Šta je novo?

PayPal nece da prihvati karticu

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

HAD~

Slavan
Učlanjen(a)
20.03.2011
Poruke
1,561
Poena
245
Dobio sam karticu u intezi i sada paypal nece da je prihvati. pise da ne moze da je prihvati i da probam neku drugu karticu. Da li je to zato sto nemam onih evro i po ili ima neki veci bag?
Poslali su mi mejl i evo sta pise:

We apologize for the problem you encountered while adding a credit card to your PayPal account. The instructions below have helped most of our customers who have encountered similar problems.

Why can't I add my credit card?

Your credit card ending in 6189 could not be added because we were unable to verify the three- or four-digit verification number that was entered for this card. The verification number is a three- or four-digit number printed on the back of your card.

How do I fix this problem?

Log in to your account and go to your Profile.

If you are unable to successfully add your credit card three times, you will be asked to obtain and enter your Expanded Use Number.

Why does PayPal verify my credit cards?

In order to protect our customers, PayPal is constantly working to ensure the integrity of our payment network and to eliminate the threat of fraud. Verifying credit cards before they are added to a PayPal account is just one of the stringent checks we make so that none of our members will fall victim to fraud.

Yours sincerely,
PayPal
 
Jesam, al opet nista. Mucim se mesec dana oko ovoga i sad kad treba da narucim robu ovo da me zeza...
Ne znma da li da uplatim neki dinar pa onda da probam.
 
a) Moras imati novac na racunu i to vise od sume koju trebas platiti (valjda 10-15% kod Inteze)
b) Ako je neka neinternet kartica, moras je negde upotrebiti na POSu ili ATMu da bi se aktivirala
 
Uplatio sam pare i opet nece. Zvao sam ih i kazu da su mi blokirai karticu jer sam pokusavao da je povezem kad nisam imao para. Sad ne znam sta da radim jer na paypal nema nikakva opcija kod unisa krtice, samo ona polja i to je to...
 
Pa sledeci put ces citati PayPal FAQ temu prvo :)

Uzmi novu karticu, ***.
 
Na kraju nije bio problemni u cemu sto su mi rekli, nego taj da adresa nije bila dobra. Treba adresu iz banke da kopiram u ono polje za adresu na paypal da bi prihvatio. A kartica radi, samo treba da cekam neki kod i da je jos verifikujem.

A na paypal sam citao cesta pitanj i nigde ne pise da ce da blokiraju karticu ako pikusam da je povezem bez para. Ne znam odakle im takva ideja.
 
Juce sam narucio, a danas je vec shipped. Jel to brze nego uobicajeno? :)
 
Ja sam ove nedelje porucio sa iHerba, poslali su u nedelju, pola sata kasnije ;) (dobio tracking, etc.)
 
Pozdrav ljudi.
Supruga ima otvoren paypal nalog ali karticu koju je pre koristila je poništila. Sinoć smo otvorili preko RF online račun, međutim kada oćemo da unesemo karticu javlja nam "Your card has been declined. Please try a different payment method"
podesili smo istu adresu sa pp naloga i sa ugovora od vise ali i dalje javlja tu grešku.
Šta da radimo
p.s uplatili smo 400 din. na tu visu
 
Доста VISA картица има тај проблем, али са master-card никада нисам имао проблема.
 
Otvoren je paypal 2016 i koristili smo sa intesom, ali nismo na paypal ubacili nikakav id dokument, i ime i prezime se razlikuje od imena i prezimena na kartici......da nije to problem.
 
@Ivan_kv verovatno pošto je uzastopno pokušavano povlačenje na Intezinu karticu, od pre par meseci je banka okarakterisala PayPal kao rizičnog prihvatioca, te došlo je do automatske blokade da se povlačenja uopšte i obave. Neka proba sa pozivanjem intezinog call centra i traži od operatera da skine zabranu za PayPal iz navedenog razloga pa proba opet. Sačekajte dva do tri dana pa pokušajte opet da povuče. Različito ime i prezime od onog na nalogu može automatski da upali alarm za privremeni limit i podneske dokumentacije, te bi bilo najbolje da se ta kartica posle ukloni sa naloga, a da u međuvremenu ona otvori svoj iRačun i taman osposobi sve za naredni put, jer bi morala iznova da zove Intezu i traži deblokadu.
 
@Ivan_kv verovatno pošto je uzastopno pokušavano povlačenje na Intezinu karticu, od pre par meseci je banka okarakterisala PayPal kao rizičnog prihvatioca, te došlo je do automatske blokade da se povlačenja uopšte i obave. Neka proba sa pozivanjem intezinog call centra i traži od operatera da skine zabranu za PayPal iz navedenog razloga pa proba opet. Sačekajte dva do tri dana pa pokušajte opet da povuče. Različito ime i prezime od onog na nalogu može automatski da upali alarm za privremeni limit i podneske dokumentacije, te bi bilo najbolje da se ta kartica posle ukloni sa naloga, a da u međuvremenu ona otvori svoj iRačun i taman osposobi sve za naredni put, jer bi morala iznova da zove Intezu i traži deblokadu.
Otvorio sam ja paypal nalog i dodao sam moju master karticu,prihvatio pp. Sada smo sa tog paypal-a od supruge cisto radi probe prebacili 15€. Međutim, piše mi na nalogu
"You have 14.14 € on hold
See what’s on hold"
 
Meni paypal nece da primi karticu a sacekao sam 24 sata nakon upotrebljavanja upitanju je master kartica da li neko moze da mi pomogne
 
@Vasilije. koja banka? Da li si je upotrebljavao na bankomatu i pos terminalu pre korišćenja na internetu? Imaš li na računu barem 2€ za verifikaciju? Da li planiraš korišćenje za plaćanje ili povlačenje?
 
ne znam što oživljavate stare teme kad postoji globalna Paypal tema
 
@momsab zakljucaj temu. Da je ne ozivi neko ponovo. :)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno