Šta je novo?

Dragon Age: The Veilguard

Meni je Inkvizicija bila i više nego dobra ali sa uključenim Trespasser dlc-em kao pravim završetkom igre.
Jedino dvojku nikad nisam mogao da završim.
 
Može li se desiti da ovu igru igramo već u novembru? To bi bila desetogodišnjica od Inquisitiona.

Moderatori možete li promeniti naslov teme? Stavite Dragon Age 4 ili ovaj novi naslov umesto broja - The Veilguard.
 
zpvfkr75in521.jpg
 
 
Šta je neverovatno, ali istinito?
Da singleplayer RPG igra neće imati mikrotransakcije? Big deal.
Sve ostalo su s.ebali, to će da ih spasi.
 
Šta je neverovatno, ali istinito?
Da singleplayer RPG igra neće imati mikrotransakcije? Big deal.
Sve ostalo su s.ebali, to će da ih spasi.
Ne znam da li pratiš Game industriju ali izostanak MT-a u SP igrama postaje luksuz.
A šta je to ostalo što su s*ebali? Enlighten me.
Combat sigurno nisu ako će biti poput DS igara a ne kojekakvih clicky MMO-a.
 
Ne, ti stvarno misliš da će ovo biti dobra igra na kraju?
Cool, nadam se da ćeš biti u pravu, ozbiljno ti to kažem.
 
Ne, ti stvarno misliš da će ovo biti dobra igra na kraju?
Cool, nadam se da ćeš biti u pravu, ozbiljno ti to kažem.
Vidi, ja to ne znam. Ali veruj mi da je to vrlo moguće ako se neke stvari odrade "samo normalno" - dakle nikakvo eksperimentisanje.
Da imamo pristojan combat, zanimljive questove (bez MMO-likih gluposti "idi i donesi mi mač iz pećine X") i dobro napisane dijaloge i to je to. Open World bi dobro došao zbog imerzije ali ajde mogu i neke veće zone.
 
Jos jedna u nizu smece igra, koja je mrtva a nije ni izasla.
 
Poslednja izmena:
Iskreno sam ozbiljno zabrinut za novi Mass Effect.
 
Ne brini Shimec, kad DA4 flopuje i Bioware se zatvori, ME nece ni izaci :cool:

Salu na stranu, ME ima neke sanse da bude dobar, jer su unajmili zenu koja je pisala GotG, koji je fenomenalno napisan i nema ni traga woke glupostima.
E sad, tu je i EA i drugi faktori, pa cemo videti sta ce biti.
 
Ovako...
Meni se prezentacija jako svidela. Sve mi deluje epic, a combat pogotovo, baš je fluidan i dinamičan. Grafika je prelepa što je i očekivano jer 10 godina star Inquisition i dan-danas odlično izgleda. Efekti i particli su prva klasa.
Šta je po mom mišljenju moglo bolje jesu lica karaktera ali i to treba još videti i analizirati u pokretu.
Znam da se igra jako udaljava od originala, znam da mnoge stvari neće biti kao što su bile, znam da se sve pojednostavljuje, ali ja sam spreman prihvatiti to i uživati u igri ako priča i questovi budu pristojno dizajnirani kao i sam svet. Dakle, ne tražim nikakvu revoluciju, samo pristojnost. Ako tu u*eru nikakva grafika i combat im neće pomoći.
Dalje, nije loša ideja da se zaustavi combat i izdaju komande za one moći, dodaje neku dozu taktike.
Ono što je jako bitno, tj ključno na neki način jeste što igra neće imati MT i naravno da bude bug free. Trajnost za 100% prelazak neka bude oko 100h i top.

Konzole navodno isporučuju 60 fpsa. Nisam siguran za S, što je svakako još jedan plus.
 
Poslednja izmena:
Prezentacija malo popravlja utisak iz trejlera, grafički stil i dalje podseća na našminkanu Inkviziciju, što i nije neki veliki plus jer posle deset godina bi to trebalo da bude mnogo bolje.
Čak im je i početak igre kopija početka Inkvizicije, glavni lik trči kroz masu neprijatelja kako bi sprečio otvaranje rifta/rituala...
Ne znam šta da mislim za borbu, deluje mi uprošćeno, izgleda da ne možeš da kontrolišeš druge likove direktno, onaj deo kad pauzira kako bi bacio magiju podseća na mass effect.
 

1wHAaEk.gif
 
Meni deluje kao "corridor button smash аction RPG". Možda ima neki open world da ne grešim dušu ali sem OK grafike nisu se potrudili da ostave neki wow utisak.

Najgora stvar iz prezentacije mi je razbijanje ćupova da bi uzeo health potion :(
 
Ja ne znam šta ljudi očekuju... Origins? Teško da će ikad dobiti. I to nije samo slučaj kod ovog serijala već kod 99% igara. Danas je jednostavno publika drugačija a mi moramo biti svesni da je gejming postao "just good business". Trebamo pohvaliti odluke koje sugerišu da određenom developeru nije krajnji cilj novac (iako naravno jeste), ali tako ne izgleda. Već proizvod imaš da platiš-dobiješ.

Igra nije open world već je zonirana i kako rekoše mision-to-mision. Na ovaj način im je lakše kontrolisati narativ a igra bi trebala da ima ogromnu količinu handcrafted side contenta u tim zonama.
Ne mogu da kažem da je izostanak open worlda mana ali ja bih baš voleo da su se odlučili za taj korak. Meni se taj pristup kod fantasy RPG igara jako sviđa.
Ne razumem ovoliku pljuvačinu jer igra još nije van ali ljudima se ne može ugoditi.
Da je igra open world bilo bi "ajde više smorilo je čišćenje kampova" a kad nije - "zašto nije"? E tako je i priča za combat, jedni hvale drugi pljuju.
Kad je izašla dvojka govorili su da je gora od keca (što naravno jeste) ali i da joj je paleta boja nekako siva. Sad kada imamo jake igračke mašine i malo se oboja grafika tim ludim efektima i čudima - zašto je tako?

Uglavnom, ako uradiš kajaćeš se, a ako ne uradiš kajaćeš se.
 
Dragonbane, vidim da kod tebe još uvek vlada entuzijazam. Što je za svaku pohvalu. Ja bih voleo da bar osećam jedan promil hype kad su nove igre u pitanju jer pratim industriju poslednjih 30 godina i vidim kuda sve to ide. A svake godine je sve gore.
 
Nazad
Vrh Dno