Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Imam ugovor i telefon do februara 2026 godine, da li postoji mogucnost da platim telefon sad u celosti, i uzmem novi sa produzenjem ugovorne obaveze?
 
Otkupljivanje je kada prevremene platis ugovor za broj i onda si tehnicki otkupio broj i mozes da ga prenosis u druge mreze posto nije pod ugovorom

Ne možeš da poseduješ postpaid broj bez ugovora. Može bez ugovorne obaveze, a to ovde nije tema, jer je čovek tražio postpaid broj bez ugovorne obaveze.
 
Brate mozes da imas postpaid broj bez ugovora ali je neisplativo, a drugo pitao si sta je otkupljivanje....
 
Ne može da imaš postpejd broj bez potpisanog važećeg ugovora, ali može bez ugovorne obaveze.
 
Ugovor je jedno, a ugovorna obaveza je deo tog istog ugovora. Da bi imao postpejd uslugu mora da imaš važeći ugovor (neograničeno vremenski), ali ne moraš da imaš ugovornu obavezu na 12 ili 24 meseca.
 
Brate mozes da imas postpaid broj bez ugovora ali je neisplativo, a drugo pitao si sta je otkupljivanje....
Ne znam kakva smo mi to braća, ali ajde, kad smo krenuli, brate, prati temu, pre odgovaranja.
Čovek je postavio jednostavno pitanje, odgovor na to pitanje je "Može.", a mi odosmo dve stranice u offtopic.
 
Pitanje : treba da potpišem ugovornu obavezu
GO EXTRA + dal početkom meseca ili krajem istog, šta je vaša preporuka?
 
Mislim da nema veze kad ćeš potpisati. Bitno je da ti ne predje ni jedan dan bez ugovora jer ćeš onda platiti ceo mesec mesec bez popusta ako ga imaš.
 
  • Like
Reagovanja: fiy
Ugovorna obaveza mi ističe 26.11. podneo sam zahtev da mi broj prebace na pripejd,
26.11 su mi poslati poruku da restartujem telefon i od tad sam pripejd korisnik, čekam poruku ili ponudu za GO EXTRA +
Dal da potpišem ugovornu obavezu do kraja ovog meseca ili 02.12.2024g.
 
Mislim da nema veze kad ćeš potpisati. Bitno je da ti ne predje ni jedan dan bez ugovora jer ćeš onda platiti ceo mesec mesec bez popusta ako ga imaš.
Ček ček kako čitav mjesec? Zar ne naplaćuju proporcionalno?
 
Bilo kog datuma u mesecu da se potpiše ugovor, popust na pretplatu se dodeljuje za ceo mesec, a saobraćaj se dodeljuje proporcionalno broju dana, osim neta koji se dodeljuje takođe za ceo mesec.
 
Stigao odgovor od neke Nevene iz famozne službe za "brigu" o korisnicima vezano za njihovo tzv pravo da drže ljude 2 meseca od prelaska sa njihovog postpejda na pripejd.

...da bi broj mogao biti prenet iz jedne mreže u drugu neophodno je da na postojećem sistemu naplate bude minimum 60 dana.

Dakle onako opušteno, široooko tumače RATEL-ova pravila kako njima odgovara. Koliko sam video, tamo se pominje rok od 2 meseca samo kod PROMENE MREŽE a ne i kod promene statusa broja U OKVIRU ISTOG OPERATERA.

Zaključak je kako je ovo sjajna stvar jer sam bio bukvalno na korak od produženja Hipernet usluga na još dve godine, uz njihovo standardno skidanje gaća jer je lako kad sarađuješ sa državnom mafijom na štetu trećih firmi, ali posle ovog popizda zbog jahanja sa mobilnim brojem, pozdravljamo se sa svim njihovim "uslugama" veoooma uskoro 😄
 
Ja nisam siguran, ali ovo pravilo možda potiče i iz opštih/posebnih uslova ugovora u Yettel-u, a koji se možda poziva na ratelovo pravilo, a možda ne.
I ne znam zašto se bune ljudi zbog toga. Prihvati ga tako kako je, jasno je napisano.
Ako piše u opštim/posebnim uslovima ugovora koji si ti prihvatio, onda je tako. Prihvatio si. Prilikom zahteva za prelazak na pripejd sistem si to prihvatio. To je to. Dva meseca moraš da budeš na prepaid sistemu, dva meseca moraš da budeš na postpejd sistemu najmanje, zavisi na šta prelaziš...
Ukoliko to nigde ne piše u pravilima/ugovoru, onda si u pravu.
Smatram da sa ovim slučajem ratelOvo pravilo za prenos broja u drugu mrežu nema veze. Druga priča skroz.
Ako grešim, demantujte me, ispravite.
 
Stigao odgovor od neke Nevene iz famozne službe za "brigu" o korisnicima vezano za njihovo tzv pravo da drže ljude 2 meseca od prelaska sa njihovog postpejda na pripejd.

...da bi broj mogao biti prenet iz jedne mreže u drugu neophodno je da na postojećem sistemu naplate bude minimum 60 dana.

