Šta je novo?

Elden Ring

Meni mimic nikada nije ni nanosio neki damage, niti ne znam koliko tukao neprijatelje...glavna poenta je da skrene paznju sa tebe i da tenkuje damage.
 
Pa i jesu sumoni postali jako pasivni i jeste ih ok koristiti.
Ali ranije nije bilo ok koristiti ih? Zbog?
Ne znam čemu to gatekeep-ovanje, neka svako igra kako želi. Ajd da se koristi neki čit pa i da razumem (mada je meni i čitovanje skroz kul, dokle god nije MP igra gde uništavaš drugim igračima zabavu), ali da ljudi *****ju jer neko koristi mehaniku koja je dostupna u samoj igri - besmisleno.
 
Ali ranije nije bilo ok koristiti ih? Zbog?
Ne znam čemu to gatekeep-ovanje, neka svako igra kako želi. Ajd da se koristi neki čit pa i da razumem (mada je meni i čitovanje skroz kul, dokle god nije MP igra gde uništavaš drugim igračima zabavu), ali da ljudi *****ju jer neko koristi mehaniku koja je dostupna u samoj igri - besmisleno.
Pa em je igra postala teza, em oni beskorisniji, tako da sad i nema toliko veze.
U nekim prvim verzijama sumoni su bili OP, sami su mogli da ubijaju poprilicno zeznute bossove bez da se igrac mesa, i tad jeste bilo malo budjavo koristiti ih. Ali uprkos tome manje od polovine igraca je uspelo da predje gen. Radhana, glavnog koga bukvalno i prelazis summonovanjem NPC-eva iz igre.
Ironija modernog gejminga u svom najboljem izdanju.
 
DS1 je zastarela igra u svakom pogledu. Grafički očigledno predstavlja daleku praistoriju (čak i remastered verzija), a kombat i bossovi su za današnje pojmove teška smejurija. Posle igranja Elden Ringa i Shadow of the Erdtree dlc-a to sve izgleda jako smešno, jer bossovi uopšte više nisu nikakav izazov u toj igri. Knight Artorias, koji je kao najteži boss u toj igri, u Elden Ringu bi bio među najlakšim bossovima.
Jesi li ti igrao DS1 skoro?
Ja ga igram upravo sada posle ER dlca i BB (koji sam zavrsio prosle nedelje) i bossovi uopste nisu laki, posebno ako nemas jaku opremu.
Osim toga, u DS je dosta teze dovuci se do bonfire-a, u ER je to retko gde problem.
Istina, ER bossovi su dosta agresivniji i jesu tezi ako ne koristis mimica, deflection, iteme i napucanu opremu. ER je onoliko tezak koliko ti to zelis.

Ali ranije nije bilo ok koristiti ih? Zbog?
Ne znam čemu to gatekeep-ovanje, neka svako igra kako želi. Ajd da se koristi neki čit pa i da razumem (mada je meni i čitovanje skroz kul, dokle god nije MP igra gde uništavaš drugim igračima zabavu), ali da ljudi *****ju jer neko koristi mehaniku koja je dostupna u samoj igri - besmisleno.
Ja sam igrao bez mimica, jer mi je bilo zao da proletim kroz dlc, a i hteo sam da ih predjem bez ogromne pomoci (sto mimic i dalje jeste).
Nezgodno je to porediti, jer sam vidjao ljude koji ne koriste mimica, ali zato imaju prepucano oruzje, golden vow, krabe i sta sve ne.
Meni je u dlcu bas smetalo sto sam moram da doziram nivo tezine, ali to je posledica dizajna igre, ne vidim kako bi to moglo da se resi.
 
Poslednja izmena:
Jesi li ti igrao DS1 skoro?
Ja ga igram upravo sada posle ER dlca i BB (koji sam zavrsio prosle nedelje) i bossovi uopste nisu laki, posebno ako nemas jaku opremu.
Osim toga, u DS je dosta teze dovuci se do bonfire-a, u ER je to retko gde problem.
Istina, ER bossovi su dosta agresivniji i jesu tezi ako ne koristis mimica, deflection, iteme i napucanu opremu. ER je onoliko tezak koliko ti to zelis.
Igrao sam prošle godine DS1 i DS2. Meni su te igre jednostavno mnogo lakše u odnosu na DS3, Sekiro i ER. Ja sam ER prešao nekoliko puta, i to uglavnom bez summona pa sam se navikao na teži način igranja, zato mi je Knight Artorias u DS1 npr. bio prelagan. Sećam se da je kod njega jedini problem bio taj što sam se kotrljao u levo, pa me je uvek zakačio, a fora je bila da se kotrljaš isključivo u desno da te ne zakači...
 
Бедан покушај троловања.
Дс1 је ремек дело, једна од 10 најбољих игара свих времена, без икакве дискусије.

Бб је еволуција, најбоља прича и најбоља изведба у фром арсеналу.

Елден, са све длц-ом , је одлична игра. Веома, веома добра.
 


