Šta je novo?

Prepaid u Srbiji: tarife, promocije, iskustva, problemi..(FAQ u 1.postu)

Zvao me je agent (muskarac) iz A1 na drugi broj (nije primaran broj) koji sam preneo u A1. Poceo je sa pricom da sam ostvario popust od 600 dinara i pitao sta meni treba. Kazem da mi treba internet jer bas malo pricam, moze to da vidi u sistemu. Vidi on da potrosim internet brzo a da jedva 50 min ode na razgovore.
Pitam ja kakva je to ponuda i koja, kaze senior tarifa samo 600 dinara senior tarifa. Kaze on za razgovore se uklapate ali sumnja da ce mi 4gb biti dosta. Ja reko opet potrosim svih 10gb i onda sa druge kartice se uklopim do kraja meseca sa jos 10gb drugi mega plan.
On malo ucuta i sam konstatuje da imam 500min i 10gb za 0 dinara, i da mnogo manje 100min i 4gb mi se nikako ne isplati. Poce on ima neka tarifa od 1900 sa dosta interneta..ja ga prekinuo i reko da globatel daje 30gb i 1000 min besplatno godinu dana, on kaze da zna za tu ponudu. 😄
On valjda ukapirao da nema smisla da mi nudi manje za mnogo para i kaze :hvala na razgovoru i cujemo se sledeci put.
Jesu nudili nesto onima koji preneli broj u A1 i uzeli bespaltan mega plan godinu dana?
Nesto mi prosto neverovatno da nude manje a hoce sasvim lepu lovu. 😄
 
  • Like
Reagovanja: fiy
Meni su tri puta davali te MNP kartice i ja bi ih aktivirao istog dana. Na njima besplatan onaj Dobar plan.
Kad sam sa tih MNP brojeva pozivao Korisnicki, sva 3 puta su mi rekli da broj nije u njihovoj mrezi, samim tim nije ni registrovan kod njih.
Postoji jedna caka. Pored tog dokumenta gde pise Zahtev za registraciju broja, stoji i znak "/ "gde pise I Potvrda o prijemu prepaid paketa. Bice da sada praktikuju ovo drugo.
Pre 7 godina privremeni broj je bio registrovan na korisnika i mogao je da se koristi na dalje ako prenos ne uspe.
Sada se to promenilo. Tako su bar meni rekli. Ako su slagali oni mene, lazem i ja vas.
 
@boban01 to je najverovatnije firma BNT koja radi za A1 i preko njih sam imao ugovor uz pokojnu intarifu za 500 dinara. Verovatno i dalje gledaju nekom nešto da uvale pa ako prođe, prođe. @Bonafides prenesibroj.rs pa vidiš da li je u mreži ili nije.
 
Drugarica ima specifičan slučaj da je pre desetak dana prenela vlasništvo jednog pripejd broja u MTS-u sa oca na sebe. Taj broj postoji godinama, prvo je bio u okviru postpejd tarife, pa je onda pre godinu-dve prebačen na pripejd. Bio je, dakle, registrovan sve vreme, tako da, između ostalog, prenosom vlasništva nije dobila onu promociju sa 2025 svega. Malo nakon toga, konkretno juče, saznala je za promociju u A1 i izrazila želju da pređe. Međutim, u MTS-ovoj poslovnici su joj rekli da joj prenos ne bi bio odobren jer 60 dana staža računaju od poslednje promene, odnosno staž se računa ne za sam broj, već za par korisnik-broj. Da li je to tačno? Dosad sam razne dezinformacije čuo u toj istoj poslovnici, pa ipak da proverim ovde.
 
Operateri nisu tu da pomognu vlasniku broja već da ga zaključaju u svoj "eko sistem", koliko god im zakon to omogućava. Imajte to u vidu i neće biti nikakvih neprijatnih iznenađenja u budućnosti.
 
Jesu nudili nesto onima koji preneli broj u A1 i uzeli bespaltan mega plan godinu dana?
Zvali mene na primarni broj koji sam prebacio na besplatan mega plan godinu dana. I počinje uvod, vi imate megaplan koji će za mesec dana da poskupi pa mogu da vam ponudim neku specijalnu ponudu da predjete na postpaid. I poce da mi nabraja neke tarife i hoce da mi uvali ugovor da plaćam od 1500-2000 dinara mesečno. Ja sve lepo saslušam i kažem sve je to lepo što vi nudite ali ja imam besplatan mega plan na godinu dana. Ona: Aha imate besplatan mega plan na godinu dana. Prijatan dan vam želim i prekinu vezu😀
 
@rovello ako je regulisano u mts i A1 da prelazak sa postpejda na pripejd više ne resetuje korisnički staž, ne bi trebalo da to bude slučaj ni sa promenom vlasništva.
 
Pa eto, kad razmislim, nekako mi obe opcije imaju smisla. Reći ću joj svakako da je ne košta da proba, pa ću javiti ishod ako bude podnela zahtev za prenos.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Zvali su iz Globaltela i ponudili minute i 30GB mesečno u narednih godinu dana da ostanem što mi je i bio cilj. Sve se sabira sa onim što sam već imao i ne mora ni dopuna kredita da se radi u tom periodu. Paket bi trebalo da aktiviraju u narednih 24h i nema potrebe da se odlazi do A1 poslovnice da se otkaže prenos broja kao što su neki pisali da su morali da idu.

Učinio nam je A1 veliku uslugu sa besplatnim Mega planom, a posebno što su produžili rok do kraja januara. Sad su mi troškovi samo 340 din. za 5GB mesečno za broj što sam preneo iz A1 u Globaltel i 200 din. na svaka 3 meseca za broj što sam iz mts preneo u A1.

Hvala svima na informacijama jer da nije ove teme ne bih ni znao za ove akcije pa bi troškovi bili mnogo veći.
 
Prešao sam u globaltel iz A1, pre 6 7d. I stigao mi račun puna cena, jel obavezno to platiti iki kako umanjit
 
Prešao sam u globaltel iz A1, pre 6 7d. I stigao mi račun puna cena, jel obavezno to platiti iki kako umanjit
Uloži prigovor krajnjeg korisnika po Čl. 139 ZEK, plati nesporan iznos srazmerno broju dana po ceni pod ugovornom obavezom do datuma isteka i traži korekciju računa, jer Član 18.1 opštih uslova u A1 mreži za postpaid korisnike predstavlja nepoštenu i obmanjujuću poslovnu praksu po Čl.16-20 ZZP i povredu kolektivnog interesa po Čl. 170 istog zakona.
 
Da li neko zna šta najviše nude u Globaltelu za prelazak iz A1?
Da li je moguće dobiti 12m/1Din za 1000min i 30GB ili to važi samo za one koji požele da odu iz Globaltela pa odluče da ostanu?
 
Pre nedelju dana sam pokusao da uplatim kredit online na mts sajtu preko dve platne kartice od postanske stedionice, i oba puta mi uplata nije prosla, ali mi je zato skinut iznos sa oba tekuca racuna vezana za te dve kartice. Jel imao neko iskustva sa ovim?
 
Ja placao jutros Intesinom karticom,proslo normalno.
 
Meni se to uopšteno dešavalo sa njihovom kobrendiranom UnionPay karticom (ranije se običnom Dinom nije nikad): transakcija kao bude odbijena, ali novac skinut. Dosad mi to, srećom, nije bilo problem, trgovci su uvek videli te transakcije i sve se automatski rešavalo u nekoliko minuta, bez moje žalbe. Dopuna (i ostala plaćanja ka MTS-u), međutim, uvek su mi prolazili.
 
Da li je moguće dobiti 12m/1Din za 1000min i 30GB ili to važi samo za one koji požele da odu iz Globaltela pa odluče da ostanu?
Koliko znam, ovo je ponuda isključivo za zadržavanje u Globaltelu. Ja sam prešao u Globaltel iz A1 pre nekih godinu dana sa dva broja i ponudili su 200 GB za prenos na oba broja, ništa drugo.
 
Drugarica ima specifičan slučaj da je pre desetak dana prenela vlasništvo jednog pripejd broja u MTS-u sa oca na sebe. Taj broj postoji godinama, prvo je bio u okviru postpejd tarife, pa je onda pre godinu-dve prebačen na pripejd. Bio je, dakle, registrovan sve vreme, tako da, između ostalog, prenosom vlasništva nije dobila onu promociju sa 2025 svega. Malo nakon toga, konkretno juče, saznala je za promociju u A1 i izrazila želju da pređe. Međutim, u MTS-ovoj poslovnici su joj rekli da joj prenos ne bi bio odobren jer 60 dana staža računaju od poslednje promene, odnosno staž se računa ne za sam broj, već za par korisnik-broj. Da li je to tačno? Dosad sam razne dezinformacije čuo u toj istoj poslovnici, pa ipak da proverim ovde.
MOZES ...ja sam yettel broj vodio se na druga preregistrovao na sebi i preneo u a1 mrezu ..istog dana sve odradio i registraciju i prenos ( zahtev)
 
Da li se kod MTS prepaida prenosi neiskorišćeni saobraćaj aktiviranjem neke promocije/dodatka? Našao sam neku staru karticu neaktiviranu, a već je registrovana na ćaleta, aktiviranjem sam dobio neki bonus, ako BiH uplatio promociju da li bi se sabrala s novim dodatkom ili ne?
 

Prilozi

  • Screenshot_20250129_200948.jpg
    Screenshot_20250129_200948.jpg
    73 KB · Pregleda: 40
MOZES ...ja sam yettel broj vodio se na druga preregistrovao na sebi i preneo u a1 mrezu ..istog dana sve odradio i registraciju i prenos ( zahtev)
Aj, držimo palčeve, pa šta bude, ali svakako izgleda da to zavisi od operatera. Podnela je drugarica danas zahtev i zasad je loš znak što je nisu zvali sa ponudama da ostane, ali videćemo.
 
Neće zvati danas. Neka očekuje poziv tek sutra.
Zapravo, nekih pola sata pre nje je na istom mestu zahtev podnela još jedna (kod nje nema spornih elemenata, a isto prelazi sa pripejda u MTS-u), i zvali su je otprilike sat i po nakon što je izašla iz radnje, pri čemu su joj nudili 50% na bilo koji postpejd paket, a navodno čak i 70% pod nekim uslovima (nije znala da mi kaže detalje, jer nije ni slušala, haha). Pritom je obema prenos zakazan za petak (automatski, nisu birale). Naravno, možda je slučajnost, a možda je baš tih pola sata presudilo koga će zvati danas. Inače, i žena iz A1 je rekla da misli da zahtev neće proći, ali svakako je pristala da ga podnese.
 
@rovello mts i Globaltel su dva različita brenda Telekoma Srbije, isto kao što su za optiku mts i Supernova takođe posebni pružaoci usluga. Na ličnom primeru, iako Supernova nije marila za sprovođenje raskida zbog poskupljenja, nakon migracije u mts sistem, njihova služba za brigu o korisnicima me je zvala radi produžetka ugovora i trudili su se da me zadrže svim silama, ali nemaju potpuna ovlašćenja da mi obnove ugovor, jer integracija Supernove još uvek nije dovršena i mogli su samo da prebace loptu njima da me zovu. Nisu me zvali, ali suština je da dva različita entiteta Telekoma i dalje posluju odvojeno, svaki u skladu sa internom politikom.
 
Da li se kod MTS prepaida prenosi neiskorišćeni saobraćaj aktiviranjem neke promocije/dodatka? Našao sam neku staru karticu neaktiviranu, a već je registrovana na ćaleta, aktiviranjem sam dobio neki bonus, ako BiH uplatio promociju da li bi se sabrala s novim dodatkom ili ne?
Ne prenosi se.
 
Nisu me zvali, ali suština je da dva različita entiteta Telekoma i dalje posluju odvojeno, svaki u skladu sa internom politikom.
To svakako, ali nema Globaltela u mojoj priči. Pretpostavljam da si u brzini nešto pogrešno pročitao. Obe osobe koje pominjem su na klasičnom MTS-ovom pripejdu. Jedina razlika je, dakle, što je prva drugarica, ona zbog koje sam prvenstveno ovde pisao, sredinom meseca prebacila vlasništvo broja sa oca na sebe, pa ima taj sporni element gde ne znamo da li se time staž resetovao. Ali evo, javila mi je pre pola sata da su je zvali sa istim ponudama, tako da se nadam da je rešeno. Ne bi je zvali da ne ispunjava uslove za prelaz, zar ne?
 
ne resetuje se staz ... moj broj onda ne bi bio prenet ..
broj ce joj biti prenet i nek uziva u a1 promociji
 
To svakako, ali nema Globaltela u mojoj priči. Pretpostavljam da si u brzini nešto pogrešno pročitao.
Permutujem prepaid temu sa Globaltelovom, nenamerna omaška.
Evo, javila mi je pre pola sata da su je zvali sa istim ponudama, tako da se nadam da je rešeno. Ne bi je zvali da ne ispunjava uslove za prelaz, zar ne?
Jeste, rešeno je. Trebalo bi da joj pošalju ugovor kurirom kao pošiljku sa povratnicom, ali postoji mogućnost i da je upute ka poslovnici.
 
ne resetuje se staz ... moj broj onda ne bi bio prenet ..
Istina, ali tvoje iskustvo je sa Yettel-om, pa postoji mogućnost da drugačije gledaju staž. Ako dobro shvatam, tačan način računanja nije propisan regulativom. Tu je cela zavrzlama, pa se zato ne radujemo unapred, haha. Ali na kraju ipak očekujemo lepe vesti noćas, tj. sutra ujutru.

Trebalo bi da joj pošalju ugovor kurirom kao pošiljku sa povratnicom, ali postoji mogućnost i da je upute i ka poslovnici.
Aha, ima i to, nisam o tome razmišljao. Mada je logično skroz, zahtev za prenos broja nije ugovor.
 
Nazad
Vrh Dno