Dakle onako opušteno, široooko tumače RATEL-ova pravila kako njima odgovara. Koliko sam video, tamo se pominje rok od 2 meseca samo kod PROMENE MREŽE a ne i kod promene statusa broja U OKVIRU ISTOG OPERATERA.

Zaključak je kako je ovo sjajna stvar jer sam bio bukvalno na korak od produženja Hipernet usluga na još dve godine, uz njihovo standardno skidanje gaća jer je lako kad sarađuješ sa državnom mafijom na štetu trećih firmi, ali posle ovog popizda zbog jahanja sa mobilnim brojem, pozdravljamo se sa svim njihovim "uslugama" veoooma uskoro 😄
To je njihova standardna fora da maltretiraju korisnika koji nije dovoljno upućen i nema strpljenja da se izbori za poštovanje pravilnika.

Zahvali se gospođi tumačenju, ali dva meseca u mreži je dva meseca, bez obzira da li je u pripejd ili postpejd obliku.

Tako da podnesi prigovor ratelu, zatim im pošalji email sa obaveštenjem o tome, takođe ih obavestiš da ćeš ponoviti zahtev za prenos, i najljubaznije ih moliš da ne komplikuju dalje.

Nakon toga, a verovatno istog dana bi trebalo da puste broj.

Dosad još nijednom nije omanulo, samo treba biti uporan.
 
Ja nisam siguran, ali ovo pravilo možda potiče i iz opštih/posebnih uslova ugovora u Yettel-u, a koji se možda poziva na ratelovo pravilo, a možda ne.
I ne znam zašto se bune ljudi zbog toga. Prihvati ga tako kako je, jasno je napisano.
Ako piše u opštim/posebnim uslovima ugovora koji si ti prihvatio, onda je tako. Prihvatio si. Prilikom zahteva za prelazak na pripejd sistem si to prihvatio. To je to. Dva meseca moraš da budeš na prepaid sistemu, dva meseca moraš da budeš na postpejd sistemu najmanje, zavisi na šta prelaziš...
Ukoliko to nigde ne piše u pravilima/ugovoru, onda si u pravu.
Smatram da sa ovim slučajem ratelOvo pravilo za prenos broja u drugu mrežu nema veze. Druga priča skroz.
Ako grešim, demantujte me, ispravite.

Ukoliko je ugovorna obaveza istekla i Yettel uslovljava ostanak dodatnih 60 dana u mreži samo zbog promene tarife, odnosno prelaska sa postpaid na prepaid, tu se prijatelju moj radi o nametanju nepoštenih klauzula i obmanjujućih praksi.
Nikakav ugovor ne može biti iznad zakona jer je zakon viši pravni akt i ima prednost u odnosu na ugovorne odredbe.

Mogao bih knjigu da napišem o stvarima koje Yettel radi na štetu korisnika, njihovom “načinu poslovanja” i obmanjivanju korisnika, posebno u poslovnicama.
 
Šta je najbolji smer, za nekog kome ističe sada 2god ugovora (isplaćen telefon) i ima još par meseci optičkog neta u ugovoru:
1) tražiti drugog optičkog provajdera i spustiti mobilnu tarifu kod Yettela
2) potpisati nastavak saradnje sa Yettelom uz neki dobar popust (objedinjeno optika plus mobilni)
 
Ako imas vise opcija za optiku, ja bih isao na opciju 1. Ugovor za mobilni smanjis 50% vec uhodanim metodama, a posebno uzmes optiku kod drugog provajdera.
 
Ja bih išao na br 2.
Promenio sam operatera zbog cene, ali nisam zadovoljan. Osim cenom.
Ako izbunariš 50% cene na 12m ili više, onda ne razmišljaj previše.
 
Zar neko nije napisao da su mu nudili Yettel Sve za 5500 dinara mesečno, a kad je podneo zahtev za prelazak na dopunu ( ista mreža ), Yettel Sve su mu nudili za 5150 dinara mesečno?
 
U ponedeljak sam podneo zahtev za prelazak na prepaid za dva broja kod koji mi je isticala ugovorna obaveza 05.12.. Za čudo, devojka u poslovnici je bez ikakvog pitanja odradila posao i podnela zahtev. U sredu su me zvali i dogovorili smo da produžimo saradnju na još dve godine uz 50% popusta na tarifu.
 
Ništa čudno, ostalo je manje od 15 dana do isteka UO.
 
U Yettel app sada nude i duplo vise neta 12 meseci za ugovor od 24 meseca odnosno za prelazak sa pripejda na postpejd. Mozda im je to novogodisnja promocija.
 
Od danas duplo vise neta.
Ovo ne važi za Go Extra pakete.
Ako je neko prešao na pripejd sa postpejda ili prebacio broj iz druge mreže a želeo bi GO Extra za 999 din neka piše u pp
 
Jel su oni ovo izbacili max iz paketa kao jedna od aplikacija
IMG_4036.jpeg
 
Šta ima u tom GO extra paketu? Bar jedna aplikacija? Možda prebacim broj iz A1 sledeće nedelje, po savetu sa ove teme na pripejd pa da čekam ponudu, jel tako?
 
Dal sad ovih duplo više neta važi i za korisnike kojima je istekla UO, pa se iscimaju da izvuku 50%?
 
Nazad
Vrh Dno