TIL:
1. Možeš da "razbiješ" ljubičaste meteore sa Ranni's Dark Moon spellom (ne znam da li radi i Renallina verzija)
2. Možeš da potpuno poništiš Radanov "orbitalni napad". To je moguće jer on dok je gore koristi tvoju poziciju na zemlji kao metu a ako u tom trenutku nisi na zemlji (kao kad koristiš jedan od onih dragon spellova) on nema metu i obustavi taj napad odozgo. Ranije sam naučio da možeš da preživiš to pametnom upotrebom nekih skillova ali ovo nisam a toliko je prosto...
 
Sa njegovim tajmingom i spretnoscu mozes da ubijas Radhana i muhotepcem. Ta magija koju koristi da mu izbegne te najjace napade je cist show off.

Jos jedna stvar koja je krs u igri - weapon scaling i skriveni scaling, scaling po novim ng+, ++...
Primer - death poker pored toga sto je zavistan od faith, dex and str, zavistan je i od int (iako ama bas nigde nije navedeno). I to nije jedino oruzje.

 
Ovo sto prica za NG+ scaling je davno objasnio jedan dev na reddit forumu.Pravljeno je tako da od NG0 do NG+2 imas neki challenge za "osnovna" 3 kraja(koja daju achivemente) ostalo je da predjes jos 3puta da se vide alternativni krajevi koji nemaju achivement(NG+3 do NG+5) i NG+6/NG7 je pravljen samo za hard core cist bespotrebni maz*hizam.
 

Lep kill.***a treba sedeti ko ludak i u sheetu poredjati sve bafove i consumables na konto trajanja u sekundama, pa znati cime se bafovati tj kojim redom.Za gear,talismane, i stance oruzija lagano.I naravno sve to odraditi za kill.Nije naivno svakako.
 
 
Lep kill.***a treba sedeti ko ludak i u sheetu poredjati sve bafove i consumables na konto trajanja u sekundama, pa znati cime se bafovati tj kojim redom.Za gear,talismane, i stance oruzija lagano.I naravno sve to odraditi za kill.Nije naivno svakako.
Nisam imao pojma da je uopšte moguće imati toliki dmg u jednom udarcu. Baš juče sam odgledao video nekog lika koji je 1-shotovao svakog rememberance bossa ali on je mahom koristio bagovanu interakciju jednog spella i lightning parfema koja je zakrpljena, kao i još par skillova...ako iskopam opet okačiću.
 
Nisam imao pojma da je uopšte moguće imati toliki dmg u jednom udarcu. Baš juče sam odgledao video nekog lika koji je 1-shotovao svakog rememberance bossa ali on je mahom koristio bagovanu interakciju jednog spella i lightning parfema koja je zakrpljena, kao i još par skillova...ako iskopam opet okačiću.
Ja igram Elden tako sto prevrcem svaki kamen, evo DLC nadam se da cu da sutra prekosutra zavrsiti posle stotinak sati.Ono sto znam je da postoj 101 nacin da se bustuje damage, sa inkarnacijama,spelovima, helm-ovima, consumable's, ali cinjenica je ljudi bukvalno koriste consumables samo kad treba da skinu debuff-ove.Poison,bleed itd.
Ima brda nenormalno dobrih stvari koji daju raw damage.***a zato i igram kako ga igram i vanilu i dlc, da vidim sta sve moze da padne.Sve sto ima armor na sebi ili oruzje treba ubiti po par puta.Naravno onaj buba talisman za veci % drop rate-a je must za sve van boss arena.

Na primer dok ljudi govore o oruzjima u DLC-u, juce sam nasao ovo https://gamerant.com/elden-ring-shadow-of-the-erdtree-how-to-get-pest-thread-spears-incantation/

Ovo je tako dobra inkarnacija, a ne vidim da bilo gde pricaju nesto o njoj, boss melter bukvalno, nego nisam se zadubljivao nesto zato sto hocu da zavrsim DLC, probao sam da se nastakujem damage-om malo i bas kida, topi sve zivo.Em sto ima tracking ne mogu da pobegnu, a i range je ogroman em je damage bas dobar.U vanili je bila prva verzija ovoga i bas je bila djubre, vidim da su je sad nadogradili sa ovim i bas ubija.
 
Vanilla Pest Threads uopšte nije đubre, razvaljuje Fire Gianta, zmajeve i uopšte velike mete...samo su u DLC-ju izbacili još nabudženiju verziju.
 
Ona prva koju pominjes je bila prvo super, pa su je nerfovali, jer je svaki lik koristio u pvp, i naravno pretvorili je u djubre.
Sad sa izlaskom dlc su je mozda vratili, plus sto su dodali jos bolju verziju.
Jedini problem je sto ne smete biti na uskom/niskom prolazu/lokaciji. Potrebno je pest threads puno prostora da se uspesno lansira i u potpunosti ispogadja metu.
 
Vanilla Pest Threads uopšte nije đubre, razvaljuje Fire Gianta, zmajeve i uopšte velike mete...samo su u DLC-ju izbacili još nabudženiju verziju.
Osim sto je situacionalna u vanili i potrebno je da se nastakuje gomila bufova da bi bila efektivna damage-om i da se grli boss ako je agresivan da ga ne ispromasuje.Nisam video drugu korist u vanili od nje, iskreno s moje strane.Ova V2 sad je sve sto je trebala da bude u vanili zapravo kao sto si rekao.Ima ogroman stagger prati i mete koje su relativno bas blizu(u odnosu na originalni) i nema toliki spread.Generalno sad moze da se napravi solidni build oko njega.
Videcemo, kad zavrsim pa cu da se bacim na testiranje ako me ne mrzi.Ali od novih inkarnacija do sad mi je zapala za oko Knights Lighting Spear koja je isto bolesno dobra.Probah je malo cim im se pojavi animacija sa munjama one budu ispaljenje nebitno ako vas prekinu sa napadom/udarcem, em je dragon inkarnacija(sto znaci dodatni damage sa ovom novom dragon formom), em je lighting, brda neprijatelja je slabo na lighting.Bas me zanima Malenia kako bi prosla, posto je taj fight u vodi a to znaci +20% dmga za lighting.
 
Moje iskustvo sa vanilla PT je bilo dobro. Naravno, zavisi od niza stvari - veličine neprijatelja, njihovih hitboxova, udaljenosti (funkcioniše i na srednjoj razdaljini, bitno je da što više "niti" pogodi), pokretljivosti...opet je pouzdaniji Ash of War od balončića sa Envoy Long Horn, heh.
Od bafova sam koristio standardno, Golden Vow i Flame, Grant Me Strength.

Novi Lightning Spear je odličan. Dmg je dobar, pogotovo kad je charged (pa dobija dodatne projektile i bonus od talismana), cast je odložen pa zaobilazi čitanje inputa, range je dobar...
Trebalo bi da bude dobar za Maleniu.
 
Krenuo od 0 celu igru kao socerer, do sad sam sve From igre furao DEX build. Trenutno sam lvl 25 - deluje zanimljivije i maaaalo lakše
 
Ako si nekako zabasao u Caelid, u močvari imaš odličan staff koji nije potrebno apgrejdovati da bude dobar i jedan dobar spell...ako nisi, o tom potom.
Carian Slicer je odlična zamena za melee.
Svaka ruševina (Ruin) ima i podzemni deo sa itemom ili bossom.
Juri crkve po mapi jer sadrže apgrejd za heal flajke i ponekad NPC-jeve.
HP (Vigor) je vrlo bitan, dobro je pumpati ga rano.
Soft cap za INT (i gro dmg statova) je 80.
Istražuj sve, zaviruj svuda, ako imaš problema sa nekim bossom ili slično idi drugde pa se vrati kad ojačaš.
 
Ako si nekako zabasao u Caelid, u močvari imaš odličan staff koji nije potrebno apgrejdovati da bude dobar i jedan dobar spell...ako nisi, o tom potom.
Carian Slicer je odlična zamena za melee.
Meteorit i Slicer sam pokupio, istrazivao malo YT pre početka :) Za spell samo da potvrdim jel misliš na Rock Sling?

Vigor sam zapostavio na uštrb INT i MIND i tačno vidim da mi fali par upgradeova tu...
 
Da, mislio sam na taj spell (nema potrebe da stavljaš u spojler, svi znaju za njega lol).
 
Krenuo od 0 celu igru kao socerer, do sad sam sve From igre furao DEX build. Trenutno sam lvl 25 - deluje zanimljivije i maaaalo lakše
Evo samo jedan koristan savet, posto mi je prvo prelazenje bilo sa sorcerom.Flask tj bocica za manu(FP) upgrade-ovana do kraja (+12) ti daje 220 FP-a.Dakle Mind(FP) kad budzis neki maksimum bi trebao da ti bude 38 ili da zaokruzis na 40.Tako da dizi INT i Vigor.Sa sorcerom na pocetku si svakako kesa, trebalo bi Vigor da ide gore redovno.Idi po sistemu 2 pa 1 generalno 2 Vigor pa 1 INT.Mucenje je sa sorcerom na pocetku ali da ne spojlujem vrlo brzo ces dobiti staff koji je bestingame i ne mozes da ga promasis.
 
Do 20 Mind dobijaš malo FP po levelu, od 20-40 FP rapidno raste, ako se dobro sećam...
 
Ja sam zavrsio kao MAGE, sad se lomim - od 0 s kojom klasom bi mi bilo zabavno ... Ipak treba sve ponovo :ninja:
 
Zasto ne promenis samo build? Zlo mi samo i da pomislim da krenem od nule nakon svih onih itema i pociscenih bossova cak i u ng++
 
Greskom obrisan SAVE, ne vidim drugi nacim zaigrati DLC 🤷‍♂️
 
Vrh Dno