nepoštenu i obmanjujuću poslovnu praksu po Čl.16-20 ZZP i povredu kolektivnog interesa po Čl. 170 istog zakona.Prešao sam u globaltel iz A1, pre 6 7d. I stigao mi račun puna cena, jel obavezno to platiti iki kako umanjit
Koliko znam, ovo je ponuda isključivo za zadržavanje u Globaltelu. Ja sam prešao u Globaltel iz A1 pre nekih godinu dana sa dva broja i ponudili su 200 GB za prenos na oba broja, ništa drugo.Da li je moguće dobiti 12m/1Din za 1000min i 30GB ili to važi samo za one koji požele da odu iz Globaltela pa odluče da ostanu?
MOZES ...ja sam yettel broj vodio se na druga preregistrovao na sebi i preneo u a1 mrezu ..istog dana sve odradio i registraciju i prenos ( zahtev)Drugarica ima specifičan slučaj da je pre desetak dana prenela vlasništvo jednog pripejd broja u MTS-u sa oca na sebe. Taj broj postoji godinama, prvo je bio u okviru postpejd tarife, pa je onda pre godinu-dve prebačen na pripejd. Bio je, dakle, registrovan sve vreme, tako da, između ostalog, prenosom vlasništva nije dobila onu promociju sa 2025 svega. Malo nakon toga, konkretno juče, saznala je za promociju u A1 i izrazila želju da pređe. Međutim, u MTS-ovoj poslovnici su joj rekli da joj prenos ne bi bio odobren jer 60 dana staža računaju od poslednje promene, odnosno staž se računa ne za sam broj, već za par korisnik-broj. Da li je to tačno? Dosad sam razne dezinformacije čuo u toj istoj poslovnici, pa ipak da proverim ovde.
Aj, držimo palčeve, pa šta bude, ali svakako izgleda da to zavisi od operatera. Podnela je drugarica danas zahtev i zasad je loš znak što je nisu zvali sa ponudama da ostane, ali videćemo.MOZES ...ja sam yettel broj vodio se na druga preregistrovao na sebi i preneo u a1 mrezu ..istog dana sve odradio i registraciju i prenos ( zahtev)
Neće zvati danas. Neka očekuje poziv tek sutra.Podnela je drugarica danas zahtev i zasad je loš znak što je nisu zvali sa ponudama da ostane.
Zapravo, nekih pola sata pre nje je na istom mestu zahtev podnela još jedna (kod nje nema spornih elemenata, a isto prelazi sa pripejda u MTS-u), i zvali su je otprilike sat i po nakon što je izašla iz radnje, pri čemu su joj nudili 50% na bilo koji postpejd paket, a navodno čak i 70% pod nekim uslovima (nije znala da mi kaže detalje, jer nije ni slušala, haha). Pritom je obema prenos zakazan za petak (automatski, nisu birale). Naravno, možda je slučajnost, a možda je baš tih pola sata presudilo koga će zvati danas. Inače, i žena iz A1 je rekla da misli da zahtev neće proći, ali svakako je pristala da ga podnese.Neće zvati danas. Neka očekuje poziv tek sutra.
Ne prenosi se.Da li se kod MTS prepaida prenosi neiskorišćeni saobraćaj aktiviranjem neke promocije/dodatka? Našao sam neku staru karticu neaktiviranu, a već je registrovana na ćaleta, aktiviranjem sam dobio neki bonus, ako BiH uplatio promociju da li bi se sabrala s novim dodatkom ili ne?
To svakako, ali nema Globaltela u mojoj priči. Pretpostavljam da si u brzini nešto pogrešno pročitao. Obe osobe koje pominjem su na klasičnom MTS-ovom pripejdu. Jedina razlika je, dakle, što je prva drugarica, ona zbog koje sam prvenstveno ovde pisao, sredinom meseca prebacila vlasništvo broja sa oca na sebe, pa ima taj sporni element gde ne znamo da li se time staž resetovao. Ali evo, javila mi je pre pola sata da su je zvali sa istim ponudama, tako da se nadam da je rešeno. Ne bi je zvali da ne ispunjava uslove za prelaz, zar ne?Nisu me zvali, ali suština je da dva različita entiteta Telekoma i dalje posluju odvojeno, svaki u skladu sa internom politikom.
Permutujem prepaid temu sa Globaltelovom, nenamerna omaška.To svakako, ali nema Globaltela u mojoj priči. Pretpostavljam da si u brzini nešto pogrešno pročitao.
Jeste, rešeno je. Trebalo bi da joj pošalju ugovor kurirom kao pošiljku sa povratnicom, ali postoji mogućnost i da je upute ka poslovnici.Evo, javila mi je pre pola sata da su je zvali sa istim ponudama, tako da se nadam da je rešeno. Ne bi je zvali da ne ispunjava uslove za prelaz, zar ne?
Istina, ali tvoje iskustvo je sa Yettel-om, pa postoji mogućnost da drugačije gledaju staž. Ako dobro shvatam, tačan način računanja nije propisan regulativom. Tu je cela zavrzlama, pa se zato ne radujemo unapred, haha. Ali na kraju ipak očekujemo lepe vesti noćas, tj. sutra ujutru.ne resetuje se staz ... moj broj onda ne bi bio prenet ..
Aha, ima i to, nisam o tome razmišljao. Mada je logično skroz, zahtev za prenos broja nije ugovor.Trebalo bi da joj pošalju ugovor kurirom kao pošiljku sa povratnicom, ali postoji mogućnost i da je upute i ka poslovnici.
Ali ponuda za 50% popusta za prelazak na postpejd jeste 🤷🏽♂️Zahtev za prenos broja nije ugovor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari